sobota, 11 lutego 2023

Biały i piórka

 To jest to co wybrałam na moją pracę w lutym w ramach zabawy " Rękodzieło i Anagramy"


 

Ale pierwsze wszystkie słowa, które udało mi sie ułożyć z YZNNKWAAAEIIMGYSTW 

Książka Toshikazu Kawaguchi "Za nim wystygnie kawa"

3 literowe:mag,mig (samolot), gaz, aga (ropucha) zen, zew,

4 literowe: gest,kwas, nagi,znak,wiek,waga,yeti, Anna, smak, tynk,styk, mina, waga, meta, stan, kawa,                        wnyk, imak,smyk, inka, wesz, syty, kiwi, zwis

5 literowe: ganek, magik, niemy, zanik, Ewant (sieć sklepów), agawa, akwen, znany (ktoś), wanna,                          zimno, tykwa, zamek, winny,metka, kanwa, sakwa, awans, manna, szynk, Agata,maszt,                          szyna,nawis, gmina, winny,sanna,nawyk, wakat,

6 literowe: angina,enigma, ananas, Mietka, miasta, zawias,  sennik, wianek, Gienia, stanik, kwanta,                          meszty, kwinta, mistyk, siewka, ziemia, sygnet, szynka, szmata, szwank,, zakwas, zmiana,

literowe: egzaminy,sawanna, wystawa, kwietny,miganie, siennik, migawka, imienny,   weganka,                            Niesyty ( u nas to nazwisko;) mitenki, kasztan, winieta, akustyk, manekin,  magazyn                                (budynek),wygnany,gniewny,

literowe:kamienny, imieniny, zmiennik, nieznany, wyznanie,wnikanie, wygnanie

literowe: zamykanie, sztywniak, znamienna, zmieniana(np. decyzja;), magazynek(np.pistoletu),                              wymagania,          

10 literowe: gimnastyka, zagniewani, 

i tyle, teraz biel i piórka;)

postawiałam  na kartki, bo Wielkanoc coraz bliżej:) i choć biel raczej nam sie kojarzy z BN to kto wie co przyniesie nam natura na te święta? bo zimy mamy jak na lekarstwo.

Nie żebym jakoś za zimą tęskniła, ale jak już to niech zima jest teraz, a nie ciągnie sie potem do maja





Spokojnej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


16 komentarzy:

  1. Śliczne kartki stworzylas a układanie słówek to mistrzostwo świata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki zrobiłaś bardzo ładne- w literówki jestem bardzo słaba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje kartki i ważne że się wpisały w wytyczne. Co prawda mi się Wielkanoc głównie kojarzy z żółtym i zielenią ale kto powiedział, że nie może być biała, szczególnie w tym roku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki, Reniu. Myślę, że biały kolor pasuje do wielu okoliczności.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Szczególnie ta z zieloną pisanką z zającami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki wykonałaś i sporo słów ułożyłaś. :)
    Książkę zapisuję do przeczytania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki zrobiłaś Reniu i słów dużo ułożyłaś (znalazłam takie, których ja nie mam).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrom słówek! A kartki są przepiękne - szczególnie ta delikatna, stonowana z zajączkiem malującym pisanki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki :) Też bym chciała zimę teraz, a potem już super wiosnę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki, wszędzie na blogach już Wielkanocne klimaty, chyba czas zacząć :)A słówek znalazłaś bardzo dużo, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślę urocze karteczki Reniu, nawet ta z różem.fajna jest choć to nie mój kolor :) a wyrazów sporo wymyśliłaś, nie czytałam ich bo ja jeszcze jestem przed ich układaniem, póki co chłopcy tylko spisali swoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, cudeńka, podziwiam i czekam na kolejne realizacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem ilości słówek jakie udało Ci się ułożyć

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)