niedziela, 5 lipca 2015

Zapomniane urodzinki :)

czyli będzie rozdawajka:D
I tu muszę sprostować daty, bo pierwszy wpis na tym blogu pokazał sie 2 lata temu 21 lipca, ale zaczęłam 3 czerwca od  bloga  " Mój dzień" .
Nie odpowiadała mi forma misz-maszu i   rozdzieliłam swoje pasje na dwa blogi - dlatego datę postania przyjmuję czerwcową.
Pamiętacie swoje pierwsze wpisy, obawy czy podołam? czy sie spodoba to co tworzę?
O matko było tego od groma i ciut, ciut :D
I choć początki jak u wszystkich były ciężkie to cieszę się że nie poddałam się, bo w końcu trafiłam na cudowną grupę Dziewczyn, które mnie odwiedzają, wspierają i pocieszają .
Jestem Wam  ogromnie wdzięczna za to że jesteście i z całego serca dziękuje:)
Ale żeby nie było że przychodzę z pustymi rękami to ogłaszam
candy z kotem w worku :D


Jak pisałam zupełnie zapomniałam o rocznicy (to chyba przez te ostatnie niepowodzenia, nerwy i stres, ale to samo życie i nie będę nikogo zanudzać) nie przygotowałam niczego konkretnego, choć plany już mam.
Kochane jak zawsze wylosuje 2 osoby, ale będą minimum 4 nagrody do wyboru i  będzie to coś w czym czuję się najlepiej, czyli
1/szyjątka :D
ale takie jakich jeszcze na blogu nie było,
2/będzie też coś praktycznego z elementem frywolitki, no bo jak nie jak tak - dalej jestem w niej zakochana po uszy :) ale też tego nie ma jeszcze na blogu, więc to nie będzie kolejne etui- no chyba że osoba wylosowana będzie miała taką ochotę, to możemy sie dogadać:D
 3/będzie coś z serii zrób sobie sama 
4/jeszcze nie wiem, ale coś wymyślę :)
5/ jak się wyrobię to patrz punkt 4 :D

Nagrody będę przygotowywała i wrzucała do wora sukcesywnie co niedzielę
Nasza nauka i wyzwania, do tego pierwsza prywatna wymianka zabiera mi trochę czasu i inaczej sie nie wyrobię.
A losowanie będzie na pocieszenie po kończących się wakacjach czyli w ostatnią niedzielę 30  sierpnia

Regulamin udziału w rozdawajce jak zawsze;

1/ pobieracie banerek i zawieszacie u siebie na blogu / Facebook
2/ w komentarzu wyrażacie chęć udziału w zabawie
3/ w zabawie biorą udział oba blogi,ale proszę o wpisywanie sie pod tym postem
4/ nie musisz zostać obserwatorem bloga, ale.......... będzie mi miło jeżeli zdecydujecie sie zostać na dłużej i osoby stale zaglądające mają ode mnie dodatkowy los :)
5/wylosowana osoba jako pierwsza ma tydzień na zdeklarowanie sie co do nagrody, po tym czasie wybieram następną i ta osoba wybiera już z pozostałych nagród :)
Jeżeli któraś z osób wylosowanych nie odezwie sie w ciągu tygodnia to losuję następną :)
6/ wziąć udział może każdy, ale biorąc pod uwagę, że mamy czas wakacyjny ( czyli moje sępiki czyszczą portfel do zera) i czas przed szklony ( czyli wydam majątek na darmowe nauczanie:) to nagrody wysyłam tylko na terenie kraju
 7/ tym razem nie będę odpowiadać na wasze komentarze, żeby nie stwarzać bałaganu, bo potem nie mogę sie pozbierać:D
ale wierzcie mi czytam je wszystkie bardzo dokładnie i ze zrozumieniem, mam nadzieję:D

 I to by było na tyle.

Jestem ciekawa ile osób mi zaufa i zapisze sie w ciemno:D

Buziam Was upalnie :)

Ps.

Pomyślałam sobie, że teraz jak będę dodawała posty z poszczególnymi nagrodami, dodam zdjęcia i tutaj, żeby było wszystko na jednym miejscu i do wglądu dla zainteresowanych:)
Pierwszy prezent
To torba ( klik) - jedna z dwóch do wyboru
włóczka (klik)
komplet bawełniany
kanwa+ mulina
FF - czyli filciaki z frywolitką :D




95 komentarzy:

  1. I tu Cię Reniu zaskoczę i zapisuję się na początku a nie w końcowym ogonku.
    Kochana gratuluję kolejnego roczku,toć to już niezły kawał czasu i dorobek nie byle jaki.
    Życzę Ci Reniu niekończącej się twórczości,weny od rana do nocy,worka kasy na materiały,bo przecież forsa z nieba nie leci.
    Prowadzenie dwóch blogów trochę czasu zabiera,a do tego Ty prowadzisz jeszcze wyzwania decu i frywolitki,więc życzę wytrwałości w tym co robisz,wydłużenia doby i pogody ducha na co dzień .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy. O wszystkim co napisałaś podpisuję się obiema rękami, te obawy, ale i wsparcie, grono przyjaciół i ten dreszczyk emocji gdy pojawiają się nowe komentarze, to to co towarzyszy pisaniu bloga. Momenty lepsze i ten czas gdy nie wszystko jest tak jakbyśmy tego sobie życzyły. Ja wówczas przypominam sobie słowa jednej z Dziewczyn, że blogi prowadzą osoby pozytywnie zakręcone. Z wielką chęcią więc stanę w ogonku do "Kota w worku", bo i ogonek pewnie będzie długi i nagrody super. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję :-)
    P.S. I nadal oczywiście jestem dumna, że mogę z Tobą prowadzić dwie "wspólne nauki" :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu gratuluje rocznicy :) a tu po Twojego kota w worku to ustawi się cały tłum, bo robisz cudne rzeczy :) ja się oczywiście też ustawiam w kolejce i bardzo się cieszę, że mogę tu do Ciebie zaglądać i podziwiać to co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna rocznica. Dwa latka pewnie minęły za szybko. Gratuluję Ci kochana tylu wspaniałych dzieł, które stworzyłaś swoimi zdolnymi rączkami. Oczywiście zapisuję się w ciemno. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu gratuluję rocznicy a pod Twoimi słowami podpisuję się obiema rękami i przypomniałaś mi o mojej rocznicy, muszę coś wymyślić. Wracając do Twojego candy to z przyjemnością przygarnę Twojego kota w worku. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i mogę podziwiać Twoje prace zwłaszcza frywolitkę masz w sobie duże pokłady talentu, bo czego byś nie spróbowała wychodzi świetnie. Z okazji rocznicy życzę Ci wielki wór kasy na materiały, drugie tyle czasu na wykonanie tego co sobie zaplanowałaś a najważniejsze, żeby to co robisz zawsze sprawiało Ci dużo frajdy:) pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z radością Kochana blogowa Jubilatko :o) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją blogową Rocznicówkę. Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i tworzeniu wspaniałych prac:) Reniu, podziwiam Twoje prace, a frywolitki szczególnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji rocznicy bloga życzę Ci Reniu wielu pomysłów, wydłużenia doby, żebyś miała więcej czasu na tworzenie swoich ślicznych prac, dodatkowych zaskórniaczków na ich realizację, wielu nowych znajomych i częstych wizyt stałych blogowych znajomych :)
    Ustawian się grzecznie w ogonku po kota w worku :)
    Przyjemnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję drugiej rocznicy oby tak dalej !!!
    Też nie dawno mój blog obchodził dwa lata ale nic z tym nie zrobiłam, nie mam pomysłu.
    Może jaki stuknie 5 lat to coś wymyślę - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, po pierwsze gratuluję rocznicy, tej zapomnianej i tej pamiętanej, życzę następnych równie owocnych w posty i prace z wszystkich technik, jakimi się zajmujesz. Wiesz, że zawsze podziwiam to co u Ciebie widzę, no wyjątek to blog z kulinariami, tam rzadko zaglądam, bo u mnie tymi sprawami zajmuje się mój mąż.
    Pomysł na " kota w worku" jest świetny, więc i ja dołączam do krótkiej na razie listy chętnych, ale będzie dłuuuuuuuuuuuuuga, jak to słowo co najmniej, bo i czasu sporo na zapisy.
    Banerek zabieram do siebie, zaraz się pokaże.
    Trzymaj się słodziutka.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje Renatko:)Ktoś kto tworzy frywolitki jest mega!!!!!!!!! Dalszych sukcesów w kazdej dziedzinie Ci zyczę!!!!
    Ustawiam się w kolejce i przygarniam kota w worku do mnie jako banerek:)))))pozdrawiam Cie Reniu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie wiadomo co to będzie, a ja już jestem pewna, że warto się zapisać. :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie:), w zasadzie to jesteśmy rówieśniczkami blogowymi i tak trafnie napisałaś o emocjach związanych z blogowaniem. Oczywiście chętnie przygarnę Twojego kota w worku i chyba sama skorzystam z pomysłu z kotem, bo u mnie też powolutku czas na obchody;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim Reniu gratulacje z okazji dwóch latek:)
    Oczywiście ustawiam się z nadzieją na wygraną, od razu mówię że dla mnie wysnione, wymarzone są frywolitki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Renatko - przede wszystkim wielkie dziękuję, że jesteś, że tworzysz, i że się nie poddałaś w blogowaniu.
    Kolejnych nastu latek w blogosferze.
    A w ogonku stanę - a co.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zabawy w ciemno więc z chęcią się zapisuję i życzę kolejnych lat blogowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, ja też lubię koty w worku :-) Z przyjemnością wpisuję się na listę!
    Gratuluję dwóch latek! To naprawdę niezły wyczyn prowadzić dwa blogi i jeszcze uczyć innych. Nawiasem mówiąc nalewka truskawkowa jest boska - zrobiłam, a jakże!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu wielkie gratulecje , Jest co świetować dwa latka to już kawał czasu i kawał Twojego życia zamknięty w wielu pracach.
    U Ciebie zapisuje się zawsze bo wiem , że w tym worku od kota będa same cudne rzeczy !!!
    Życze wytrwałości w tym co robisz, dziekuje za nauki które prowadzisz i dobre słowo jakie zawsze zostawiasz na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje Reniu. Prowadzisz wspaniałe blogi i oby tak dalej :}
    Oczywiście, że zapisuję się na tego kota.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu gratulacje z okazji kolejnego roczku i oczywiście staję do kolejki po kota w worku
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też się ustawiam w kolejce-gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm, byłam tu rano ale nie zdążyłam zostawić komentarza, a teraz..... kolejka jak nie wiem!!! :) Reniu, gratuluję jubileuszu i oby nie brakowało Ci nowych pomysłów na tematy postów!!! Oczywiście zapisuję się na Twojego kota w worku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! I rocznicy i tak wielu działań! Jesteś niesamowita:) Życzę wytrwałosci i siły oraz czaaassssuuu na realizację wszystkich pomysłów:)
    A na kota w worku się zapisuję w ciemno:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze życzenia Renatko i gratulacje - stworzyłaś wspaniałe i inspirujące miejsce w sieci. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Przesyłam gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Do Ciebie często zaglądam - i jak czytuję opisy - Jesteś taką moją Bratnią Duszą - nawet kolory lubimy (i nie lubimy) takie same... Życzę Ci wielu sukcesów, jeszcze więcej weny twórczej (o ile to możliwe)... ogólnie... super, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci aby wena towarzyszyła Ci nieustająco i by powstawały kolejne cudowności:)) Z miłą chęcią dołączam do urodzinowej zabawy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy !
    Dołączam do urodzinowej zabawy :)
    Banerek dodany na moim blogu -http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Reniu, gratuluję :) Żeby nie zabrakło Ci tej pozytywnej energii, która falami płynie z Twojego bloga, ani też twórczego zapału, do tworzenia kolejnych dzieł.
    Dziękuję za wspólną naukę decu i za to, że jeśli kiedyś się złamię i będę chciała zachwyt nad frywolitką przekuć na czyn, wiem, gdzie mogę szukać pomocy.
    Jeszcze raz serdecznie gratuluję i dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię niespodzianki, a Twoje zapowiadają się ciekawie :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Reniu kolejnej rocznicy.Życzę kolejnych wspaniałych pomysłów ,a przede wszystkim wielkiej frajdy :D Kocham koty w worku,dlatego chętnie dołączam do zabawy i liczyć będę na to,że to właśnie do mnie kotek z worka zamiałczy ;) A co pomarzyć można ;) Banerek wisi już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu jestes wspaniała. Twoja pracowitość, dokładność, różnorodność , , po prostu zdola jesteś. Mi tez umknęły dwa latka ale nie mam głowy a zaległosci na blogach, czasami coś czytam i nie wiem o co chodzi. Ale staram sie być na bieżaco :)
    Zapisuję się do zabawy i pewnie zostanie tylko na mrzonkach ale co tam, zabawa to zabawa:)
    Lecę z banerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię niespodzianki - ustawiam się z miłą chęcią ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu, ja w ciemno idę w Twoja zabawę.
    Wczoraj też pisałam, banerek wklejałam i co? Dziś nic nie mam u siebie. Chyba byłam zmęczona ;)
    Banerek wisi, a ja czekam :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję urodzinek i oczywiście ustawiam się grzecznie do kolejki :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niemożliwe, dwa razy przeleciałam listę i się upewniałam że na pewno jeszcze się nie wpisałam do kolejki. A dałbym sobie rękę uciąć że pisałam, może coś się nie zapisało :-(
    Dlatego napiszę jeszcze raz, jak każda kobieta uwielbiam niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiscie i ja dopisuje sie do listy. Miło ikrutnie dostawać prezent niespodziankę. Jest ciekawie i tajemniczo, a prezent od takiej perfekcjonistki będzie napewno świetny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna rocznica, gratki Reniu!
    a ponieważ jestem już właścicielką zarówno kota jak i twojej frywolitki to na zabawę się nie piszę,
    dam szansę innym,
    za to banerek wrzucę niech się wieść gminna niesie :-D

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję kolejnej rocznicy-mnie tez niedlugo czeka.Kocham frywolitki,więc chętnie ustawię się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaglądam TU i podziwiam cały czas, ale miałam nie brać udziału w zabawie bo szczęścia w losowaniu i tak nie mam:( .... no ale jak zobaczyłam te torby to aż westchnęłam z wrażenia ;).... no i jestem tutaj mając nadzieje, że może tym razem coś się odmieni:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. o ja jestem bardzo chętna na niespodzianki, zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o ja jestem bardzo chętna na niespodzianki, zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dwa latka, dwa blogi, dwie torby i .... cztery nagrody - no i jak tu się nie zapisać. Ale najpierw koniecznie chciałam złożyć rocznicowe życzenia: od dłuższej doby począwszy, przez duuuużo międzyczasu no i głowy pełnej pomysłów. Mam nadzieję, że będę mogła dalej podpatrywać, to co robisz :)

    A na kolejne nagrody nie mogę się doczekać, więc koniecznie ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje! Taka rocznica blogowa to wbrew pozorom szmat czasu, ale przetrwanie takiego czasu i utrzymanie "oglądalności" to oznaka, że to co robisz jest świetne,cieszy oczy innych i musisz w to brnąć dalej :D więc czekamy na więcej i więcej :) Ja uwielbiam takie koty w worku więc grzecznie zapełniam kolejkę, a te torby już pokazują, że nagroda jest warta przysłowiowej świeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z okazji rocznicy wiele nowych pomysłów, inspiracji i sił na tworzenie :)
    Ja należę do tych nie wygrywających, ale cały czas próbuję może kiedyś się uda ;)
    Zapraszam do zglądnięcia do mnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje dwóch latek,oczywiście ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych blogowych lat. Oby wena nigdy Cię nie opuszczała.
    Ustawiam się w kolejce po te skarby z worka :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję wytrwania, dwa lata jak by nie bylo do dość sporo :). Bioorę udział oczywiścię a baner wisi.... o tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)
    Frywolitkę nieustannie podziwiam (u innych) i kocham koty więc grzecznie ustawiam się w kolejce - może kot z worka miauknie do mnie? :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kot w worku! To jest to, chętnie przygarnę takiego kociaka ;) pozdrawiam gorąco Pstro

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo chętnie się zapisuję dodaję twojego bloga do ulubionych i sukcesywnie będę zaglądać , zapraszam równiez do siebie

    OdpowiedzUsuń
  51. Z największą przyjemnością zapisuję się do twojej zabawy. Gratuluję 2 lat blogowania. Banerek umieszczam tutaj krzyzykowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem chętna, może nie na kota bo mam alergię ale worek już chętnie hahaha :)
    Gratuluję rocznicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. gratulacje :)
    biorę udział w zabawie
    udostępniłam wpis na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1691803714373834?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  54. biorę udział :)
    udostępniam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/434636253408382?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja Reniu, chętnie się pisze na kota w roku, każdego nawet tego wyleniałego :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię kupować kota w worku, ale tym razem zrobię wyjątek ;-)))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje z okazji drugich urodzin Bloga :) życzę kolejnych tak owocnych latek :)
    Oczywiście zapisuję się na Twojego kociaka w worku. Banerek już świeci u mnie na blogu :)
    Obserwuję od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję rocznicy:)) Z chęcią się zapisuję do zabawy! Pozdrawiam i zapraszam na gosiaczkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też. Bo uwielbiam niespodzianki. Ale widzę że worek sie otwiera i ujawnia co ma w środku

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką chęcią zapiszę się do zabawy! Od dawna z przyjemnością zaglądam do Ciebie i podziwiam piękne prace - życzę wielu twórczych pomysłów!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję kolejnej rocznicy i zapisuję się do zabawy. Prowadzenie bloga jest fantastycznym doświadczeniem a zawarte nawet tylko wirtualnie znajomości są bezcenne. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  62. ja tez chetnie dolacze do zabawy. koszyczek na pieczywko marzy mi sie od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. gratuluję rocznicy i zgłaszam się z miłą chęcią
    warunki spełnione
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam niespodzianki i gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  65. Niech moc będzie z Tobą:-)) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy - Gratuluję:-))

    Uwiodłaś mnie torbą:-))

    Pozdrawiam
    https://www.facebook.com/maryna.maroni

    OdpowiedzUsuń
  66. no tak to całą ja - znów na końcu ale grzecznie stanę w ogonku - choć nie wiem czy mi wypada raz już dostałąm od ciebie piękny prezent - mimo wszytsko ten twój wór robi się coraz większy i wiekszy - serdeczności z okazji rocznicy idę banerek wstawić na pasku u siebie - a dlaczego tak późno ? staję w ogonku ? no wszyscy wiedzą że miałąm sporo zamieszania z blogiem więc taka jest przyczyna - buziaki ślę ogromne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy. Torby piękne! Chętnie wezmę udział.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam
    piękne rzeczy tworzysz , tak piękne że się zdecydowałam założyć własnego bloga, gratuluję rocznicy, pozdrawiam Ana

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluje rocznicy :D brawo za wytrzymałość :D Chętnie ustawię się w kolejce po wygraną, a nóż, widelec się uda :D
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne rzeczy :) ja również chętnie się zgłaszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. gratuluję rocznicy i chętnie dopisuję sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękności szykujesz , ustawiam się w długaśnej kolejce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się będąc pod wrażeniem frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. hm... byłam pewna że juz dawno sie zapisałam! a tu okazuje sie ze żyłam w błędnym przeświadczeniu! oczywiście staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Torby i komplet bawełniany mnie powaliły....
    Choć konkurencja duża ustawiam się w kolejce, a nóż widelec się uda ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochana gratuluję i zyczę następnych , o mały włos a bym przegapiła ... ;)
    oczywiście spróbuję swoich sił i ja ... ;p
    lubię niespodzianki :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Reniu gratuluję 2 latek w BlogoSferze!
    Kolejnych owocnych w dzieła i posty lat!!!
    Jak zobaczyłam Twój banerek od razu wiedziałam ,ze muszę brać udział!
    I kot na grafice(kocham koty!) i skojarzenie z tytułem jednej z ulubionych pisarek, niestety już nieżyjącej p. Joanny:"Kocie worki"...
    Renatko po dołkach są góreczki:)
    Ja się tak pocieszam...
    Moc pozdrowień!
    ps.
    Reniu serdecznie zapraszam na me Candy urodzinkowe:)
    Ty ruszyłaś z blogiem w czerwcu ja w lipcu 2 latka temu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluję owocnego prowadzenia bloga, sukcesów twórczych i pedagogicznych :) oraz życzę jeszcze wielu takich i jeszcze lepszych latek!
    Zapisuję się do candy z prawdziwą przyjemnością.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję rocznicy.Zapisuję się po "kota w worku".Takie niespodzianki są najlepsze.
    Pozdrawiam gorąco!!1

    OdpowiedzUsuń
  81. Reniu gratulacje z okazji 2 rocznicy Twojej owocnej pracy :-)) No i oczywiście również zapisuję się do Candy! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie umiem ładnie pisać więc wstawiam stworka, który złoży Ci życzenia za mnie :D
    http://i.imgur.com/Ob1NWqP.jpg
    A ja grzecznie po spełnieniu warunków staję w kolejce i wypatruję kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję 2 rocznicy blogowania, obserwatorem jestem, zaglądam, choć nie zawsze komentuję. Nagrody przygotowujesz przecudne, ale się nie zapisuję. Po prostu nie mam szczęścia, więc i nie odczuję zawodu, gdy nie zostanę wylosowana. Kolejnych cudnych rocznic i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Z wielką przyjemnościa ustawiam się w kolejce po te prześliczne przydasie ... gratuluję 2 rocznicy prowadzenia bloga i serdecznie pozdrawiam. Mój blog ... decuangustii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne nagrody,biorę udział
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/879888292097352?pnref=story
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Biorę udział :)
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1140709339291004?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję rocznicy! Prawie mi umknęło Twoje candy, wszystko przez urlopowe przerwy w korzystaniu z Internetu...
    Zapisuję się zatem! Obserwatorką jestem od dawna, banerek u mnie na znanym Ci już blogu.
    Dziękuję Ci za udział w moim rocznicowym candy i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję rocznicy:) Ja dopiero zaczynam, ale pełna zapału.
    Kolejka bardzo długa i ja też się ustawię na tym koniuszku:)
    Banerek na moim blogu, zapraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne rzeczy tworzysz ,więc i ja szczęścia spróbuję. Życzę kolejnych twórczych lat i wielu inspiracji . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Chyba jeszcze zdążyłam, ufff. Super pomysł na rozdawajkę. Pozdrawiam serdecznie:))
    P/S nie mogę się już doczekać losowania

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne rzeczy oddajesz, więc i ja się ustawiam w kolejce. Zapraszam również do mnie
    creatormarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję drugiej rocznicy oby tak dalej !!! Frywolitka zauroczyła mnie -jest fantastyczna. dopisuję się do kolejeczki -jeśli można. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Chętnie wezmę udział, bo nazwa candy brzmi bardzo zachęcająco - słowo kot zawsze mnie przyciąga ;) Bannerek na blogu www.wyszydelkowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Z chęcią przyłącze się do zabawy :) trafiłam tu niedawno ale na pewno będę zaglądać :) świat blogowy wciąg amnie do reszty :) pozdrawiam i zapraszam na moje hafciki http://haftownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)