sobota, 19 maja 2018

Podkładki szydełkowe

Mam wrażenie że czas przecieka mi przez palce:(
i nawet nie wiem czy zdążę ze wszystkimi zabawami, ale nie będę Was zanudzać, bo każda z nas pewnie znalazłaby powód do narzekania i zrobiłby nam się łańcuszek smuteczków.

Dzisiaj pokażę Wam podkładki maleńkie podkładki pod kubek i nieco większe pod filiżanki, ale nigdzie nie jest napisane, ze tylko temu mają służyć.

Podkładki zrobione juz jakiś czas temu, czekały grzecznie na krochmalenie i prasowanie,
Wyrabiałam resztki, bo jak wiecie zawsze szkoda je wyrzucić, tym bardziej że te brązowe są z macerowanej bawełny  w końcu możliwość wystawienia ich na Charytatywni Allegro (klik) nieco przyśpieszyła ich wykończenie- jeżeli macie chęć posiadania i wsparcia nas w rehabilitacji Lili to zapraszam tutaj (klik) gdzie będą jeszcze dzisiaj wystawione;)

Dziękuję bardzo za wsparcie i przekazanie swoich pięknych prac szczególnie Bożence, Ani, Madzi B, Joasi M, Małgosi B, Bevie, Gosi i Blance.
Dziękuje także tym z Was które wpłaciły bezpośrednio na konto, część to osoby które nie kojarzę z blogami, ale wszystkim serdeczne i wielkie dziękuje
Ale dziękuje i tym które z Was udostępniały nasze apele i posty i proszę o jeszcze, akcje możemy wystawiać do końca września, potem zobaczymy ;)







 Kochani miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie:)


26 komentarzy:

  1. Prześliczne i cudnie wydziergane podkładeczki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, te brązowe od razu mnie oczarowały, cudny wzór :)
    Pozdrawiam sobotnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć witam cię serdecznie w ten majowy wieczór jestem pod wrażeniem talentu bardzo piękne hafty jeśli chodzi o czas to mam takie same wrażenie jak ty że ucieka przez palce nie wiadomo gdzie ale taki już urok tego życia Pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego wieczoru oraz przesyłam mnóstwo pozytywnej energii tobie i twoim bliskim

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. i mnie czas przecieka przez palce:)))piękne podkładeczki:))ja takie używam między filiżankę i spodek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba odnoszę podobne wrażenie, że czas ucieka za szybko. Podkładeczki świetne. Na pewno się przydadzą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podkładki! Szczególnie pierwszy wzór już jakiś czas temu wpadł mi w oko, ale jeszcze nie zdążyłam się za nie zabrać. Czas rzeczywiście jakby osiągnął kosmiczne przyspieszenie.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podkładeczki Reniu i pięknie zabiegasz o Lilkę.Powodzenia w gromadzeniu środków.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne podkłądeczki napewno znajdą się chętni:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe do mnie aż mówią!!! :D Wspaniałe są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne podkladki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładki są zawsze przydatne:) Ładnie wyszły:) Nie tylko Tobie czas zapierdziela. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta czekolada, uwielbiam czekoladę:-)A czas, no właśnie gdzie on się podziewa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Te brązowe mają piękny wzorek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne podkładki :)
    No właśnie mnie czas też przez palce przelatuje za szybko,może to z wiekiem przychodzi :-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, piękne podkładeczki, Reniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za powodzenie akcji! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze podkładeczki Reniu, ślicznie je zrobiłaś.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu podkładki naprawdę super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne podkładki:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)