sobota, 15 lutego 2020

Fioletowy zajac?

A czemu nie;) nie było takiego zakazu, więc u mnie taka interpretacja Aninych wytycznych.

https://iwanna59.blogspot.com/2020/02/podsumowanie-styczniowych-kartek-zabka.html

Dzisiaj będzie krótko i na temat, a właściwie dwa tematy.
Nie mam weny, jak większość Polaków i mnie dorwało paskudne przeziębienie.

Kartki do Ani w moim wykonaniu
pierwsza to zając i fiolet, krokusów u mnie brak,




Na drugiej tylko zając

 Po drugie

Kochani zaczął się już okres rozliczeń PITu i bardzo prosimy o pamięć.
Szczegóły tutaj (klik), dla nas naprawdę liczy się każda złotówka, a z roku na rok, jest ich niestety coraz mniej
Z góry dziękujemy wszystkim, którzy wspierają nas w jakikolwiek sposób, ale szczególne podziękowania należą się naszej Ani Iwańskiej właśnie, która bardzo często wystawia fanty na Charytatywnie Allegro. Dziękuję również pani Natalii Magdalenie F za wpłaty na subkonto. Nie kojarzę z nikim mi znajomym i to właśnie najbardziej mnie wzrusza.

Spokojnego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

29 komentarzy:

  1. Reniu, świetne karteczki, bardzo podoba mi się ta druga.
    Oczywiście przekażę 1% przy rozliczaniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajne te fioletowe zające. :)
    Obie kartki bardzo mi się podobają, są proste, a w prostocie urok. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!!! Fioletowy zając? Czemu nie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki Reniu, ta druga to moje ulubione połączenie craftu z bielą. Uściski dla Ciebie i Lilki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fiolety- ta karteczka super, druga za to pomysłowa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, fiolotowe zające są super.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu świetne karteczki.
    Oczywiście o 1%pamiętam i nawet na fb udostepniłam i mam nadzieje ze ktoś sie skusi i też podaruje naszej Lili. Zdrówka życze. Ja od wczoraj mam zawroty głowy, wymiotuje a pod kołdra leżałam w swetrze tak mnie coś rozkłada. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki! Na kartkach i zające mogą być fioletowe.
    Zdróweczka Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kartki, życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki urocze.Odnośnie akcji dla chorych dzieci. Kończę drugą czapkę. Banerek będzie w przyszłym tygodniu
    Moje czapki to są letnie z bawełny.W marcu lub w kwietniu jeszcze coś zrobię. A co myślisz o ubraniach dla lalek ?Jak będę gotowa to podasz mi adres na jaki wysłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo droga, bardzo dziękuje za przyłączenie sie do akcji:)Myślę, ze znajdą się dziewczynki, które będą wdzięczne za ubranka dla lalek, wiec chyba mogą być, choć pewna nie jestem:) Co do wysyłki, to najlepiej w okolicy maja wysyłać, bo to jednak najbardziej przybliżony czas, ale jak coś to skontaktuję się i będę pytać organizatorki. Uzgodnimy to już mailowo, dobrze? pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Pierwsze 2 czapki juz na blogu
      Szukałam na fb
      Jest taka grupa tylko wymaga to akceptacji adm
      Pożyjemy zobaczymy.Jeszcze coś wykonam.

      Usuń
    3. Tak to grupa zamknięta i trzeba poczekać :)

      Usuń
  11. Cudowne kartki, zauroczyły mnie ;) Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki i fajne fioletowe zające:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki są świetne i bardzo mi się podobają, nie umiałabym wybrać, która jest lepsza :) U nas PIT jest zawsze na ostatnią chwilę, ale będę pamiętać :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy efekt wyszedł z tymi fioletowymi zającami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny świąteczny klimat! zdrówka dużo dla Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu super są te karteczki. Craftowe bardzo lubię a te fioletowe zajączki są urocze.
    1% tradycyjnie trafi do Lilli :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu karteczki powstaly bardzo ładne. Obie mnie zachwycaja. Fioletowa bo fiolet bardzo lubie no i te kicajce urocze w fioletach a druga jest prosta ale bardzo elegancka :) brawo! My niestety nie mamy jak podarować 1% bo mamy całkowity zwrot ale jak sie cos z tym zmieni, pamietam!!! Usviski dla Was😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki są urocze i bardzo pomysłowe.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, fioletowe zające śliczne! A niech sobie będą fioletowe;) Obie karteczki urocze;) Pozdrawiam Cię reniu gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te zajączka we fioletach, jednak moim typem są karteczki Eco. Cechuje je skromność i elegancja jednocześnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)