niedziela, 18 lutego 2024

Jak zwykle mam problem z wyborem;)

przysłowia u Splocika(klik) oczywiście.

1. Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.

2. Kochające serce zawsze jest młode.

 Myślę, że moja praca pasuje do obu. Bo i zaczęłam, skończyłam i coś dla młodego serca też się znajdzie.

Ale, że mam dzisiaj spadek ciśnienia, to juz chyba nic nie wymyślę, dlatego nie nudzę i pokazuję co powstało.

Dalej uczymy się z Lilą młynka dziewiarskiego, a dokładnie tego co można wyczarować z dzianiny na nim powstałej i tak mamy kolejną maskotkę przytulankę. Tylko myślę, jak wykorzystanie takiej zmienić na coś uniwersalnego, ale to już w kolejnych próbach.

Jak widać wyszywanie to dalej nie moja bajka, ale jak mus, to mus;)


Jak zwykle nasza gwiazda musiała znaleźć się w polu obiektywu;) 

                                           

                        

Kochani, dziękujemy za Wasze komentarze:)
Miłego i spokojnego  tygodnia  Wam życzę i pozdrawiam serdecznie                       

21 komentarzy:

  1. Zrobilyscie coś wspaniałego, ten mis jest mega słodki,podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, że zaskoczyłaś mnie i nie zaskoczyłaś. :)
    Cudowny puchatek i w super kolorze. :)
    Lili widać, coraz bardziej pasuje ten młynek i wychodzą fajne rzeczy w Waszej współpracy. :)
    Gwiazda też chciała przyjrzeć się niebieskiemu jegomościowi.
    Super słoneczko tam macie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny misiaczek - słodziaczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten kudłatek i psia mordka też oczywiście.
    Pozdrawiam Was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że zaraziłaś Lilkę rękodziełem. Fajne rzeczy z tego młynka wychodzą, misiaczek bardzo sympatyczny w pięknym kolorze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała maskotka powstała :-)
    Puchata, do przytulania i do kochania :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słodki przytulaczek. No i kolor fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe fajny przytulasny miś 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki słodki misiaczek! I do tego w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstał bardzo udany efekt Waszej współpracy - słodka, puchata przytulanka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy pluszak! Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puchaty jagodowy jegomość :) Wygląda super, chociaż gwiazdy nie przebije - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny misio !!! Udało się ! Jesteś najlepsza, bo zaczęłaś robótkę i ją ukończyłaś !!! Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiek jest cudny, a psinka słodka :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten misiaczek!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki sympatyczny misiaczek. Brawo Wy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Miś jest naprawdę uroczy :) Super Wam wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy misiu powstał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)