wtorek, 30 kwietnia 2024

Niemoc :(

 

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.
2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali.
 
Rzutem na taśmę, ale też nie ma się czym chwalić - dorzucam to coś do zabawy u Splocika(klik) 
Tym razem słówka które mi pasują to- Człowiek, myli i partaczy:(
Miałam odpuścić, ale ten miesiąc jest już i tak ubogi w posty i prace, że sierdziłam że jednak pokażę Wam  sprawcę mojej niemocy i ucieczki weny



 teraz muszę to spruć, a nie wiem czy wiecie jak się pruje moher:(
Udanej majówki Kochani 

9 komentarzy:

  1. Wiem że trudno to pruc, nie można jakieś korekty zrobić ?pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Włóczki mam za mało a dokupić już nie można bo to taka z przed kilku lat

      Usuń
  2. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi i też nie na pewno.
    Prucie, to nie jest ulubiona czynność dziewiarek, a prucie moherowej dzianiny, to istny koszmar. :(
    Może jednak zastanowisz się nad dodaniem odcienia niebieskiego i ciemniejszego - takie przejście w tonacji albo kawałka białego.
    Pomyśl dwa razy zanim sprujesz.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor a i wykonanie z moheru robi robotę. Nie pruj. Jeśli brakło włóczki, a nie ma już takiej (choćby i w innym kolorze) - chusta będzie po prostu mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba, zostawiłabym taką jaka jest :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno znajdziesz rozwiązanie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, powodzonka Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)