niedziela, 10 kwietnia 2022

Kwietniowe mapki.........

 jakoś mi nie "siadły"- męczyłam się z nimi, a wolę gdy tworzenie mnie bawi. 

Dlatego wyszły jak wyszły i nie zmienię już tego, bo dołożenie czegokolwiek skończy się tym, że je zwyczajnie wyrzucę. Nie wiem, czy to brak słońca i ciepełka, obowiązki, czy świadomość zbliżających się świat, a zaraz po nich naszego małego święta, ale czuje się zmęczona i coraz trudniej jest mi się "ogarnąć" Ale do brzegu;)

Kartki i zabawa z mapkami- szczegóły znajdziecie  u Ani (klik)

 

 


i kolaż dla Ani




 I to na tyle;)

 

Spokojości i słońca Wam życzę na ten cały tydzień:)

11 komentarzy:

  1. Reniu, wyszły dobrze.Brak nastroju to chyba wina wiatrów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, mnie się podobają, zwłaszcza ta pierwsza jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tak źle Reniu, to bardzo urokliwe karteczki. Fatalne zmiany w pogodzie nie poprawiają nastroju:) Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu dziękuję Ci za te kartki, i nie martw się to wina mapek, no cóż łatwe nie były i wcale mnie nie zdziwi jak będzie znacznie mniej kartek. Sama miałam z nim problem. Ale Ty sobie poradziłaś wyśmienicie. Bardzo fajne kartki powstały i dziękuję Ci za nie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobają, szczególnie ta z kwiatuszkami - ma świetne kolorki dobrane i te kwiatuszki strzępiaste <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są śliczne i bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee nie marudź Reniu, sliczne karteczki wyszły a przeciez mapki nie były proste !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki:) tak, oby słoneczka było dużo do wszystkich!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, po prostu cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki super, ta z kwaituszkami jest świetna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobietooo, czego Ty się siebie czepiasz (?), przecież kartki wyszły świetnie! :)
    Miałaś mapki, miałaś wizję i to jest efekt Twojej wizji. :)
    Mnie się one podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)