wtorek, 5 czerwca 2018

Hand Mase Świętuje- czerwiec

widać jak na blogach maleje ruch, co akurat w tej dziedzinie chyba nie jest wskazane, ale sama ostatnio nie mam za dużo czasu. Tym bardziej chciałabym podziękować wszystkim tym z Was które  biorą udział w moich zabawach lub wspierają i wpadają z dobrym słowem,
Jeszcze tylko podziękuje wszystkim tym którzy postanowili wspomóc nasz wyjazd i tak
Marylce, Małgosi, Ewie,Justynce- ich prace są jeszcze na Charytatywni Allegro (klik)
jak i tym które prace już się sprzedały- Bożence, Ani i Madzi,
Tak samo wielkie dzięki za wpłaty, podlinkowanie u siebie informacji czy zwykłe udostępnienie- Kochane moje zawsze myślałam że jestem twarda baba, ale ostatnio co rusz wzruszam się.



O key, przechodzę do sedna postu:
przygotowałam w ramach zabawy kolejne bombeczki, tym razem szydełkowe są jeszcze nie usztywnione, ale też nie mam tyle miejsca do przechowywania,a i biel mogłaby pod koniec roku nie być za świeża;) dlatego pokażę w takiej wersji.
Wzór już pokazywałam w listopadzie (klik)-



 teraz zrobiłam w dwóch kolorach i wyglądają tak




 jak widać dalej królują dwa kolory i chyba już tak pozostanie:)
i postanowienia
nie wrzucam bo nic się nie zmienia, co mnie z jednej strony cieszy, za to z drugiej zaczyna martwić, bo najwyższy czas wziąć się w obroty a tu ani sił, ani chęci, ani czasu :(

Żaba i znikam:)

19 komentarzy:

  1. za oknem upał a u ciebie już świątecznie,piękne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu bombeczki są cudowne i Twoja choinka będzie pięknie wyglądać. ZAjrzałam sobie do tych listopadowych i przeczytałam w swoim komentarzu że mam nadzieję opanować szydełko i też sobie takie wydziergać. Mogę powiedzieć dziś, że na pewno powstaną, nie wiem ile i czy będą tak ładne jak Twoje ale zmierzę się z tematem na 100%.
    Trzymam kciuki za zbiórkę na turnus dla Lili i mam nadzieję, że uda się wyjechać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Reniu Twoje dziergadełka choinkowe są prześliczne. Trzymam kciuki za powodzenie aukcji i wyjazd córci. Oby sie udało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna będzie ta choinka, na której takie bomki zawisną. Miłego wypoczynku, bo jestem pewna, że pojedziecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękności i miłego wypoczynku Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładną będziesz miała choinkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne bombki i pomysł z poczekaniem i usztywnueniem potem super. Aż zachciało mi się taki wydziergać, mimo słońca za oknem. Pozdrawiam serdecznie ☺🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombeczki są super i na pewno na choince będą robić klimat :)
    Oczywiście nadal trzymam kciuki za zbiórkę.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bombeczki Reniu:) nie poddawać się i przeć do przodu! trzymam kciuki rzecz jasna:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wspaniałe są te ażurowe bombki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, prześliczne te bombeczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne bombki i na święta będą jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic na sile przeciez!!! A bombki sliczne Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne bombki -na święta będziesz gotowa z ozdobami. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne!
    Zrobiłam taką koszulkę tylko jedną, trochę za duża mi wyszła na posiadane bombki. Może zrobię jeszcze jedno podejście...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bombeczki Reniu, ja w zeszłym roku nie zrobiłam ani jednej, w tym roku chyba będzie podobnie :)
    Kochana trzymam kciuki za akcję, myślę że dojdzie do skutku :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają Twoje bombeczki i kolory jak najbardziej też,podziwiam bo sama nie robię .Piękny wzór i wykonanie.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo pracy z takimi bombkami ale warto zrobić i poczekać na efekt końcowy (na choince) :) Śliczne są Twoje bombki ...
    Pozdrawiam słonecznie ...

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)