środa, 19 grudnia 2018

Buciki elfików,

albo skrzatów lub gnomów- zależy kto co woli:)
U mnie będą zamiast stroików, tym bardziej, ze na Wigilię będziemy u najstarszej córki to myslę, że takie stroiki wystarczą, a są nieco inne od tradycyjnych:)
Zdjęcia znowu takie sobie, ale w domu wyszły ciemne, a na polu zimno to uciekałam szybko z powrotem:D
Jak już pisałam tutaj( klik) buciki są moja ostatnią pracą w naszej wspólnej zabawie "Szyję sobie"






wszystkie są dwustronne- obie strony mają naszyte gwiazdki w podobny sposób, wszystkie mają pomponiki dopasowane rozmiarem i wszystkie stoją samodzielnie- go tych większych można nawet schować drobny prezent:)

Krój robiłam sama, nie znalazłam niczego podobnego, choć same buciki już mi gdzieś mignęły- oczywiście nie zapisałam strony i tak się teraz zastanawiam, czy to nie była etsy??
Szyłam z grubego i sztywnego  filcu 0,5 cm i dość ciężko było wszyć podeszwę dlatego proponuję użyć miękkiego filcu 0,3 cm ten całkiem cienki sie nie nadaje.

Kochani dziękuje za komentarze pod kartkami, nawet nie pomyślałam, że czapeczka aż tak wielu sie spodoba;D
Wpadnę tu jeszcze z życzeniami a w tej chwili życzę Wam spokoju bo ..........................;D



17 komentarzy:

  1. Reniu, przeurocze te buciki, bardzo podoba mi się taka ozdoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki cudne, czerwień ożywia wszystkie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe buciki wyszły,pomysł i wykonanie wspaniały.
    To będzie bardzo miły świąteczny akcent.
    Miałam też nie sprzątać,ale jakoś jednak przekonałam siebie samą że troszeczkę by się przydało,tymbardziej że będę miała gości w święta.
    Serdeczności zostawiam Reniu😊😚🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Żarcik rewelacja! A butki urocze :):):) urocze ! Brawa dla Ciebie Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buciki,moje wielkie uznanie Reniu,świetna robota !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwone buciki śliczne i ta bombeczka piękna :)przesłanie o sprzątaniu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu ale extra te butki wyszły, bardzo fajna i nietuzinkowa dekoracja. Oj chciałby się też powiedzieć , że nie sprzątam, ale nasze sumienie na to nie pozwoli :-)
    Buziaki i nie daj się zwariować z tym gotowaniem i sprzątaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te buciki i fajnie, że są w różnych rozmiarach :)
    pozdrawiam przedświątecznie i życzę spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu śliczne buciki i fajnie je ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te buciki elfików. Takie wesołe i świąteczne. A obrazek rozbawił mnie do łez. Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki są świetne i pięknie się prezentują *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną projektantką jesteś i doskonałą wykonawczynią.Buciki są rewelacyjne i nie jeden skrzacik czy gnom, chętnie by je przywdział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze buciki, teraz to już skrzacikom nóżki nie zmarzną :-) ślicznościowe są :-) ale także widzę przepiękne bombki frywolne :-) Piękne zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia Reniu. Niech te dobre skrzaciki w ciepłych bucikach, zawsze nad Wami czuwają. Pięknych Świąt Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki są genialne i bardzo dekoracyjne :)
    Radosnego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)