czwartek, 16 maja 2019

Elfikowy album

Rzadko biorę udział w candy, ale tym razem musiałam spróbować, bo albumy Małgosi zachwycają nie tylko mnie, prawda?
Wygrałam !!



 jeden z 3 które Małgosia obdarowywała :)
Tzn, wygrałam już jakiś czas temu i nawet paczka dotarła zaraz po świętach, ale nie chciałam upychać tej wiadomości w postach, a i na początku ilość postów na blogu jest dość duża, dlatego dopiero dzisiaj pokazuję moją nagrodę.
Nawet nie wiecie jaką radość wywołała u mnie paczuszka, a w nim TO CUDO!
Jestem nim zachwycona i ciągle obracam i oglądam kolejne stronice.
Zostawiłam sobie nawet karteczki z uwagami Małgosi- bardzo lubię takie odręczne notatki.
Małgoniu jeszcze raz dziękuje:)
Oczywiście słodyczy już dawno nie ma:)









Moje zdjęcia nie oddają całej urody,część wyszła rozmazana, ale Małgosia pokazała go tutaj(klik)

Wyjątkowo przeznaczyłam go na zdjęcia mojej środkowej Córy, bo zawsze elfika mi przypomina, szczególnie ze swoimi maślanymi oczkami:D
Lili się robi, ale trzeba pomyśleć o albumie dla pierworodnej, przynajmniej porządek ze zdjęciami znowu zrobię:)
Po wyjątkowo mokrych ostatnich dniach wyszło właśnie słonce i od razu mi lepiej na duszy:)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuje za komentarze:)

17 komentarzy:

  1. album to cudny prezent,zwłaszcza taki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album,wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent, album robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczególnie bo album przepiękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny podarunek od Małgosi. Piękne są jej albumy - tajemnicze, pełne skrytek, cudnych kart i rewelacyjnych grafik.
    Wiem, bo mam jagodowy:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu wspaniały prezent otrzymałaś. Gosia faktycznie jest mistrzynią w tego typu pracach a jej albumy są ciekawe i bardzo tajemnicze. Tyle w nich zakamarków.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny podarek. Albumy Gosi są cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Albumy Małgosi są cudne ! Pięknie Cię obdarowała i faktycznie trudno się napatrzyć na te wszystkie detale, zakamarki i ozdoby :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu gratuluję , piękny albumik . Małgosi nie ma sobie równych w tym temacie. Wiem bo sama kiedyś dostałam .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję z całego serca! Przepiękny ten album :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :( album jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że chciałaś wziąć udział album jest naprawdę wspaniały i składam serdeczne gratulacje :* na pewno wypełnisz go wspaniałymi zdjęciami. Też się cieszę z poprawy pogody od razu człowiek lepiej się czuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny album i gratuluję wygranej Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Ci Reniu wygranej! Album podziwiałam u Małgosi i tez miałam na niego chrapkę...
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)