czwartek, 31 grudnia 2020

Złoty, piosencja i prezenty

 czyli ostatni miesiąc kartkowej  Ani- oczywiście w tej formie;)


 

Nie wiem jak to się stało, ale nie wstawiłam posta z kartką którą przygotowałam w tym miesiącu- aż jedną;) ale i tak miałam ich nie wysyłać, wiec z tym co miałam z poprzednich miesięcy starczyło w zupełności. Kartka została już wysłana, więc trzeba było na szybko coś przygotować- szybko to słowo klucz i niestety to widać, ale nie chciałam zrezygnować z 100% uczestnictwa;)

Aniu wszystkie wytyczne są, mam nadzieję że zaliczysz, przy okazji dziękuje Ci za organizacje i kontynuacje tej zabawy. Wiem jaki to ogrom  pracy:)




 

Zawsze twierdziłam, ze ja nie kartkowa jestem ale widzę, jak i ile takie ręcznie robione kartki, sprawiają radości, szczególnie starszej części naszej rodziny, dlatego bardzo się cieszę, ze będziesz mnie motywowała i w następnym roku do ich przygotowania

Kochani dziękuje za wszystkie życzenia, kartki i pamięć i życzę Wam i sobie by ten Nowy Rok okazała się dla nas łaskawszy i był lepszy od tego co właśnie się kończy. Dużo radości, uśmiechu, zdrowia i wiary w lepsze jutro a co najważniejsze to nieostającej weny:)

Przy okazji zapraszam jutro na rozpoczęcie nowej zabawy:)
Buziaki

10 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie.Biore udział ale baner będzie później, niestety muszę prosić moja prywatną pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowego 2021 ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka. Dużo zdrówka w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia i powrotu normalności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, piękna kartka.
    Życzę Ci samych dobrych dni w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. To kartka pełna świątecznego uroku.
    Szczęśliwego Nowego Roku Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu strasznie się cieszę , że znalazłaś tą zagubioną karteczkę i zdążyłaś z postem. Tym bardziej że bardzo mi się podoba. Cieszę się z Twojej 100% frekwencji. Widzę jak wiele osób namówiłam do robienia kartek , zwłaszcza tych co uważali że kartki to nie ich bajka. Postęp u tych osób jest ogromny. Mam ochotę na taki porównawczy post z pierwszą i ostatnią kartką, może się na taki pokuszę bo sam chętnie zobaczę te postępy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka prześliczna. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2021.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, urocza kartka. Fajnie, że zdążyłaś i że jesteś w tej kartkowej zabawie. Pamiętam, jak mnie wspierałaś, na początku mojej przygody w tej technice.
    Wszystkiego dobrego na Nowy 2021 rok :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)