sobota, 4 lipca 2020

Podsumowanie rękodzielniczego czerwca

Dziękuje Dziewczynom które wzięły udział w czerwcu udział w zabawie i przygotowały piękne prace. Najfajniejsze jest to, że powstają tak różna interpretacją zadań, a o tym co piszę możecie przekonać się oglądając poniższe zdjęcia



Zapraszam do podsumowania i jak zwykle w/g kolejności dodawania prac:
1/ Małgosia X
2/AniaI
3/ Violka

4/The Primitive Moon

5/Marylka


6/ Agatka


7/ Splocik

8/ EviPassjonatka
 9/Renia
10/Mięta



11/Nawanna
12/Agatka



 13/ Marysia
14/Pawanna


i tradycyjnie na końcu pokazuje moje prace:)




I to na tyle;)
jeszcze raz dziękuje wszystkim biorącym udział w zabawie i tym które kibicują i komentują:)
Buziaki przesyłam i udanego wypoczynku:)



15 komentarzy:

  1. Wiesz Reniu faktycznie masz racje . Taka różnorodność prac, że aż się wierzyć nie che że to na ta samą zabawę i te same wytyczne. Widać z tego że mimo wytycznych jest wielka dowolność.
    Dziękuję za zabawę i to podsumowanie. Prace świetne, aż trudno wybrać tą naj..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i różnorodne prace. Brawa dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne prace! Ile tu utalentowanych dusz :) Super! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ogromna różnorodność. Bardzo ciekawe interpretacje i śliczne prace.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna galeria robótek wszelakich :)
    fajna dowolnosc interpretacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, też zawsze zachwyca mnie ta różnorodność interpretacji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie! Zaskoczyła mnie ta różnorodność
    Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach niesamowite prace! Baaardzo mi sie podoba ich różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu to prawda aż dziw uwierzyć że te same wytyczne a taka różnorodność w pracach. Wszystkie piękne i wyjątkowe. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe i różnorodne prace!
    Pozdrawiam wszystkie Artystki i Ciebie Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace dziewczyny, aż muszę doczytać jakie to były wytyczne bo publikacja jest różnorodna a zarazem ciekawa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i róznorodne prace, które są przepiękne. Galeria jest cudowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło obejrzeć całą galerię, piękne prace..ja nie wiem czy zdołam w tym miesiącu coś pokazać:(

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)