niedziela, 14 lipca 2024

Niby nic, ale radochy troche było;)

 A dokładniej to podrzucam mała pracę do dwóch zabaw;)


                                    





1. Przysłowie:
Uporczywie szlifując żelazo, otrzymasz z niego igłę. 

2. Cytat:
"Tak wielu z nas wierzy w perfekcję, a przecież ona wszystko niszczy. Idealne jest wrogiem nie tylko dobrego, ale też wrogiem tego, co realistyczne, co możliwe i co zabawne." - Rebecca Solnit
 
Igła, perfekcja, dobre i zabawne- to wyrazy które wybrałam do mojej pracy.
-Igła bo podszewka szyta maszynowo i wszywana ręcznie 
-perfekcja, no jak się coś robi pierwszy raz to człowiek się stresuje i poprawia i pruje, bo ciągle coś nie pasuje , a mam tylko zdjęcie z Pinterest bez autora (dlatego nie publikuję go u siebie)
-dobre, bo zrobione w prezencie 
-zabawne , chyba każdy wie dlaczego, jednak radość i uśmiech małej damy zrobił swoje;) a oczywiście różowy to jedyny słuszny/dopuszczalny  kolor;)
 

 

 
Nie jest to ostatnia, będą, choć nie w najbliższym czasie;)
 
a że to jednak jakiś rodzaj siatki, w miarę prosty to dodaję też do swojej zabawy.
Niestety w ten i kolejne miesiące będę publikować tylko małe prace, bo i czasu mi brak i  trzeba poupychać w słoje co się da, bo ceny ostatnio mnie szokują, a jednak w ogrodzie plony i dary ziemi aż się o to proszą;) w między czasie dziergam większe projekty, które pokażę dopiero jesienią.

Co do zdjęcia Lili pod palmami to była tylko Castorama, gdzie mąż potrzebował co nieco ale przed sklepem były takie egzemplarze wiec nie mogłam powstrzymać się przed popełnieniem takiego zdjęcia;) pomarzyć zawsze można , co nie?;)
Kochane uważajcie na siebie, bo ta pogoda ostatnio szaleju się najadła:)
 
Śmichy - chichy - Strona 38 - Klub Senior Cafe

17 komentarzy:

  1. Słodziaka stworzylas ,cudowna torebka.Pomimo że już bez działki to spływają do mnie też dobra dzialkowe i również słoikuje, chyba mam to we krwi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną torebunię udziergałaś Reniu, a radość obdarowanej bezcenna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta owieczka. Taką torebunie polubi każda dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza torebeczka!!! Mala dama z pewnością będzie zachwycona! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywna interpretacja zabawy, jak ja lubię takie podejście! Torebeczka wygląda cudnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna, pełna wdzięku torebeczka ;)
    Tą Castoramą mnie zaskoczyłaś! W takim razie bardzo dbają tam o roślinki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha fajny mem a torebeczka nooo chyle czoła, ekstra, już sobie wyobrażam radość właścicielki 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ta torebusia jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna torebka! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutka torebka - każdego by uradowała. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Mam nadzieję, że ta noc była spokojniejsza.
    Bardzo trafny cytat. :) :) :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza torebeczka. Nie dziwię się, że wywołała radość u obdarowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczą torebeczkę wydziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta Twoje torebka a dla rękodzielniczki najważniejsza jest radość obdarowanych swoimi pracami. Uśmiałam się z Twojego kawału na końcu bo faktycznie upały są jak dla mnie nie do wytrzymania i jak nic się usmażę z utopienie może być problem bo pływać umiem. Powodzenia w upychaniu wszystkiego co się da w słoiki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta owieczka ;) Wykonana perfekcyjnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna siatka na zakupy w formie owieczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebeczka wygląda wspaniale :) nieważne gdzie zdjęcie wyszło pod palmami wspaniale :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza torebka. Jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)