sobota, 23 lutego 2019

Wielkanoc z paletą kolorów

Drugi miesiąc zabawy, a ja ledwo się wyrobiłam, nie wiem dlaczego ale z samą florą miałam problem, dlatego przemyciłam i zajączki
Widziałam, że Ania (klik)takie prace zaliczała, więc mam nadzieję że i mnie się uda:)

http://iwanna59.blogspot.com/2019/01/wielkanoc-z-paleta-kolorow.html

Będzie krótko, nie mam weny, albo raczej moja głowa jest zaprzątnięta pewnym temat i za nic nie chce sklecić kilku w miare poprawnych zdań
Przechodzę wiec do zdjęć
kolory z palety to:odcienie zieleni, fioletu i biel, z odrobiną czerni

druga 
odcienie niebieskiego, brązu +biel, z odrobiną żółci i czerni:)


 tak patrząc na tą kartkę, uświadomiłam sobie że w niej jest ukryty motyw na moją zabawę- ciekawe czy ktoś zgadnie, co będzie w marcu? :)




Dziękuje Wam za komentarze pod ostatnimi postami,  są dla mnie bardzo ważne, a jeszcze ich ilość mnie zaskoczyła, pozytywnie oczywiście;)
Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

30 komentarzy:

  1. Śliczne! Zajączek jak najbardziej pasuje, bo otoczony florą pięknie się komponuje:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Reniu, spokojnie zajączek i wszystko inne może być. Ważne by były na karteczce również rośliny. Myślę że domyślam się marcowego elementu;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki zrobiłaś. Mają świetną kompozycję, bardzo mi się podobają. Tak mi się z przedwiośniem kojarzą, bo niby kwiatki są, ale kolory jeszcze takie niepewne, stonowane. Udane prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu oczywiście że zaliczam , flora jest i to najważniejsze a reszta to dodatki :-)
    Śliczna obie kartki w takich pastelach . Bardzo fajny ten tłoczony papier w kwiatuszki.
    Ciekawe czy dobrze się domyślam tematu marcowego :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu czasami tak jest. Ale kartki są tak śliczne, że słów nie potrzeba. Piękne zdjęcia wystarczą :). Miłego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki Reniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdania całkiem zgrabne skleciłaś a karteczki są po prostu śliczne. Tematu marcowego się nie domyślam więc cierpliwie na wytyczne czekam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech no swietne karteczki Reniu, bardzo kwiatowe i moze wlasnie kwiaty beda tematem w marcu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki Reniu :) Chyba się domyślam marcowego tematu ... zobaczymy w marcu czy trafiłam :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Cudowne te kartki :)
    Co do ukrytego motywu, to mam 3 typy - zobaczymy, czy jestem choć trochę domyślna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki, Reniu, bardzo podobają mi się ich pastelowe odcienie.
    Czyżby motywem był zajączek? A może szerzej - uszy?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te kartki, takie pastelowe, wiosenne i delikatne. Ta druga w niebieskościach ogromnie przypadła mi do gustu, świetna kompozycja - nad jej zdjęciem "zawiesiłam się" na dłużej :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, delikatne kartki, Reniu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki! Druga szczególnie mnie zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki i delikatne. Jak wiosna to kwiatki w pastelowe
    kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie podobają! a ja nie mogę sie ogarnąć w temacie kartek wielkanocnych... mo ze przyjdzie wena:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, delikatne karteczki. :)
    ozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu przepiękne kartki w tych pastelach. Pięknie skomponowane. Po prostu bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne wiosenne karteluszki:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające kartki!!! Bardzo, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki. Szczególnie ta druga przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie i uściski dla Lili.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaż w chłodnych kolorkach to piękna ta Twoja wiosna na kartkach i chociaż gusta mam minimalistyczne, co powszechnie wiadomo, to nie mogę się nadziwić że tyle różnych warstw na tej drugiej kartce tak pięknie się komponuje. Pozdrawiam cieeplutko i wiosennie Reniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe karteczki! Pastelowe ich barwy dodają uroku. Uwielbiam taką kolorystykę. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne wesołe karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)