środa, 15 czerwca 2016

Kółeczka, kwadraty i muszelki

czyli część 3  i ostatnia widełkowej przygody.
Za dwa miesiące czyli końcem sierpnia  głosowanie :)
Wszystko razem, bo i nie ma zainteresowania tym przyrządem, zbliżają sie wakacje i nikt tak właściwie nie ma za bardzo czasu.


Wszystkie te części robi się na widełkach  tak samo, potem ich kształt zależy od wykończenia.
A można przygotować naprawdę wiele rzeczy:
począwszy od małych podkładek/serwetek
tutaj  

lub inne kształty z kółeczek
                                                                                           

 kwadraty
po kliknięciu, poniżej inspiracji znajdziecie jeszcze kilka filmów krok po kroku, niestety nie po polsku

poprzez bereciki
tutaj 

torby (klik)




 chusty

tutaj 


na sweterkach choćby kończąc
 tutaj 

wszystkie prezentowane powyżej mają instrukcje jak je przygotować
poniżej jeszcze kilka inspiracji
tutaj
tutaj
tutaj mój faworyt- kiedy go zrobi :D
i tą też :)

tutaj

mam nadzieje że znajdą sie chętne  :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami, jest mnie mniej na blogu, ale wszystko bardzo dokładnie czytam i cieszą mnie ogromnie, choć wiem, ze niektóre są nico na wyrost :D

Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia życzę

16 komentarzy:

  1. Fajne, fajne, mnie te drobiazgi różnokształtne kuszą. Będziemy próbować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne, ale te widełki to nie na moje ręce, niestety. Samo szydełko daje też wiele możliwości, jest moc wzorów, które odpowiednio zastosowane, stworzą wyjątkowe rzeczy.
    Pozdrawiam zapracowaną mamuśkę.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu , napewno zrobię, to znaczy nadrobię zaległości, wszystkie lekcje związane z widełkami ale na razie cięzko z czasem i....nie tylko z czasem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu cudowne prace wychodzą za pomocą tych widełek,gdybym tylko czasu miała więcej z pewnością coś tam bym popróbowała.Inspiracje zapierają dech,chyba się rozmarzę .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu fajna kolejna lekcja.. myślałam że dam radę zmierzyć się z kolejna techniką, ale niestety rzeczywistość mnie przerosła. Pocieszam się , że nadrobię wszystko na emeryturze :-)
    Fajne inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam ,że tyle rzeczy można zrobić na widelkach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i piękne rzeczy wychodzą z użyciem tych widełek. Jestem ciekawa co Ty zrobisz, zapewne coś ciekawego i ślicznego.
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne inspiracje, ciekawa jestem jakie cudowności powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kilka lat temu zakochałam się w tych splotach... i powstało kilka fajnych prac z wykrzystaniem tej techniki - na moim starym bloxie ;-) http://haftyoli.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?454905
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Technika fajna jednak czasu brakuje. Może kiedys spróbuję, ale to się okaże pózniej. Chętnie obejrzę twój gotowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe inspiracje - ten rosyjski szal jest cudny i zwiewny niczym mgiełka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poległam na falach:)))nie mam do nich zdrowia:))ale przecież nie mogę się poddać i będę próbowała dalej:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piekne wzory i inspiracje, o rany boskie !!! Jestem zauroczona , ja bym nigdy nie potrafiła wyczarować takich koronek :( Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że jeszcze będzie temat broomstick lace jako wariacja na temat widełek.
    Mnie się robótki na widełkach bardzo podobają. Zadanie z falami już odrobiłam, zostało mi jeszcze tylko zrobić zdjęcie. Ten temat też mi się podoba. Frapuje mnie tylko gwiazdka nr 48 bo niektóre pętelki są dłuższe niż pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterki mnie urzekły!
    może na emeryturze wnukom będę dziergać... ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)