sobota, 18 lipca 2020

Lipcowe kartki

choć tak naprawdę, to przygotowałam tagi.

http://iwanna59.blogspot.com/2020/07/podsumowanie-czerwcowych-kartek-zabka.html


Wytyczne na lipiec widać na banerku.
Nie było łatwo- nie będę ukrywać, bo choć lubię niebieski, to z kwiatami mi nie po drodze.
Nasza drukarka była dość mocno eksploatowana w tym roku i  tusze proszą się o wymianę, ale dopóki coś jeszcze drukują wstrzymujemy sie przed zakupem, tyle tylko, że niebieski nijak nie chciał się drukować i trzeba było improwizować.
Jak wyszło oceńcie same:)
Poniżej to chabry w moim wykonaniu;) ramki małe, ale są, no i niebieski. Nie wiem tylko, czy Ania uzna



 Najgorsze jest to, że nigdzie nie znalazłam żywych okazów:( chyba będzie trzeba wysiać w ogrodzie
Marzy mi sie taka angielska rabata, ale mój M stawia opór;)
Spokojnego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

24 komentarze:

  1. Na pewno uzna! Chabry wyszły świetnie i wszystkie wytyczne zachowane. Bardzo fajne tagi.:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ma nie uznać .. Niebieski jest, ramka jest to dwie wytyczne spełnione. Reniu przyjmuje obie karteczki z wielka radością. Jest cudnie.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, ale piękne tagi. I bardzo ciekawe te chaberki zrobiłaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne karteczki , dla mnie zadanie wykonane. Miałam chabry w ogrodzie, chabrowe i różowe (dziwne co ), pierwszy rok były super ale potem zaczeły się same wysiewać i to były już kolosy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak bo to chwast hihi:)
    wspaniałe karteluszki

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na chabry! piękny efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasiej, zawsze można zgonić na ptaszki hihi. Świetne karteluszki! Sama jeszcze się nie zabrałam;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wysiałam żółte chabry w ogrodzie zobaczymy co z tego będzie a karteczki łądne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło. Zasiej w jakimś kąciku. Może nie zauważy :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ukwiecone tagi :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu tak szczerze to bardziej podobają mi się tak przystrojone tagi :)). Zachwycam się nimi bardzo! Uważam, że tagi mogą pełnić wiele funkcji, a Twoje chabrowe są piękne :)). Kochana trzymam kciuki za spełnienie marzenia o angielskiej rabacie i pamiętaj, każdy opór można przełamać :))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły wspaniale. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne chaberki wylądowały na tagowych karteczkach. U nas chaberków sporo wokół zbóż, lubie je za ten niebieski kolorek. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt fantastyczny, chaberki bardzo pomysłowe i piękne. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi superowe a o ogrodach chabrowych nie wiedziałam ze sa angielskie :) człowiek uczy sie całe zycie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, ogrody angielskie które mnie sie podobają, to te trochę łąkowe,mocno zarośnięte, misz-masz kwiatowy, bez zbytniej ingerencji człowieka;)

      Usuń
  16. Fajne kształty tagów i wzory ramek. Przypominają mi mozaiki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło przepięknie! Podziwiam, bo z pewnością wymagało to sporo pracy. Dla tego efektu jednak widać, że warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne tagi, bardzo ładnie się prezentują :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prace wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tagi I Twoja tagowa kartka bardzo mi się podoba. Piękne rozwiązanie kompozycyjne i na pewno spełnione wszystkie wyzwaniowe kryteria.
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie uporałaś się z Anulkowymi wytycznymi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne :) ja tez zazdroszczę ale tagi jeszcze przede mną. A ogrody angielskie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)