sobota, 20 czerwca 2020

Czerwiec z makami

Cały tydzień czekam na słońce i nic, cały czas leje, jeszcze niedawno narzekaliśmy na suszę, teraz na deszcz, a właściwie na zbyt dużą jego ilość- jak mówi pewien klasyk-
"uważaj czego sobie życzysz "


Zdjęcia kartek, takie sobie robione na szybko i w kapuśniaczku.
Cóż Ania postanowiła mi utrudnić robienie kartek, na maksa- kolory to jedno,no bo jak to z czernią kartka? a do tego kwiaty, z którymi mam nie lada trudność, ale jak się powiedziało a to trzeba i zakończyć zetką:) Aniu mam nadzieję, że przyjmiesz obie, choć wiem że ta druga jest nieco naciągana;)
Pierwsza ma wszystkie trzy wytyczne

 Druga juz tylko dwie
koronka +czerń

choc troche czerwonego zamiast maków też jest;)
Kochane serdecznie dziękuje za ciepłe komentarze pod poprzednim postem ,
Spokojnej niedzieli, Buziaki

31 komentarzy:

  1. No i padła mi komóra podczas pisania komentarza!😭
    U mad tez leje, ale wolę deszcz od suszy.
    Kartka z makami śliczna i nie zmyslaj, że masz z nimi problem 😛 tak Ci nikt nie uwierzy. Ale druga kartka totalnie mnie zaskoczyła i zachwyciła ta czerń z czerwienią napisu i kwiatka jest zachwycająca. Chciałabym taką dostać na święta :)
    przesyłam ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi. Czerń wbrew pozorom bardzo fajnie wygląda na kartkach.
    U mnie też leje:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie kartki. :)
    A ten czerwony kwiatek na drugiej, z daleka trochę podobny do maku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, jeszcze niedawno była susza, a tu leje cały czas.
    Piękna karteczka, cudownie maki wyglądają na czarnym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kartki, maki są piękne .Niby pogoda powinna sprzyjać robótkom ale coś powoli idzie.Deszczu u mnie już za dużo, zbyt mokro, truskawki gminą,mszyce,buraki jakieś chore.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki , szczególnie ta z makami - superowa !
    A ja miałam pogodę ...ale na wakacjach bo u nas w regionie też lało !

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu kartki wyszły śliczne. Dałaś kochana radę ❤. Ja i tak podziwiam Ciebie - nie dość że pięknie dziergasz, to jeszcze kartki umiesz robić. Buziaki kochana i miłego dnia. U nas też ciągle leje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki obie. Z kolorem czarnym też miałem problem.
    U nas też leje i za dużo. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki, urocze obie. Pierwsza makowa, taka dostojna, elegancka, a druga w moim ulubionym "nieoczywistym" stylu :-) A i ta poisencja to zdecydowanie za maka mogłaby robić :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem Reniu że wybór tego czarnego koloru był pewnego rodzaju hardkorem, sama miała spore wątpliwości, ale jak teraz oglądam te kartki z czerwonymi makami na czarnym tle sama jestem nimi zaskoczona. Są przepiękne i bardzo eleganckie. Takie też są Twoje kartki. Podobają mi się niezmiernie obie. Oczywiście z radością przyjmuje ja do swojej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki są urocze ale jednak maki bardziej przyciągają wzrok - wspaniała kompozycja.
    U nas też leje ale jest nadzieja, że od wtorku pogoda się poprawi. Uściski Reniu i dużo słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Reniu, marudzisz jak ja:-) Karteczki świetne, mnie się szczególnie podoba ta druga, jest taka... mniej oczywista, chociaż maki też Ci pięknie wyszły. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki. Ani na pewno się spodobają się obie :-)
    Dobrego tygodnia Ci życzę i pogody :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu śliczne karteczki a pierwsza przeurocza☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki piękne! Też mam ;problem z czernią na kartkach, ale właściwie to w zestawieniu z czerwonymi makami ślicznie to wygląda.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, powstały przepiękne kartki, zachwycam się nimi. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń na kartkach jest dość trudna - ale Tobie się udało pięknie ją połączyć z czerwienią i w ten sposób "odczernić".
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i nie jest to najlepszy czas na kartki świąteczne, ale ta jest naprawdę świetna :) Czy można ją zamówić u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak. Mogę wystawić na allegro charytatywnie tylko proszę o kontakt na priv

      Usuń
  19. Śliczne kartki. Nie przypuszczałam, że tak pięknie może komponować się czarny papier. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza kartka bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się obie bardzo podobają, a ta świąteczna jest unikatowa i niespotykana :)
    Ja swoich jeszcze nie posklejałam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te Twoje makowe kartki. Coś wspaniałego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie kartki prześliczne! Świetnie poradziłaś sobie z tym tematem. Pozdrawiam z deszczem w tle🌷

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki, takie eleganckie a jednak zadziorne, może przez tą czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi :) każda karteczka jest bardzo gustowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu chyba jesteś dla siebie zbyt wymagająca. Obie kartki sa swietne i wspaniale sobie poradziłaś z wytycznymi. Ty przecież nie umiesz niczego zepsuć. Wyszło bosko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartki, bardzo mi się podobają w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)