sobota, 7 maja 2022

Podsumowanie kwietnia

 Dziękuje wszystkim za życzenia dla Lili- było Jej ogromnie miło i mamy tylko nadzieję że sie sprawdzą:)

Dziękuje też Dziewczynom, które brały udział w zabawie i czas na podsumowanie. Późno,ale zabiegany tydzień miałam;)

Jak zwykle pokazuje prace jak zwykle w/g dodawania prac

 



1/ Ania I

2/ Urszula97

3/Splocik
 
4/Elunia


5/Motylek


 

6/Joasia


 7/Violka (tutaj nr1)


 i praca nr 2(klik)


 8/Tina

9/Agatka


 10/ i moje prace

11/ Nieco spóźniona Mięta:)


 Trochę mnie mniej  w necie, ale wiosna w końcu zawitała i u nas i trzeba w ogrodzie się trochę pomęczyć, żeby potem móc zbierać, co też przy obecnych cenach jest wręcz koniecznością.



Pozdrawiam wszystkich serdecznie i miłej niedzieli Wa, życzę

 


 



13 komentarzy:

  1. Śliczne prace, brawo dziewczyny.Tak Reniu ,wiosna trzeba pielić, siac, sadzić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wiosenno - świąteczne prace.
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu super to podsumowanie. Fajne są te kolaże bo widać na nich ogrom prac jakie powstały. Wszystkie są super. Tobie dziękuję za kolejne podsumowanie i wkład pracy jaki w to wkładasz!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu włączyłam moderowanie komentarzy- za dużo spamu jest ostatnio:)

      Usuń
  4. Śliczne prace powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace wszystkie są super i jaka różnorodność...
    Moderowanie pozwala nie tylko usuwać spam, ale też nie "zgubi się" komentarzy do wcześniejszych postów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe i różnorodne prace, obejrzałam z przyjemnością. Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze fajnie "dzieła zebrane" i miło się ogląda te wszystkie zajączki, jajeczka, kurki i inne kocyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie prace są piękne, każda ma coś w sobie :) Bardzo, bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się dziewczyny spisały :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)