wtorek, 6 lutego 2024

Zimowy Gnomek

 Nareszcie mamy jaką taką pogodę i w miarę udało mi się zrobić sensowne zdjęcia. Ale że u nas wieje i będzie jeszcze bardziej, to samopoczucie mam pod psem dlatego sie nie rozpisuję i pokazuję to co udało mi sie zrobić jeszcze na święta, ale nie pokazywałam na blogu.

Gnomki są wszędzie,szczególnie w sklepach made in China, w sieci te handmade, dlatego mam i ja;)








Gnomka dodaję do zabawy Splocika "Małe dekoracje"(klik)

                                                

16 komentarzy:

  1. Wszędzie widzę gnomki i coraz bardziej mam chęć sprawić sobie takie, ale muszę poczekać na dzień, w którym będzie na to nieodparta ochota. :)))
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny ! I ta ogniście ruda broda ! Piękności ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten gnomek, w sklepach innych też widzialam ale co swoje to swoje.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten Twój Gnomek i super że udało Ci się zaliczyć zabawę !! Jak nic był dekorację na Święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudny. Ta czapa zrobiona na drutach jest wspaniała. Bardzo się cieszę, że wstąpiłaś w szeregi osób wykonujących własnoręcznie gnomy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przystojniak rudobrody, Reniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczy:) Bardzo podoba mi się to zestawienie intensywnego niebieskiego z rudą brodą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś opieram się tej wszech obecnej modzie, ale Twój, Reniu, bardzo mi się podoba - szczególnie ta ruda broda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwilebiam gnomki. Właśnie jestem w trakcie tworzenia jednego, tylko że ja je haftuję. Twój jest uroczy, a jaką ma fajną brodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy gnomek. Mnie ten wiatr i deszcz też dobija, nie mogę wyruszyć na przejażdżkę rowerową, a staram się codziennie. Na stacjonarnym to nie to samo:( Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki sympatyczny jegomość :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przytulaśny ten Krasnolud :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki ten twój Gnomek☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)