środa, 1 lutego 2023

2. Rękodzieło i anagramy LUTY

 Dalej nie mam weny do niczego, dlatego tak na szybko wstawiam zadanie na luty

Był kolor czarny to teraz jego przeciwieństwo 😀

 

Luty- to kolor biały, piórka i litery C lub/i H 😏

YZNNKWAAAEIIMGYSTW Toshikazu Kawaguchi

 Książka ta wygrała Grand Prize i została wystawiona jako sztuka teatralna.Opinie są tak podzielone, ze nie wiem czy powinnam ją polecać, ale nie samymi kryminałami człowiek żyję, a te akurat lubię najbardziej. Dla nas Europejczyków może być nudna, ale coś, w tej kulturze, relacjach i szacunku do innego człowiek mnie ciekawi i porusza. Książka na pograniczu fantasty i literatury pięknej. Nie dla każdego, ale........... Mała kawiarnia w Tokio pozwala swoim gościom na podróż w czasie. Pod warunkiem, że wrócą, zanim wystygnie kawa.:)


 

Miłej zabawy:) 


7 komentarzy:

  1. Witam w lutym, pasuje mi Super.Pozdrawiam. Vena kuleje ale zawsze coś powstaje.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam akurat zrobione dwie kartki z dużą ilością bieli.
    Pozdrawiam ciepło, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja życzę miłej zabawy!! Choć się z Wami nie bawię to z miłą chęcią oglądam. Nie lubię książek fantasty i literatury pięknej a biały wcale nie jest łatwym kolorem. Powodzenia dziewczyny, a Tobie Reniu dziękuję za zorganizowanie zabawy i kolejne wytyczne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł już mam, słowa układają się.
    Szkoda, że nie wstrzymałam się z zakładką, ale mam jeszcze trochę piórek, to może coś powstanie. :)
    Jak zajdę audiobook tej książki, to sobie posłuchamy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe no to będziemy się bawić 😀 dzięki Reniu że mimo braku weny kolejny odcinek zabawy jest 😀 pozdrawiamy z ekipą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie podzielę weną, mam jej w nadmiarze, aż mi czasem chce się krzyczeć z frustracji że nie mogę jej spożytkować;);) bo czasu mało;);) ciekawa jestem tej książki, w wolnej chwili popatrzę w internecie:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)