sobota, 13 marca 2021

Marcowe tekturki

 Dzisiaj będzie krótko- misie* się u mnie rozgościły i wraz z wiosennym przesileniem dają sie we znaki;)

 


W tym miesiącu Ania(klik) sobie zażyczyła dodatkowo tekturę i kolor czerwony- który nijak mi do wielkanocnych kartek nie  pasuje, ale coś przygotowałam i mam nadzieję, ze szefowa uzna, że czerwonego jest w wystarczającej ilości

*Misie to oczywiście mój skrót myślowy i w połączeniu z nie chce, wychodzi jak niżej;) 







❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kochani, ma taką chęć i może posłać 1% z podatku dla Lili to bardzo prosimy, a szczegóły tutaj (klik)

Dziękuje też wszystkim z Was, którzy nas wspierają  i pamiętają - Małgosiu o Tobie piszę:) jest jeszcze Agnieszka P, Aleksandr G, Teresa W,  Justyna Katarzyna K- ogromne podziękowania dla Was

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 Dużo zdrówka Wam życzę i spokojnego weekendu:)

Buziaki


28 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, fajna interpretacja mapek. Trudno wybrać, która bardziej wpada w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na "misie" to ładne kartki wyszły Reniu :). Śliczna jest ta z ptaszkiem :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu cudne Ci te kartki wyszły, jest świątecznie i klimatycznie. Cieszę że udało Ci się umieścić wszystkie wytyczne. U mnie podatek już rozliczony tradycyjnie 1% dostała Lila. Zdrówka Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, bardzo ładne "misie":) Ptaszek w gniazdku skradł moje serce, no i te słodkie jeżyki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie kartki są przeurocze. Widać, że wiosna się budzi, bo temat na kartkach również taki wiosenny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie karteczki zrobiłaś, wytyczne zaliczone.Pozdrawiam i dużo zdrówka
    dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też "misie":))) Urocze są te jeżyki Reniu ale kartka z ptaszkiem oczywiście górą, jest śliczna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są śliczne, kolorki fajne i wszystko delikatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, te "misie" u wielu z nas się rozgościły. Pomimo obecności "misiów" piękne kartki Reniu przygotowałaś! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu rozumiem Cię doskonale, gdyż i mnie dość często włączają się misie. Twoje karteczki są jak zwykle bardzo udane i takie w Twoim stylu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te "misie". U mnie też czasem goszczą takie Nie-chce-mi-się🙈 ale jakoś takie mniej kreatywne niż twoje. Fajne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są super, jak wszystkie ręcznie robione :)
    Co do 1% - mój już rozliczony elektronicznie, więc może już zaksięgowany u Was, a od rodziców w poniedziałek wrzuciłam do urny w US, więc pewnie chwilę to potrwa nim do Was dotrze.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu- u nas będą dopiero w październiku/listopadzie- taka polityka
      Wielkie podziękowania przesyłam:)

      Usuń
  13. Piękne karteczki. Lubię zabawę z mapkami. A misie na pewno już niebawem sobie pójdą. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym jakieś "misie" przytuliła a tymczasem nie ma takiej opcji, ale to minie;-) Myślę, że wbrew pozorom Ty do misia też się nie przytulasz bo karteczki z mapek jak malowane. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżyki sa super!Choć zimą zasadniczo spią ;)
    Ale dlaczego by ich nie zaprosić na święta
    Świetnie zrobione wg mapki

    Mój 1 %,jak co roku, do was poleciał <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki!
    Mój procencik już poleciał;)
    Buziaczki Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, bardzo ładne -misie :)
    Mój podatek też już rozliczony i tradycyjnie 1% dla Lili :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Renatko, prześliczne karteczki🥰ale najlepsza Twoja interpretacja, boki zrywam😘 pozdrawiam serdecznie 🌺🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki są przepiękne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszły bardzo oryginalnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bożonarodzeniowe jeżyki zachwycają, zaś wielkanocny ptaszek rozczula. Cudowne są te Twoje kartki Reniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kartki, urocze, a do jeżyków gęba się śmieje :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)