sobota, 5 grudnia 2020

Podsumowanie listopadowych prac

Jak już pisałam to już koniec zabawy, ale podsumowanie musi być, bo żabka z czasem znika, a tutaj można dalej oglądać nasze prace. Dodam że piękne i różnorodne interpretacje wytycznych:)

 

W listopadzie królował kolor szary, przysłowia i liście

A co powstało- zobaczcie same:)


 

Jak zwykle podaje w/g dodawania prac

1/ Tym razem pierwsza była Ania:)

2/Małgosia i album
 
3/ Renia





4/Agatka 


 5/ Marylka 


 6/ Splocik


 


7/ Nawanna 


 8/ Mięta


 9/ Pawanna

10/ Violka
 
11/ i na końcu moje chusty


 

i to wszystko na dzisiaj, ale zapraszam na następny post w którym opiszę moje pomysły na kolejny rok

i mam tylko nadzieję, ze znajdą się chętne;)

Spokojnej niedzieli Wam życzę i dużo zdrówka, uważajcie na siebie:)

13 komentarzy:

  1. Piękne prace a chusty mnie zachwyciły:-) Buziaki Reniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarość może być piękna.
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i ta rozmaitość, super pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent and creativity is on display! Beautiful projects.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace moich zdolnych Koleżanek :)
    Strasznie czekam na nowości zabawowe.
    Ściskam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu uwielbiam te galerie, zawsze w nich fajnie widać nasze prace. Zdecydowanie u mnie tym razem wygrywają chusty Twoje i Violi cudne są. Ciekawość mnie zżera co tam wymyśliłaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykła galeria, wszystkie prace są niezwykle urokliwe.
    Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe podsumowanie, a prace w nim są zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne i różnorodne prace! Brawa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wszystkie prace!!! Zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace rewelacyjne i jak różnorodne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe prace i bardzo różne a to mi się podoba. Pozdrawiam i dziękuję za przygotowanie galerii.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)