sobota, 19 stycznia 2019

Paleta kolorów

czyli nowa zabawa u Ani :)
Nowa , choć to dalej będą kartki, ale to zainteresowane osoby wiedzą
Ania zaznaczyła że mają być max 3 kolory, ale ja pobawił,am sie trochę odcieniami i mam tylko nadzieję, że Ania mi zaliczy- sprawdzałam i nic o odcieniach i ich ilościach nie myło  mowy;D



Mam problem z dodawanie zdjęć :( wszystkie dodaję metodą kopiuj:( więc jak coś będzie nie tak to przepraszam
                                                    
                                            

Pierwsze dwie w odcieniach brązu i odrobinę niebieskości i bieli, zajączka znalazłam na Pinerest
       

                                      
                                          

                                              


następna już w odcieniach fioletu z odrobiną niebieskiego- miałam ją ochotę zrobić na niebiesko, ale po przeglądnięciu swoich zapasów znalazłam skrapki  tylko w fiolecie i tak już zostało

                                                    

 Muszę przyznać, że te przeszycia coraz bardziej mi sie podobają, szczególnie te "pijane" ;D
jeszcze kolaż i tyle

Dziękuje za komentarze pod moich ażurem, chyba będę musiała pomyśleć o nowym usztywnieniu, bo tak jakby zrobił się lekko jajowaty - czyli usztywnienie do bani.
Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie
    

32 komentarze:

  1. Super kartki, świetne są :-) Podobają mi się wszystkie i każda z osobna :-) Ta z kogutem szczególnie przyciągnęła moje oko. Super ten kogut, ale i cudnie wyeksponowany w tym wianku z bazi i te brązowe kwiatki, po prostu bardzo mi się podoba. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Najbardziej zachwyciła mnie ta z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki piękne i wyjątkowe, a najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się te "pijane" (ale określenie:)) przeszycia, dodają bardzo wiele uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są Twoje karteczki! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki! Szczególnie kogucikiem jestem zauroczona.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki, a kogucik fakt, wymiata! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też za kogucikiem obstaję

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, dawno u Ciebie nie byłam...Przepraszam, ale siły wyższe... Karteczki do zabawy u Ani śliczne! Mnie też bardzo podobają się przeszycia, ale nie wiem, czy szyłaś na maszynie samodzielnie, czy takie kupiłaś? Karteczka z kogutkiem też mnie urzekła;) Jest urocza;) Pozdrawiam Cię Reniu cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki, ale kogut wymiata.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki pieknie skomponowane , piekne kolorki i bardzo mi sie podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :)Co jedna to piękniejsza;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zwłaszcza ta fioletowa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają a szczególnie z kogucikiem.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna robota Reniu, kogut urzekl mnie najbardziej ale wszystkie kompozycje śliczne. Też lubię podziwiać przeszycia na kartkach i w sumie to chyba powinnam i ja spróbować, w końcu pijane szwy to moja specjalność 😁 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna robota Reniu:) a przeszycia wygladaja rzeczywiście swietnie!!! No i ta staranność w doborze wszystkiego ....brawo Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się podobają,przeszycia rzeczywiście są super,chyba muszę wyciągnąć maszynę :)
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki Reniu , dla mnie jesteś żywym przykładem że trening czyni mistrza. Masz już wyrobiony swój niepowtarzalny styl i Twoje kartki są rewelacyjne. Przeszycia wyszły rewelacyjnie choć wiem z doświadczenia że karton do szycia łatwy nie jest.
    Kartka z kogucikiem u mnie na pierwszym miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne karteczki! a z kogucikiem naj...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, kartki są wspaniałe, a przeszycia prezentują się rewelacyjnie i dodają smaczku każdej kartce. Ta z uroczym kogutkiem jest dziś moja faworytką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚLiczne!!! każda ma to coś! Przeszycia rewelacyjne, zwłaszcza te pijane:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet trudno mi wybrać, która podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, fantastyczne karteczki :) trochę mam zaległości na blogach i u ciebie też dawno nie oglądałam karteczek, a tu muszę przyznac, że jak u prawdziwej skraperki :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie będę oryginalna w komentarzu. Wszystkie karteczki sa śliczne, ale ta z kogucikiem jest zjawiskowa. Świetny ten odlew. Przeszycia faktycznie są fajne. Robią klimat. Słowem Reniu cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kartki :) Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wersja z króliczkiem jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne karteczki, kazda ma to cos w sobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju piękne prace ile tam szczegółów i pracy... wow:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki ! Ta kogucia naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mogę! Ale boskie kartki zrobiłaś!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)