czwartek, 3 września 2015

Podsumowanie zadania 16

Najwyższa pora przygotować podsumowanie naszej 16 już lekcji w oswajaniu frywolitki.
Mimo że lekcja powtórzeniowa, to dla mnie kółeczka odwrócone były nowością, przynajmniej na czółenkach i muszę przyznać, ze na igle były łatwiejsze, ale dzięki temu opanowałam trochę bardziej czółenko.
Teraz mogę pracować tylko jedną nitką, a przyznam że w sieci takich wzorów jest wiele :)
Jak widać frywolitkę można robić igłą, czółenkiem i szydełkiem, więc jak ktoś zechce to na pewno się nauczy :)

Tym razem też pokusiłam się o pokazanie wszystkich przygotowanych prac i są to

Ola 

Justynka
 Terenia

Kazia
Dorotka
Joasia




Ewa







no i ja




Na koniec zapraszam jeszcze do  Justynki na kolejne zadanie

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować za komentarze pod ostatnim postem i powitać nowe obserwatorki :)
Jest mi niezmiernie miło, ze zechciałyście zostać na blogu- czujecie sie jak u siebie:D
I jeszcze jedno- blogger robi mi psikusy i nie zawsze mogę odnaleźć te z was które dołączają do obserwatorów- jeżeli jeszcze u was nie byłam to proszę odezwijcie sie, a ja chętnie pooglądam wasze prace:)

Buziaki przesyłam i miłego popołudnia :)

18 komentarzy:

  1. Super oczywiście Reniu wszystkie prace, ale mnie zczególnie spodobały się Twoje bombki i różyczki wszystkie . Niestety mnie już czasu brakło na zgłebienie dalszych naukfrywlitkowych , ale.... opanowałam słupek, pikotek i kóleczko , oczywiście na igle -więc jest nieźle , małymi kroczkami do celu :-)
    Pozdrawiam serdeczności przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu moja jest tylko zakładka, bombeczka i różyczki są Ewy:D

      Ale ucieszyłaś mnie tym, że ćwiczysz i pomalutku sie wprawiasz, a supełek, kółeczko i pikotek to podstawa frywolitki, jak to umiesz to z reszta też dasz rady :D
      buziaki:)

      Usuń
  2. O, jakie fajne prace. Żałuję, że nie mam ostatnio czasu na nic, bo te kółeczka to chciałabym poćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko szkoda wielka, ale czasu nie przeskoczymy, niestety i wszystkim ostatnio go brakuje

      Usuń
  3. Jak zawsze z podziwem zerkam na Wasze frywolitkowe prace:) Powoli dojrzewam do oswajania się z nauką "frywolitkowania", ale jeszcze trochę potrwa...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko trzymam Cię za słowo i będę molestować:D

      Usuń
  4. Reniu myślę, że możemy być dumne ze swych prac. Może nam pozazdroszczą i dołączą do nas.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu ja nie myślę, ja wiem że jesteśmy dumne z naszych prac:)
      myślę że dołączą, a jak nie to wystarczy że my sie uczymy :D

      Usuń
  5. Wszystkie prace są wspaniałe :) Może kiedyś spróbuję jak doba będzie trochę dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, powinnam przeprosić, że zadanie wykonałam w połowie i właśnie teraz to robię .
    Prace są piękne;), mam nadzieje, że zachecą do nauki i będzie nas więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu nie masz za co przepraszać, narobiłaś już wiele sznureczków to i zadanie masz zaliczone:)

      Usuń
  7. Nie wszędzie udało mi się dotrzeć, więc pooglądałam z przyjemnością. W zasadzie to czas się zabrać za te bombki i śnieżynki, w końcu czas płynie tak szybko, że można śmiało powiedzieć, że święta za pasem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie prace są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności , a zakładki skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, podziwiam i podziwiam... i żałuję, że czasu ostatnio coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To niemożliwe ,że to już 16 zadań było.Zdolne nam rosną frywolitkowe babeczki ,same cuda powstają .
    Reniu jak zawsze doceniam trud i poświęcenie w organizajcji zabawy,a kto jak kto ale ja wiem ile pracy to kosztuje.
    Jesteś wielka ,kochana,zdolna i z tym Cię dziś pozostawiam
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się Dziewczyny spisały, albo zsupełkowały, na medal :-))))) Piękne prace, piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)