niedziela, 12 listopada 2023

Co by tu wybrać?

 nie wiem bo oba pasują do tego co staram sie dopasować do zabawy u Splocika (klik);)

 


 
1. Co robisz dobrego, co robisz złego, wszystko do ciebie wróci.
2. "Zacznij tam, gdzie jesteś, użyj tego, co masz, zrób, co możesz." - Artur Asie

Użyj tego co masz, zrób co możesz / Robisz dobrego, robisz złego 

to są zwroty które wybrałam, a co przygotowałam? 

Ciacho  "Kinder Country"  dobre, wręcz pyszne i jak dla mnie uzależniające, a dlaczego złego? bo wchodzi w d...kę i w biodra niesamowicie. Mimo wszystko jest przepyszne, ale 0,5 l kremówki i 4 tabliczki czekolady chyba mówią same za siebie;) 





I to by było na dzisiaj:) spokojnego tygodnia Wam życzę 

15 komentarzy:

  1. O ja nie mogę, zjadłabym całe na raz (mam taką supermoc, że mogę pochłonąć każdą ilość słodkości:)
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, musi być kaloryczne, ale za to jak wygląda! Smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka pyszotka, no przecież sama nie zjadłaś, rozłożyło się na kilka osób.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już na sam widok ciasta ślinka mi leci. I tylko moja alergia na czekoladę hamuje mnie przed zjedzeniem czegoś wglądającego tak apetycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie połączyłaś przysłowie z cytatem :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie :) Do kawki w sam raz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacho bym zjadła nie powiem wygląda apetycznie, ale to 4 tabliczki czekolady dzieła na moją wyobraźnię, więc się chyba powstrzymam, ale ... nie ma to jak zaliczyć zabawę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie, a skutki uboczne może uda się zminimalizować:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam oj tam samo weszło to i samo wyjdzie hihi ;) przepysznie wygląda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och aż mi ślinka leci na widok tego ciacha!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wygląda i wierzę, że zniknęło w mig. :)
    Aż sobie wygoogluję przepis - bo mi narobiłaś smaka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ochhhh jak cudnie apetycznie wygląda!!! Aż mi się oczy do niego śmieją:):) musi być przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)