poniedziałek, 3 września 2018

Podsumowanie sierpniowej frywolitki

Dzisiaj tak szybciutko, bez zbędnej pisaniny, bo jakoś nie mam weny  :)
Jak na wakacje powstało wiele, pięknych prac


Zresztą zobaczcie same :
(prace pokazuje w/g dodawania)
1/Pierwsza była Terenia (klik)


2/Splocik(tutaj)
i tutaj (klik)

3/potem była Justynka ze świetnymi kieckami;)
tutaj (klik)


i kolejne (klik)

4/ Celebrytki Oli (klik)
5/Karolina (klik)



6/Agnieszka (klik)

7/no i ja

Myślę że każda praca jest piękna i oryginalna i choć sama nie wywiązałam sie w 100% z tematu to  innych łuczków ci u nas dostatek:)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, dziękuje za wszystkie komentarze i miłego tygodnia życzę:)

17 komentarzy:

  1. Piękne frywolitkowe prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie jest :-) Fajne te prace wszystkie razem pokazane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać te podsumowania, tyle świetnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności można wydziergać. To jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu jak na wakacyjny czas świetne prace powstały i jak ich dużo.
    Cudniste Justynki kiecki chyba tym razem moje faworytki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, a bombki jak zawsze czarują. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, dziewczyny, jak Wy to robicie?
    Uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace stworzyłyście! Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne frywolności, jestem zachwycona i coraz bardziej nabieram ochoty na to supłanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, ale kiecki mnie rozłożyły - rewelacyjne )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację Reniu wszystko jest takie piękne,bo przecież frywolitka w każdym wydaniu zachwyca,ale te sukieneczki są bajeczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne:) sukieneczki są mega fajne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Wasze frywolitkowe prace, cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach! Cudnie umieć supłac te supełki ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)