sobota, 28 sierpnia 2021

Karteczkowo

Po raz  pierwszy ( zawsze musi być ten pierwszy, prawda;) zdarzyło mi sie nie zrobić kartki w odpowiednim czasie , dlatego dzisiaj pokażę dwie na oba miesiące.

 

Lipiec to

Niby łatwiej, bo wiadomo co i gdzie,ale jakoś dał mi w kość i niespecjalnie kartka mi sie podoba




druga sierpniowa- kolor khaki w bardzo delikatnym wydaniu- nie wiem czy Ania (klik)miała ten odcień na uwadze, ale mam nadzieję że zaliczy do zieleni;)





i perełki w mnogiej ilości

i to na tyle;) idę wekować/zamrażać  co sie da, bo ceny warzyw załamują już teraz, a co będzie zimą?

Miłego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


21 komentarzy:

  1. Kartki są śliczne i wszystko pasuje. :)
    Ania na pewno zaliczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki Reniu :).
    Oj tak ceny warzyw i owoców są kosmiczne. W ogóle potworna drożyzna jest.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki przepiekne , perełkowa ekstra.U mnie dzisiaj powidła i maliny.Jutro smażenie jabłek.Koper też chcę do zamrażarki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu mapki na obu kartkach są więc oczywiście zaliczone :-) A kartki Ci wyszły rewelacyjne !! Nie wiem czemu jesteś z tej lipcowej nie zadowolona, przecież jest cudna!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podobają się obie kartki, cudne są! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie kartki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki. Fajnie wyszło w drugiej to połączenie z zieloną bazą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki śliczne, bardzo mi się podobają.
    A o cenach to szkoda gadać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, nie wiem, która bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie obie się podobają:) ta z żonkilami wyjątkowo urocza :)
    Prawda, ceny są koszmarne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo udane interpretacje Reniu. Zachwyciła mnie kartka z latarenkami - bardzo oryginalna i prześliczna. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie swietne karteczki Reniu, narzekasz nie wiem na co ... bardzo ładne kolorystycznie z reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki są śliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne karteczki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń
  17. Obydwie karteczki są piękne, mnie się podobają. Rozumie Twoje rozterki co do wykonania, ja również nie zawsze jestem zadowolona ze swojego wykonania. To tak jest,ale zaręczam Ci , że twoje kartki są zachwycajace i każdemu będą się podobały.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki, Reniu, te elementy są tak idealnie rozmieszczone. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki :) Czasami jesteśmy zbyt krytyczni wobec swoich prac ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)