piątek, 3 lipca 2015

Cluny czyli podsumowanie 15 zadania oswajania frywolitki

Tytuł dość ługi mi wyszedł, ale post raczej do krótkawych będzie należał, bo nie bardzo mam wene do pisania.


Powstało 5 prac, za  które dziękuje Dziewczynom bo jak sie okazało zadanie było trudne, ale jest częścią frywolitek i trzeba było się w niego zagłębić.
Zapraszam do oglądania:)
a prace możecie pooglądać na blogach, po kliknięciu w link

Kazia       http://mojeprace.blogspot.com/2015/06/podkadki-i-wyzwania-dwa.html
Justynka  http://paperafterhours.blogspot.com/2015/06/cluny-i-frywolitka.html
Ola          http://papierolki.blogspot.com/2015/06/fluidy-czyli-zaklinanie-rzeczywistosci.html
Joasia      http://sznurkikoraliki.blogspot.com/2015/06/cluny.html
i ja           http://reanja1.blogspot.com/2015/05/oswajanie-frywolitki-zadanie-15.html

Zainteresowane dalszą nauką zapraszam do Justynki na kolejną lekcję- tym razem prościutką:D
i do mnie na kolejną lekcję decoupage- znajdziecie ją tutaj.

Dziękuję wszystkim kibicującym nam w naszych naukach,
dziękuje za wizyty i ciepłe komentarz- są dla nas wszystkich bardzo ważne :)
Buziaki przesyłam i pozdrawiam cieplutko:)

19 komentarzy:

  1. Ja kibicuję!!! W życiu żadnej frywolitki bym nie zrobiła! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez z tych podpatrujących aczkolwiek jak zobaczyłam ten sznureczek z nastepnej lekcji to jak by mi ochota przyszła spróbować :-)
    Widac te cluny do łatwych nie należały ale fajnie że powstało kilka prac. Co byście tam nie usupłały zawsze z miłą chęcią oglądam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki serdeczne:)
      a co do sznureczka to na bank dałabyś radę:D

      Usuń
  3. Tym razem poległam, może dlatego że zbyt późno się za to wzięłam, pewnie jak mi przejdzie pierwsze rozczarowanie to spróbuję jeszcze kiedyś ponownie.
    Wam wyszło ślicznie Gratuluję :))
    Pozdrawiam wszystkie zwyciężczynie, które pokonały cluny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu spróbuj koniecznie:)
      mnie cluny bardzo się podobają i z pewnością będę do nich wracała:)

      Usuń
  4. Bardzo ładne prace i ogrom trudu, jestem piękna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite co można zrobić ze zwykłej nitki, mogę tylko podziwiać za cierpliwość i determinację:) pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuję i również życzę miłej niedzieli:)

      Usuń
  6. Świetnie sobie poradziłyście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze będzie na co poptarzeć ,co podziwiać bo wierzę ,że dziewczyny spiszą się na szósteczki
    Pozdrawiam cieplutko Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna frywolitka , tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace takie ładne, aż mi wstyd mojego koszmarka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace. Frywolitka mnie jednak przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  11. I wszystkie razem :) Prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)