środa, 29 stycznia 2020

Renulkowa Sylwia

Na ostatnią  chwilę, ale zdążyłam :)




Mamy nową zabawę z śnieżynkami w roli głównej.
O szczegółach poczytacie na blogu Jemiołowo (klik) , a ja wrzucam kilka fotek swojej Sylwii.
Nie wykrochmalona, nie naciągnięta ale dla jednej  zwyczajnie mi się nie chce, a na więcej czasu brakło:)
Bardzo trudno było mi dzisiaj zrobić zdjęcie, wieje od kilku dni dość mocny wiatr, a ja się uparłam, żeby pokazać ją zawieszoną :)





Moja Sylwia- '"Tańcząca na wietrze" ;)
Kochane dziękuje serdecznie za komentarze i pozdrawiam serdecznie

26 komentarzy:

  1. To śliczna śnieżynka i pięknie tańczy na wietrze:)
    Serdeczności Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, bardzo delikatna.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynka jest bardzo piękna, taka jaką można zobaczyć w naturze tańczącą na wietrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, śliczna i misterna jest śnieżynka Sylwia i myślę, że wiatr fajnie współpracował w sesji zdjęciowej - wyszedł efekt wirowania i tańczenia na wietrze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Sylwia, fajnie że udało Ci się ją wysupłać. A u nas dzisiaj śnieg od rana pada i mimo, że temperatura na plusie, to nawet jeszcze leży :-) a ja wczoraj samochód umyłam :-))))) Nic to, świat od razu ładniej wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Podziwiam!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna śnieżynka i jak na śnieżynkę przystało bardzo delikatnie wygląda :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tańcząca na wietrze śnieżynka:) Dziękuję Reniu za udział we frywolitkowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna śnieżynka :)
    Fajnie, że znów spotykamy się w zabawie frywolitkowej. :)
    Chyba pomyliłaś banerek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudowna ta śnieżynka. Pięknie Ci wychodzi to frywolenie, oj pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu cudna jest . Widać od razu fachową rękę, będzie urocza choineczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! zazdroszczę, ja próbowałam i brak efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna śnieżynka, delikatna i "fruwająca" na wietrze.Serdeczności posyłam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. A niech wieje, może wiosnę przywieje skoro zimy nie dało rady:-) Frywolne supełki są piękne w każdej formie ale właśnie na śnieżynkach najlepiej widać ich misterność i delikatność. Pozdrawiam wietrznie i deszczowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje frywolitkowe śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna śnieżynka. Faktycznie, wiaterek odegrał tutaj niebanalną rolę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny taniec śnieżynki. Jest tak delikatna, że wiatr mógłby ją porwać:)
    Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta śnieżynka. Wszystko co powstaje z nici takie delikatne zachwyca mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna!Jakie to cuda można z prostej nitki wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna śnieżynka, śniegu prawdziwego nie ma to przynajmniej takie cudowności można pooglądać. Świetnie tańczy na wietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu jak ja kocham takie delikatne prace. Żaluje ze nie umie frywolitki. Cudna śnieżynka wspaniale tańczy na wietrze. U nas w środe sypał śnieg a później już deszcz do dziś. Wieje jak diabli. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ma się Twoja śnieżynka wśród igliwia :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne frywolne supełki :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)