niedziela, 1 października 2023

Rękodzieło i anagramy- październik

 No i mamy październik. 


 

Na ten miesiąc przygotowałam takie wytyczne

  L lub J. kolor -ochra /bordo / brąz ( do wyboru), dodatkowo kwadrat.

Myślę, że każda z biorących udział w zabawie znajdzie coś dla siebie;) ciekawa jestem co wymyślicie, szczególnie Elunia i Splocik, które zawsze starają się wykorzystać wszystkie wytyczne;) 

Anagramy - będzie ich już zdecydowanie mniej, ale  od tego tytułu rozpoczęła się moja znajomość z tym autorem

      K O W Ó N E M  N U I I M - Harlan Coben

Cały czas akcja, emocje, krok po kroku rozwiązuje się tajemnica, historia może nie jest niczym odkrywczym, ale posiada dużo zwrotów  akcji które potęgują napięcie, więcej chyba nie trzeba dodawać:)


8 komentarzy:

  1. Koncepcję do rękodzieła już mam - zobaczymy jak będzie z realizacją :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłej zabawy wszystkim uczestnikom :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkich wytycznych nie ogarnę ale 2 to będą.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie bawię się z Wami w tą zabawę , ale życzę powodzenia Wszystkim uczestniczkom. A wytyczne na październik niczego sobie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś na pewno podpasuję, Reniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, podnosisz poprzeczkę i wytyczne nie są łatwe do tego, by wykorzystać wszystkie, ale lubię trudne wyzwania... :)
    Bardzo lubię książki Harlana Cobena i przesłuchałam prawie wszystkie dostępne audiobooki.
    Jego książki dobrze czytać w odpowiedniej kolejności, ponieważ często nawiązuje do tego, co wydarzyło się w poprzednich - niektórzy Autorzy tak mają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego autora ale chętnie poznam w wolniejszym okresie, zapisuje ! Dziękuję Reniu !

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)