niedziela, 19 kwietnia 2020

Nadganiam zabwy


Już na wstępie przepraszam,  ciągle szyje maseczki, dlatego z weną i czasem u mnie krucho.
Będzie krótko i chyba chaotycznie, bo wena nie tylko w rękodziele opuściła, ale i pisanie jakoś trudniej mi dzisiaj przychodzi.



Dwie małe prace, na dwie zabawy to tyle, nic więcej nie udało mi się przygotować, choć ciągle mam coś w zanadrzu, ale za to zdjęć brak.
Pierwsza zabawa u Ani(klik) kompozycja Lili, bo to też od niej kartka będzie.
Są wszystkie wytyczne, czerwień(choć mało;) tulipan i moc serduszek




Druga u Splocika (klik)
1. Zając nie zginie, jeżeli pozostanie w swej gęstwinie. 
Muszę przyznać, ze myślałam już o odpuszczeniu sobie tego zadania, ale coś przygotowałam-brakuje jeszcze napisu, ale do następnych świat na pewno zdążę się w coś zaopatrzyć;)



interpretacja? chyba dość dosłowna, ale jak już pisałam brak weny.
Kochani dziękuje za waszą obecność na blogu i zdrówka życzę.
Trzymajcie się

23 komentarze:

  1. Owocnej pracy życzę :) Ja też tonę w maseczkach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki śliczne :)
    Mimo braku weny, której chyba nie tylko Tobie brakuje, wyszły całkiem fajnie. :)
    Brawo dla Lili za kompozycję. :)
    Zajęcy gęsto w zielonej gęstwinie - pasuje :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu kartki obie są świetne i obie idealnie pasują do zabawy. Ale ta z tulipanami i serduszkami jest extra i jakie mało czerwonego, jak tam głównie czerwony... no i biała , prawie jak w narodowej fladze.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromne a jakie śliczne. Brawo dla Lilki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, piękne kartki. Kompozycja Lili jest wprost perfekcyjna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z tulipanami jest przeurocza, współpraca zaowocowała wspaniałym efektem.
    Druga - zabawna i wymowna. Uzupełniłabym ją jakimś mottem:)
    Uściski Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu będzie tylko w yej chwili nie mam nic odpowiedniego😊

      Usuń
  7. śliczne karteczki :)
    cała Polska szyje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, szczególnie pierwsza.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kartki, zwłaszcza ta z zającami, urocza :-) Trzymam więc kciuki, za powodzenie akcji maseczkowej i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te karteczki, szczególnie ta pierwsza.
    Też nadganiam zaległości, tyle że czytelnicze. Bo plastycznych to za bardzo nie mam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, śliczna tulipanowa kompozycja. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne interpretacje tematów, piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, obie kartki śliczne i fajnie zinterpretowałaś tematy! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki śliczne i na temat.Też szyłam maseczki dla rodzinki.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wena to chyba w większości nas opuściła. Przez ten wirus to zainteresowanie rękodziełem też spadło. Kartki są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę,że brak weny to z powodu za dużej ilości ciężkich myśli, o tym co dookoła się dzieje i strachu o rodzinę.Ja też nie mam na nic ochoty ani siły.Karteczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te karteczki, Reniu! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki prezentują się naprawdę genialne. I wiem też, że w Polsce bardzo dużo osób szyje maseczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie karteczki świetne, bardzo mi się podobają te zające - takie minimalistyczne i proste w przekazie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, zające są minimalistyczne i bardzo taki styl pasuje:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo Twojego Reniu njexadowolenia ( tak odebrałam ) to ta z zającami karteczka mnie zauroczyła :) usciski !

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)