sobota, 15 grudnia 2018

Grudniowe kartki

Czas na kartki - ostatnie w tym roku i jak pisała nam Ania (klik)w tej odsłonie:)
Jestem bardzo ciekawa co tam nasza Anula wymyśliła, bo już się bałam, ze oto kolejna technika pójdzie w zapomnienie, albo przynajmniej w odstawkę.



Ania dała nam dowolność w tym miesiącu i nie szukałam daleko, ale wybrałam


i styl który chyba zostanie ze mną na dłużej, czyli Schabby Chic, ale taki mój :)
do tego gałązka, biel i cytat sentencja ( może lekko naciągany, ale jest:)
Przygotowałam tylko dwie muszą wystarczyć, więcej nie dam rady
Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale u nas ciągle zachmurzenie jest dość duże i wychodzą jak wychodzą:(






Pierwsze kartki pokazałam 1 styczniu 2016 roku (klik)


Jak wyszły każdy widzi i nie będę komentować, bo nawet teraz nie wszystkie kartki idą w świat, choć co niektóre nawet pokazuje. Im dłużej robię tym więcej wad widzę i zwyczajnie uważam, że nie nadają się do wysyłki i już.

Aniu dziękuje za ta zabawę i możliwość poznania kolejnej techniki, bez Ciebie raczej bym nie wytrwała, a tak zawsze coś powstaje i z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę, choć czasami myślę, że ja jednak dalej nie kartkowa jestem;D


Dziękuje wszystkim,( mimo, że mnie tak mało w blogowym świecie) za komentarze pozostawiane pod postami i za wsparcie.
Buziaki i miłego weekendu życzę, choć przypuszczam, ze większość już w świąteczne porządki się zaangażowała:)

30 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i śliczne kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, przepiękne kartki i nie mogę się napatrzeć. A już ta z czapusią po prostu skradła moje serce. Oj, jesteś kartkowa, jesteś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki, ta pierwsza z malutką czapeczką po prostu rewelacja i nawet ma przeszycia w śnieżynki :) W kartkowaniu zdecydowanie rozwinęłaś swój własny styl i to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam Reniu,że nie masz czego się wstydzić,karteczki robisz piękne,mają swój klimat,a tak mi się wydaje że każde karteczki powinny mieć, charakter i styl,muszą przyciągać uwagę, a Twoje absolutnie spełniają powyższe .
    Wspaniałe i z klimatem tworzysz karteczki ,które zachwycają.
    Serdeczności zostawiam najmilsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki rewelacyjne !!! Mają dynamiczne, bogate w detale kompozycje i cudowne przeszycia !!! Jak wypieraj się, kartkowa jesteś Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wszystkie podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu nie mów, że jesteś nie kartkowa. Każdy ma swój styl, Twoje kartki są piękne
    szczególnie ze skrzydełkami. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się nie zgadzam, że "niekartkowa" jesteś Reniu :) Obie karteczki są przeurocze, mają ciekawą i oryginalną kompozycję a ta maleńka czapunia to prawdziwa perełka.
    Przesyłam serdeczne uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki stworzyłaś i każda ma w sobie to "coś". Ta z czapeczką jest urocza i nie sposób na jej widok się nie uśmiechnąć. Ta ze skrzydłami mi w sobie elegancję i szyk. Mnie się Twoje kartki bardzo podobają i już. Nawet jeżeli czujesz, że "niekartkowa" jesteś to co? robisz je dla siebie, dla innych i to najważniejsze. Jak dla mnie tak trzymaj :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu ta czapunia na kartce mnie normalnie rozczuliła, rewelacja! niczego nie ujmując drugiej karteczce. Ja też ciągle mówię, że niekartkowa jestem, tylko warsztat kartkowy z jednej szuflady do całej komody się rozrósł:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie te kartki są bardzo piękne i każda z nich ma swój osobisty urok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta kartka z czapką:)taka niebanalna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ubrane w zimową szatę karteczki. Ta z czapeczkas SUPER!!!! Podziwiam i pozdrawiam życze Wesołych Świat i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, cudne i słodkie! szczególnie ta z czapeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne i zarazem bardzo oryginalne kartki :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka niekartkowa? Nie wiem co złego widzisz w swoich kartkach, bo moim zdaniem są cudowne :) oryginalne, ciekawe i pięknie wykonane <3 możesz być z nich dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu wspaniałe kartki zrobiłaś,ta z czapeczką wymiata :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu cudowne Twoje kartki. Ta czapeczka mnie całkiem rozczuliła , jest genialna !!! Anielskie skrzydła również zachwycają i przestań mi tu makaron na uszach wieszać, że Ty niekartkowa jesteś. To bzdura. Masz swój niepowtarzalny styl i i uważam że Twoje kartki są świetne.
    Pozdrawiam i dziękuję, że byłaś ze mną przez te trzy lata.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki Reniu, bo z serca robione i to jest w nich najważniejsze! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecież obydwie karteczki są rewelacyjne. Urzeka w nich wszystko od elementów (czapeczka, skrzydła), poprzez ich rozmieszczenie na kartkach, aż po kolorystykę. Przeszłaś samą siebie :)
    ps. wysłałam adres na Twoją skrzynkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki :) a ta z czapeczką rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I dwa lata temu tworzyłaś piękne kartki. Swój styl miałaś od początku.
    ta kartka z czapeczką :) Obłędna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu rewelacyjne. !!! Czapeczka słodziutka s skrzydełka daja do myślenia! Jak dla mnie robisz sliczne kartki! Takie inne, wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne , czapeczka wymiata ;) , i skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszły przecudownie! Ta czapeczka to pewnie na drutach? Nie wpadłabym na taki pomysł, choć stosuję elementy robione na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki - śnieżne i zimowe.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)