środa, 17 lutego 2021

1% dla Lili

 Kochani mamy teraz czas gdzie wszyscy się rozliczamy, dlatego bardzo proszę o 1 % dla Lili

W czasie pandemii mamy problem z rehabilitacją na fundusz w ośrodku , ciągle nam ją odwołują dlatego jeździmy z Lilą na rehabilitacje prywatną- co niestety kosztuje.

Dochód z 1% za ubiegły rok w całości poszedł na opłacenie tejże rehabilitacji, na resztę już  nie starczyło. Żebyśmy mogli korzystać nadal z ćwiczeń prosimy o Wasze wsparcie 1% z podatku.

Dziękujemy wszystkim którzy pamiętali o nas w ubiegły roku, dziękuje bardzo również za wpłaty bezpośrednio na subkonto- dla dzieci niepełnosprawnych w tych ciężkich czasach liczy się każda złotówka- wiec jeżeli możecie i chcecie to proszę pamiętajcie o 1% dla Lili

Więcej wiadomości znajdziecie tutaj (klik)  

Jest dokładnie opisane jak i gdzie  należy wpisać dane

Z góry dziękujemy i moc buziaków przesyłamy.



13 komentarzy:

  1. Reniu mój 1% już poszedł wczoraj dla Lili. Wrzucę dziś jeszcze na fb informacje dla znajomych. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Specjalnie dziś tu weszłam by Cię spytać, czy wszystko po staremu w numerach i wpisywaniu 1%.
    Ode mnie macie od 3 osób kilka złotówek.
    Buziakuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu wielkie dzięki. Kilka zlotyxh tu kilka tam i nazbiera sie na rehabilitację. Buziaki

      Usuń
  3. Ja też jak co roku się dorzucę, ale jeszcze się nie rozliczałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, mój procencik macie jak w banku; jeszcze się nie rozliczałam, bo nawet nie dostałam PIT-a. Ale zaraz prześlę coś dodatkowo na konto dla Lili.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Malgoniu sama sie zawsze jak te końcówki mają brzmieć;) dziekujemy kochana i buziaki przesyłam

      Usuń
  6. Będę się dopiero rozliczać, i Będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pamiętam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety my nie mozemy oddac 1% ale jak bede mogła Was wspomóc, wspomoge :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)