niedziela, 18 czerwca 2023

Betka ;)

 Jak zapowiedziałam, będzie przedostatnia chusta ażurowa w tym roku.

 


"Betka" powstała specjalnie dla uszczuplenia zapasów, z którymi nie wiedziałam co zrobić. Macie tez tak, ze coś się Wam spodoba, a potem przekładacie z kąta do kąta, bo nie wiecie co z tym zrobić i jak to połączyć.


 

Kupiłam 4 motki- każdy w innym kolorze w okazyjnej cenie, aż szkoda było nie wziąć, tylko co dalej?

Pomysł przyszedł podczas porządkowania zapasów, tym razem segregowałam nie parametrami, a kolorami i tadam...... wyszła mi "Betka", czyli mega prosta, ale inna od tych dotychczasowych chust.

           



 

Delikata, cieniutka wełna z grubym akrylem z dodatkiem moheru, czyli miło i puchato :)

Tym razem do testów przystąpiły

1/ Splocik (klik)


 

2/ Kasia Górska(klik)- zdjęcia podeśle później

3/ Ania Sobczak (klik)



4/ SPRZEDANA. moja kochana Sąsiadka, bez bloga i z mojej powierzonej wełny, więc obie chusty są do sprzedania w komplecie z czapkami 



i co myślicie o niej?

Jak zwykle cały dochód przeznaczony na rehabilitację Lili,  nie mamy jeszcze pełnej kwoty na turnus rehabilitacyjny, ale może uda się zebrać do końca tego roku? zobaczymy :) w każdym razie dziękuje wszystkim zainteresowanym i kupującym

Jak zwykle opis chusty do kupienia na Allegro Charytatywni(klik) w promocyjnej cenie - do 24 włącznie będzie kosztować tylko 22 zł, potem 28 zł

Przypominam, że nie trzeba mieć konta, żeby robić zakupy na Allegro, a są tam też różne włóczki, może komuś się jeszcze przydadzą;)

Dziękujemy bardzo wszystkim tym z Was które wsparły już rehabilitację Lili

Moją błękitną chustę dodaje do zabawy u Splocika "Rękodzieło i przysłowia, albo..." (klik)

1. Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak, aby każdy myślał, że dostał największy kawałek.
2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale horyzonty u różnych ludzi są różne.
 
Błękit kojarzy mi sie z niebem;)

Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)


20 komentarzy:

  1. Prześliczne chusty. Takie delikatne. Podziwiam i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty są śliczne w każdym kolorze. :)
    Dziękuję Ci za umożliwienie przetestowania wzoru, który okazał się bardzo prosty i przyjemny w wykonaniu.
    Gdyby nie moje łapki, to chętnie testowałabym więcej Twoich prac.
    Może kiedyś, po odpoczynku, znów zatęsknię za czymś większym.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przesliczna galeria chust ,piekny ażurek.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta, delikatna i zwiewna jak pajęczyna.
    Buziaczki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta chusta taka wielka i bardzo ażurowa czyli jednym słowem taka jak lubię najbardziej. Fajnie Ci te testy wyszły, jak dla mnie wersja Splocika podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne chusty ,a ta pierwsza jak mgiełka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obie, ale bardziej mi się podoba mi się ta biała :) A wzorek chyba sobie kupię, bo baardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chusty powstały. Żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w jej testowaniu, ale wzór sobie kupię i kiedyś na pewno powstanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne chusty powychodziły! Co włóczka, to inna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta Betka jest mega subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te Twoje chusty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale cuda!!! Reniu poproszę ten granatowy komplecik 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te chusty:)
    Serdeczności moc zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się ta chusta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknr komplety powstały. Ta niebieska kusta to moje klimaty kolorystyczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, w każdej odsłonie kolorystycznej!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)