sobota, 16 lutego 2019

Porządki wiosenne??

na razie na laptopie, ale wkrótce przyjdzie czas i na te w ogrodzie.
Tym bardziej że mamy nieproszonego gościa- kreta i ogród wygląda już jak całkowicie zaniedbany:(
Ale, ale wiecie, że u nas od tygodnia trwają ferie ZIMOWE?? dobre, co nie;)
 na balkonie wieszałam dzisiaj pranie w krótkim rękawku, a w przyszłym tygodniu trzeba będzie myć okna- w słońcu wyglądają tragicznie;D
Przez ten tydzień myślałam że po nadrabiam trochę prac, część że ukończę, ale nie, Lila sie rozchorowała i zupełnie mi robota nie idzie, dlatego dzisiaj pokażę zaległości druciane.

Pierwsza ta dla mnie "Marcik" się zowie i to projekt Yellow Mleczyk (klik)
zresztą pozostałe też, ale zwyczajnie lubię jej projekty, a i łatwiej zrobić coś z gotowca niż wymyślać, ale to też myślę zmienić
Ania zgodziła się, żebym wystawiła chusty na Charytatywni Allegro(klik), co zasili rehabilitacje Lili- przynajmniej mam taką nadzieję, bo choć niebieski niby się sprzedała, to odzewu i wpłaty brak, wiec myślę że w tym tygodniu wystawię ja ponownie razem z tą drugą choć nie bardzo wiem jaki to kolor-
ni biskupi, ni bordo??- jak myślicie?
zwróćcie uwagę na zdjęcia niebieskich i brązowej ( ta się sprzedała;)
 Mój ci "Marcik"- w robalku udało mi się upolować rękawiczki zamszowe za całe 17 zeta;) a że mam do słabość do rękawiczek skórzanych to wyobraźcie sobie jak sie cieszyłam gdy spasował mi kolor:)
jeszcze tylko czapusia w kolejce stoi





 " Wild pink" w wersji Blue



 to ta sama tylko w innych warunkach pogodowych


 " Wild pink"




i Publiczna po raz drugi:)

 Lubie dziergać- druty bardzo mnie uspokajają , a i moje ręce nie znoszą bezczynności wiec pewnie powstana i następne :)
Miłej niedzieli życzę- zapowiadają piękną pogodę :)

40 komentarzy:

  1. Piękne chusty, cudne, takie delikatne i w każdym kolorze wyglądają pięknie. Za te druty to Cię podziwiam, ja do nich podchodzę jak do jeża, ale cóż …. nie wszystko trzeba kochać :-) Życzę zdrowia, pogody i uczciwych licytujących :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. They are all beautiful !! 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne chusty! A ja nie mogę się zebrać by dokończyć swoją:(
    Zdróweczka dla Lilii:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 😮 Jakie cudeńka wydziergałaś!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatko, chusty rewelacja! Zdrowia dla Lili życzę i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne <3 Zdrówka dla Lileczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne chusty Reniu wyczarowałaś :)
    Zdrowia dla Lili ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie cuda ale granatowa boska !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne chusty Reniu, podziwiam Twoje druciane umiejętności. Kiedyś też duzo na drutach robiłam i coraz częściej mnie kusi, aby do tego wrócić, tym bardziej, że zapasy wełen przeróżnych w garderobie zalegają.Moje okna też tragicznie wyglądają i patrzeć ani na nie, ani przez nie mogę.Liluni zdrowia życzę i bardzo mocno Was ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja obleciałam okna i zmieniłam firanki :)
    od razu lepiej pięknosci robisz na pewno znajdą się chętni:)zdrowia dla Lili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych wszystkich publiczna jest najciekawsza:) A z oknami się wstrzymaj bo od środy ma lać więc szkoda roboty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne te chusty, granatowa chyba najpiękniejsza, chociaż inne depczą jej po piętach :) Podziwiam za te "drutowe" umiejętności, ja kompletnie tego nie ogarniam.
    Miłej niedzieli życzę i zdrowia dla Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo jakie piękne!!! Wszystkie! Ja zrobiłam szydełkową i muszę zaraz się pochwalić:)) Zdrówka dla Lili:) U nas też ferie, a za oknem ptaszki rozćwierkane:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ostatnio się zastanawiałam, czy będą jeszcze kiedyś ferie ze śniegiem w niższych partiach naszego kraju(bo góry się nie liczą). U nas też bardziej wiosna niż zima. Piękne chusty, a na choinkach prezentują się bardzo okazale. Ściskam serdeczne i życzę dużo zdrowia dla Lili.

    OdpowiedzUsuń
  15. To się narobiłaś ! Chusty są świetne! Mnie najbardziej przypadła do gustu ta pierwsza, ciemno niebieska!

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, piękne te chusty - podziwiam!
    Zdrówka dla Lili, żeby jeszcze mogła nacieszyć się feriami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka dla Lilki przede wszystkim. Chusty są piękne, ta delikatność chust dzierganych na drutach jest strasznie kusząca i kiedyś na pewno spróbuję;-) Ja już o feriach zdążyłam zapomnieć;-) Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu piękne chusty!!! Fajnie, że macie jeszcze ferie chociaż współczuje choróbska. Dużo zdrówka dla Lili i moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne chusty wszystkie. Dużo zdrówka Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe chusty -piękny wzór i super kolory! Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne chusty Reniu !!!
    Mam nadzieję że na Allegro coś się ruszy.
    Dużo zdrówka dla Lili.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu super te chusty są . Musze zajrzeć do Mieczyka bo coś mnie ostatnio naszło na powrót do drutów ale pomysłów brak :-). Myślę, że teraz bliżej wiosny te leciutkie jak piórko chusty znajdą szybko nowe domki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są piękne :) Też ostatnio przeprosiłam się z drutami, ale robię zwykły szalik :) Podziwiam i pozdrawiam i zdrówka życzę Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusty są fantastyczne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo , bardzo mi się podobają. Wszystkie. CUDNE!!!!! Podziwiam , pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne chusty, Reniu!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne, cudne chusty! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe chusty :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłaś TAAAKIIIEEEE chusty - niesamowite są!
    :)
    Dużo zdrówka dla Lilki. Dziś rozliczałam w pracy swój PIT i specjalnie wzięłam go do domu, by odpisać Wam ten 1% i d..a - nic nikomu nie odliczę bo u mnie w zeznaniu w poz. 113 jest przepiękne zero :( Ale nic straconego rodziców będę rozliczać, to do Lilki coś trafi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Reniu sprawdzam Allegro Lili i nie widze chust na sprzedaż, poszły juz???

    OdpowiedzUsuń
  31. nie Agatko jeszcze nie wystawiłam:) ale dzisiaj będą na pewno:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Te chusty to prawdziwa ozdoba. No i kolory wybrałaś fajne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne chusty i cudne kolory mają ^^ wiosna zagląda ale w krótkim rękawku wychodzić nie radze pogoda bardzo zdradliwa i choroby się trzymają, a zima jeszcze wróci niestety.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!!! Ależ piękne prace! Reniu, bardzo Cię podziwiam jesteś niesamowitą kobietą, pełną pasji. I wszystko potrafisz!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)