sobota, 22 września 2018

Wrześniowe bingo!

Przygotowałam 4 kartki, choć bałam się że na jednej skończę:)
Miałam nadzieję, że przygotuję jeszcze składaczek do Ewci, ale dobrze, ze mam jeszcze miesiąc, może tym razem nie nawalę. Ograniczyłam ilość zabaw, ale mam nadzieję, że wkrótce będę miała nieco więcej czasu .
Zimą odpadają prace w ogrodzie i choć nie lubię zimna to jest to chyba jedyna możliwość powrotu do systematycznego blogowania i rękodzielnictwa.

http://iwanna59.blogspot.com/2018/09/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-wrzesien.html

Ania (klik) dała nam wolny wybór i nie trzeba było trzymać sie linii :)
DziĘki Aniu, bo było by trudno;)

http://iwanna59.blogspot.com/2018/09/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-wrzesien.html
Na pierwszy ogień poszły te karteczki
 niebieski, kropki, tusz, warstwy
niebieski,kropki, brokat , warstwy
i nie mogłam obejść obojętnie obok frywolitki, prawda:)
frywolitka, tusz, warstwy, stempel
i na koniec okolicznościowa-jakoś nie po drodze mi z nimi, ale podoba mi sie wykorzystanie folii w kartkach i kombinuję troszkę

kropki, niebieski, warstwy, tusz, kwiaty polne, choć może to bardziej ogrodowe, ale że na polu to może przejdą;D


I na koniec jeszcze
pochwalę niespodzianką:)
Ania zaskoczyła mnie prezentem urodzinowym i przysłała takie cuda:)

i pytanie- co to jest? wiecie?

Piekę kolejną szarlotkę z naszych jabłek i dom pachnie cynamonem, uwielbiam, a Wy??

Dziękuje że jesteście i miłej niedzieli życzę

32 komentarze:

  1. Śliczne karteczki stworzyłeś 😊 Mnie z karteczkami nie po drodze, ale zawsze chętnie podziwiam, a szarlotka pychotka - uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim Reniu przyjmij spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe - bądź zawsze uśmiechnięta i szczęśliwa :) Karteczki są urocze i pomysłowe, szczególnie ta z frywolitką. Ostatnia to ciekawostka, podoba mi się pomysł z folią. Zagadki nie rozwiązałam, nie mam pojęcia co to jest?
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, przyjmij i ode mnie serdeczne i szczere życzenia.
    Piękne kartki zrobiłaś, bardzo podoba mi się użycie folii.
    Szarlotkę z cynamonem uwielbiam:)
    A to jest ziarenko fasoli, na której wzór przypomina monstrancję, dlatego nazywa się „fasolą Eucharystyczną”. Jest z tym też związana legenda.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat z okazji Urodzin :))
    Masz rację w zimie jest więcej czasu na robótkowanie , ale też nie lubię zimy :(
    Kartki fantastyczne , ta z frywolitką cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji urodzin wszystkiego najlepszego, wszystkiego co dobre i piękne!! :)
    Bardzo podoba mi się wykorzystanie folii w kartce, bardzo fajnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki, wszystkie, każda inna, ale i ja oczywiście nie mogę przejść obojętnie obok frywolitki. Piękne praca i na pewno pyszna szarlotka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, a szarlotka na pewno smakowita. Prezenty wspaniałe. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki. Sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki są świetne, ale najbardziej podoba mi się ta z frywolitką, jest najpiękniejsza :) Ta z użyciem folii również bardzo ciekawa.
    Nie wiedziałam, że masz urodziny, więc teraz składam serdeczne życzenia - przede wszystkim dużo zdrówka, dużo czasu i dużo twórczych pomysłów :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, przede wszystkim życzę Ci wszystkiego co najlepsze:)
    Przepiękne karteczki przygotowałaś, a frywolitkową jestem zauroczona!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszelkiej pomyślności i czasu na blogowanie Reniu :-)
    Śliczne karteczki, zwłaszcza te niebieskie:-)
    U mnie też szarlotka za szarlotką, bo jabłka obrodziły :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu usciski urodzinowe przesyłam i ciesze sie razem z Toba podarunkiem od Ani:) karteczki przesliczne! Ta z folia jest swietna !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! Ostatnia najbardziej mi się podoba. Przymierzam się do takiego użycia folii na kartce, ale na razie nie było weny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!
    Frywolitki nic nie pobije, chociaż karteczki też mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia urodzinowe, wielu twórczych inspiracji i radości tworzenia, wszelkiego dobra i samych szczęśliwych dni.Kartki świetne, bardzo mi się podobają.Też czekam na jesienno-zimowy czas, aby znów powrócić do systematycznego blogowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu co prawda spóźnione ale szczere przyjmij życzenia-wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, i jak najmniej trosk.
    Karteczki są śliczne, frywolitkowa przecudna. Zimę lubię za właśnie więcej czasu na robótkowanie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu spoznione ale szczere zyczenia, piekny prezent otrzymalas i sliczne zrobilas karteczki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki piękne bez wyjątku. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe
    Spełnienia marzeń i weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze Reniu, w końcu królewny rodzą się we wrześniu:-D Karteczki śliczne i bardzo pomysłowe ale oczywiście frywolitka naj, naj:-) Ale mi smaka narobiłaś tymi zapachami... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki zrobiłaś Reniu, ta z frywolitką bardzo mnie urzekła :)
    Przyjmij również ode mnie najlepsze życzenia urodzinowe.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki i wspaniały prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. spóżnione uśmiechy i pozdrowienia Reniu wytrwałości zdrowia i pociechy z dzieci:)
    ale fajne karteczki a prezent orginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszelkiej Pomyślności Reniu! kartki fantastyczne, tak samo jak i niespodzianka! pozdrowienia zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie sobie poradziłaś, piękne karteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki:) wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin - nawet nie wiedziałam, że masz:( pozdrawiam ciepluteńko i ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama delikatność,cudnie wyszły karteczki,wszystkie bez wyjątku mają w sobie to coś.
    Niespodzianki zawsze mile widziane,wszystkiego najlepszego :*
    Buziaki zostawiam:* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Urodzinowe sto lat i dużo zdrowia.
    Kartki są bardzo ładne, a ta z frywolitką to cudo nad cudami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Reniu ale cudne te Twoje wrześniowe kartki. Śnieżynka frywolitkowa to moja faworytka jest piękna z tymi potuszowanymi konturami. Podoba mi się też Twoja kartka z folia , to świetny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)