piątek, 1 grudnia 2017

Kocham frywolitkę

W grudniu mamy raczej mało czasu na wszelkie rękodzieło, dlatego będzie prosto :)

A będzie to józefinka czyli sznureczek
Dokładnie mamy opisane tutaj (klik) dlatego nie będę się powtarzać tylko pokażę  wzory które są typowo świąteczne i są moja propozycją na ten miesiąc.
Ale nie są to wzory obowiązkowe, każda z nas robi to co jej odpowiada

Wzory pochodzą z książki  TATTING SNOWFLAKES  i znalazłam tutaj(klik)





te zygzaki na schematach to właśnie sznureczek, reszta to kółeczka i pikotki
i co łatwe i piękne, prawda?
na pierwszym zdjęciu jest 100 hk- czyli 100 półsłupków
Na następna lekcje decoupage  zapraszam do Justynki tutaj(klik)  ;)
jeszcze żaba i kończę na dzisiaj:)

22 komentarze:

  1. A gwiazdki piękne. Lubię je. Reniu dziękuję za pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach bedzie co podziwiac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorki :)
    Taki sznureczek w makramie nazywa się spiralką i można go wykonać właśnie węzłami frywolitkowymi albo węzłami płaskimi wiązanymi z jednej strony. Powstają wówczas spiralki prawo- lub lewoskrętne.
    Ja przy okazji zapraszam do zabawy dla haftujących - http://splocik.blox.pl/2017/11/Hafty-i-przyslowia.html
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać wasze prace. Wszystkie precyzyjne i piękne. Zazdroszczę tych umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to piękne! Podziwiam, że umiesz to zrobić, wydaje się trudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to czarna magia, ale podziwiam z przyjemnością Wasze peace i trochę zazdroszczę umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje!! echhhh ten czas:( nawet w listopadzie mi sie nie udało, ale nie mówię nie, zobaczymy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę na te schematy i kompletnie nic nie rozumiem, ale piękne śnieżynkowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gwiazdeczki. U mnie jak dam radę powstaną po świętach. Teraz nie wyrabiam. No i listopad mam zaległy. Czółenka się na mnie obraziły i schowały. Ale juz je odszukałam. Będę nawijać biały kordonek 😀 Udanego weekendu 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. oj i ja kocham u was podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe śnieżynki takich nie robiłam muszę spróbować.
    Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, czółenka w ruch bo tyle pięknych inspiracji Reniu nam pokazałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam frywolitkę tylko.......niestety nie potrafię jej robić:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny temat i jak dam radę to jeszcze coś zrobię:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż pozostanę przy kibicowaniu i podziwianiu tych pięknych prac, które powstaną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszące te sznurkowe śnieżynki i przyznam, ze takiego zastosowania sznureczka jeszcze nie próbowałam wiec chyba skorzystam z okazji. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Frywolitka to dla mnie czarna magia, ale podoba mi się i podziwiam! Pozdrawiam cieplutko Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Frywolitka to dla mnie czarna magia, ale podoba mi się i podziwiam! Pozdrawiam cieplutko Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te gwiazdki z Józefinki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała się zająć takimi frywolitkowymi gwiazdkami! :( Ale czasu brak, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdążyłam . Mam nadzieje, że zaliczysz Reniu, chociaż na mierną :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzutem na taśmę, ale zdążyłam :) Wprawdzie to nie śnieżynki, ale józefinka w nich jest :)To mój pierwszy udział w zabawie, więc mam nadzieje, że wszystko dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)