środa, 15 marca 2023

Link Party-marzec/kwiecień

 Kolejny miesiąc wspólnej zabawy przed nami- dziękuje za waszą obecność, za wspólną zabawę i komentarze- są bardzo ważne nie tylko dla mnie :)


 

Ale na początek pokażę Wam co dostałam od Teściowej- nie wchodzi na bloga, nie wie o zabawie, ale ( jak mi mówiła;) gdy tylko zobaczyła to pudełeczko to pomyślała o mnie;)


Tak jak i w poprzednich miesiącach przedstawiam Wam dwie kolejne czapy 

Obie mogą być dwustronne, choć ta jest raz srebrno czarna, a na drugiej stronie jest czarno srebrna;)





Dorabiałam tez jeszcze jedną rudą- tamte są za ciepłe, a potrzebna jest na przedwiośnie. Mam nadzieję, ze to ostatnia ruda, choć w zapasach znalazłam jeszcze inny moteczki- zobaczymy.

Tutaj również wzór dwustronny, choć różnica jest  nieco mniejsza






a teraz przechodzę do podsumowania i jak zwykle prace są prezentowane w/g ich dodawania

1/ Elunia

2/Splocik
 


3/barbaratoja

4/MałgosiaX


 
 5/Malgorzata Zoltek  

6/Szydełkowanie i quilling 
 

7/Robótki Teresy


 8/magdusiaa


 9/Urszula97

10/ Haft i Patchwork


 11/Ania Iwańska
 

12/ Renia

13/Motylek
 


14/AniaT


 15/Tina 

16/Tina
 

17/BeataT


 18/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

Ewa przygotowała więcej kartek i jest też kilka w decoupage- niestety bez  kolażu, dlatego pokazuję tylko jedną prace, ale zajrzyjcie  koniecznie:)



Dziękuje raz jeszcze za Wasz udział i zapraszam na kolejny miesiąc zabawy:)





25 komentarzy:

  1. Piekna galeria prac, krzeslo odnowione jest rewelacyjne.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to melduję że ja już dawno gotowa, chyba mi się daty pomyliły. Jak zawsze cudne prace powstały w zeszłym miesiącu, ale albo ja ślepa jestem albo nie widzę Twojej pracy. !!
    Dzięki wielkie za zorganizowanie i prowadzenie zabawy, Niby stara ale dawno jej nie było !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie ma 😁 moje są w każdym poście to w podsumowaniu już nie dodaje😘

      Usuń
    2. To ja się już nie czepiam. Sorki ale jakoś to co piszesz do mnie nie dotarło.
      Ale myślę że wybaczysz :-)

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie i świetne wszystkie prace :) Całkiem sporo nas się bawi :)
    A pudełeczko od teściowej jest cudne ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna galeria. Miło oczy ucieszyć, oglądając w jednym miejscu tyle pomysłowych wytworków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się tak razem bawić. A Twoje czapy są super, Reniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe czapki stworzyłaś i urocze pudełeczko :) ja mam w kwiatki takie moje, na ukryte dobroci haha ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie dwustronne czapki. :)
    Super galeria wspaniałych różności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie bardzo domek Małgosi😊
    Serdeczności zostawiam💛🌞🌷🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace w galerii. Super czapy dwustronne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy prezent od teściowej. I muszę przyznać jej rację - doskonale do Ciebie pasuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, filmik robiłam na stronie https://utworz-gif.konwerter-online.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha ale duuuuzo prac 😀 świetnie Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Piękne czapki :) Super prace, wszystkie bardzo mi się podobają! I super prezent od teściowej :) Takie pudełeczko jest super :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako, że ja jestem druciana to oczywiście najbardziej podobają mi się wszystkie dziane prace😄. Chociaż pozostałe też podziwiam i się nimi zachwycam.
    Twoje czapki mnie zachwyciły a szczególnie ta ruda choć to nie mój kolor. Dwustronne wzory są bardzo praktyczne i nie trzeba się martwić jak je zakładać bo każda strona jest dobra.
    Prezent od teściowej jest fantastyczny🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałych prac... :) urzekł mnie ten widoczek z latanią morską - uwielbiam takie klimaty...
    A czapki rewelacyjne... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, czapkę warto jeszcze mieć pod ręką - a to zawieje, a to przyleje ;) Dzięki za koordynację zabawy! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka. Wielkie brawa dla Ciebie oraz wszystkich twórców tych pięknych prac. W tym miesiącu postanowiłam dołączyć do Was.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace!!! Również się zachęciłam i dodałam swój projekt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super czapki wykonałaś. Na kńcu mojego wpisu jest kolaż karteczek. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)