środa, 28 listopada 2018

Szyje sobie świątecznie;D

 Świąteczne szyjątka mamy na dwa miesiące, ale nie tylko-  a szczegóły znajdziecie tutaj (klik)
Na potrzeby sesji zdjęciowych u mojej ulubionej Fotografki :)
Prace te nie powstały w ciągu tych dwóch tygodni- wszystko  trwało o wiele dłużej i choć jestem zadowolona to wątpię czy to powtórzę.

Część podpatrzona w necie, część musiałam sama rozwiązać, no bo niby jak te biedne koniki miały stać na jednym biegunie?? a stać musiały:)
Zresztą osądźcie same:) tylko uprzedzam zdjęć trochę jest:)







 te poniżej są już do powieszenia na choince  i nie są już tak duze




















 i to jeszcze nie wszytko w kwestii świątecznej, ale jeszcze nie wykończyłam wiec pokażą sie w przyszłym miesiącu.
Dziękuje Wam bardzo że zaglądacie i zostawiacie dobre słowo:)
Buziaki przesyłam

25 komentarzy:

  1. Ale rewelacja, w życiu bym nie pomyślała, że można uszyć ozdoby choinkowe, a wyglądają naprawdę genialnie i piękne są wszystkie, bez wyjątku :) Chociaż chyba najbardziej podoba mi się skrzat i koniki na biegunach z pierwszych zdjęć, naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne .... gratuluję . Widzę dużo pracy i cierpliwości . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Reniu czarodziejką :) Podobają mi się wszystkie ozdoby ale koniki to zdecydowanie numer jeden! Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zawieszki, cała choinka w takich bardzo mi by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowności! Koniki najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany Reniu jakie cuda. Wszystkie ozdoby sa wspaniałe ale koniki powalaja. Przecudne. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany Reniu jakie cuda. Wszystkie ozdoby sa wspaniałe ale koniki powalaja. Przecudne. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana:) Śliczniutkie prace, koniki zabójcze:) Reniu, jesteś wielka!
    Zachwyca mnie każdy szczegół, tak dopracowałaś prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. koniki cudne !
    podziwuam za precyzję szyjatek
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNE SZYJĄTKA:)))w Eurofiranach jest w tym roku taki trend uszytych ozdób choinkowych:)serduszka,gwiazdki,kokardy z pluszu i to jest po 20-25 zł sztuka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka :) Zapraszam do mnie do udziału w zabawie Podaj Dalej http://niezchin.blogspot.com/2018/11/podaj-dalej-42018-kto-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow.. Reniu te zabaweczki - zawieszki są cudowne. Nie wiem gdzie oczy podziać bo podobają mi się bardzo . Cudowne materiały i cudownie odszyte. Nie wiem czemu ale przypomniały mi sie lata dzieciństwa, kiedys konik na biegunach to był sztandarowy prezent pod choinką. Ech tak mi sie sentymentalnie zrobiło.
    Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, podziwiam te Twoje świąteczne, pełne uroku szyjątka. Koniki specjalnie przypadły mi do gustu, pewnie jako wspomnienie dzieciństwa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie uszyte dzieła są piękne, ale pierwszy konik na biegunach zauroczył mnie kompletnie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne świąteczne szyjątka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow !!! I to wszystko jest uszyte i to Ty sama. Ogrom pracy i dłubanie przy tych maleństwach, ale efekt zachwycający. Wszystko jest przepiękne, wszystko, ale koniki naj, naj, naj :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś Reniu :) Pierwsze zdjęcie trochę mnie wprowadziło w błąd. Wydawało mi się, że to nie jest uszyty konik tylko... wydekupażowany. Piękne ozdoby, najbardziej podobają mi się koniki i buciki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę zrobiłaś te koniki sama? Są fantastyczne, prawie jak z fabryki. Oczywiście wszystkie ozdoby mi się podobają, ale koniki na biegunach najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita jesteś i to odzwierciedlają Twoje prace. Wszystko wykonalaś przepięknie. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauroczyły mnie koniki na biegunach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu,jesteś niesamowita,takie cuda powstały,aż mi się buzia nie zamyka z zachwytu :)
    Wszystko piękne,podziwiam i chylę czoła nad talentem.
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe dekoracje świąteczne! Pięknie uszyte i ozdobione! Cudne!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne ozdoby uszyłaś Reniu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)