niedziela, 25 października 2020

Czapnik bez czapki, a ja

 bez chusty, choć właściwie może nie tak do końca, ale mam słabość do toreb, apaszek i chust właśnie.

 

Zawsze lubiłam rzeczy oryginalne i z nie masowej produkcji, a że w czasach mojego dzieciństwa i młodości było jak było, to nauczyłam sie dziergać, szydełkować potem szyć.

Ta chusta jest tylko moja- wzór nie będzie na razie publikowany, no chyba że w przyszłym roku, ale i to nie koniecznie. Mam ochotę spróbować wystawiać swoje prace na Etsy- wiem, że będzie trudno, ale gdzieś muszę wyrobić piętrzące się zapasy włóczki bo choć obiecałam sobie że nie kupię, to zawsze znajdzie się jakaś, która mnie zachwyci miękkością czy  kolorem.

Cóż jak się nie ryzykuje, to nie pije się szampana, prawda? 

Na tą chwilę trwają rozmowy i rozważania.

Po tytule widać, ze chustę zgłaszam do Splocika, Rękodzieło i Przysłowia(klik)

Tym razem przedstawiam Arabellę, czemu taka nazwa? możne kiedyś przy następnej Wam opowiem;) 


 Wzór zdjęcia nie jest moim pomysłem widziałam coś podobnego na Pinterest i postanowiłam wypróbować

Tutaj jeszcze w jesiennych klimatach :)

                  zdjęcie nie jest moim pomysłem, znalazłam podobne na Pinerest i chciałam wypróbować jak to wyjdzie;)













 

26 komentarzy:

  1. Piękna chusta:)
    Wzór wydaje się niezbyt skomplikowany i bardzo efektowny. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu no to trzymam kciuki! Nie sprzedawałam jeszcze na Etsy, ale wiele osób to robi z powodzeniem :). Fajnie jest mieć coś tylko dla siebie i tę świadomość, że to jedyny egzemplarz. Piękna chusta, cudowny wzór, a wykończenie koralikami jest jak przysłowiowa wisienka na torcie :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Arabella jest zachwycająca. Podziwiam Twój talent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta bajkowa, jak dla mnie trudna, kolorki cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :) Dla mnie takie wzory to czarna magia do zrobienia a co dopiero do stworzenia, dlatego podziwiam wszystkich twórców takich wzorów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu jest cudnie, piękny jest ten wzorek , podziwiam bardzo tym bardziej że zawsze miałam problem z takimi wrabianymi wzorami na drutach. Życzę Ci powodzenia w nowym przedsięwzięciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta chusta Reniu!
    Trzymam kciuki za TWoje nowe przedsięwzięcie, wiem ile to to kosztuje :)
    Pozdrawiam serdecznie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu stworzyłaś piękne dzieło sztuki, chusta jest zachwycająca. Kolorki prześliczne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami dobrze jest zrobić coś tylko dla siebie.

    Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna wyszła:) Z tym Etsy to bardzo dobry pomysł:) trzymam kciuki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta chusta:)Zresztą wszystkie twoje chusty są bardzo ładne i wyjątkowe. Ja kojarzę jedną Arabelę, taki serial był dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ! Pięknie wyrabiasz swoje zapasy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta!
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu piękna chusta, widać że kosztowała dużo pracy,ale warto było 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że to prosty wzór ale to tylko pozory. Opracowanie takiego wzoru wymaga wiele pracy a samo wykonanie jest już nieco łatwiejsze. Nie mniej trzeba się natrudzić aby stworzyć tak cudną chustę. Mam nadzieję, że zostanie to docenione i uzyskasz na Etsy satysfakcjonującą zapłatę. Trzymam kciuki bo chusta jest przepiękna i wartościowa.)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu jakie cudo. Piękna chusta, też uwielbiam ale wlaśnie chusty, za szalikami nie przepadam i czapkami. Powodzenia kochana w sprzedaży. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalna i forma i wzór, ogromnie mi się podoba. Masz Reniu złote ręce:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow Reniu rewelacyjna chusta .... podziwiam :) a no i trzymam kciuki za etsy zeby sie udało, jest troche osób ktore lubia oryginalne dodatki i mysle ze masz szanse do nich dotrzeć bo rewelacyjnie dziergasz :) powodzenia Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna! Jestem pod wrażeniem tej chusty...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna!. Wzór i kolor mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna chusta, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest piękna. Myślę, że próba otwarcia sprzedaży na Etsy to bardzo dobry pomysł. Tam jest większa szansa na dobrych klientów :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)