sobota, 18 stycznia 2020

1 z 12



Kochane chciałabym Wam bardzo, ale to BARDZO podziękować za komentarze pod ostatnim postem.
Nie spodziewałam sie tak licznych i ciepłych  komentarzy.
To wiele dla mnie znaczy , naprawdę.
Jak każda z nas rękodzielniczek mam chwile wahania, nie wiem, czy to co robię ma sens, ale czytając takie komentarze powraca nadzieja i radość tworzenia.
DZIĘKUJĘ  raz jeszcze.





 Dzisiaj przychodzę ponownie z Cristal, ale już w komplecie z czapką i dołączam ja do mojej zabawy "12 prac Rękodzielniczki"(klik) chyba nie muszę tłumaczyć, napisze tylko jest biało, cieplutko i puchato.
Wydziergany z włóczki  Lana Grossa Estivo II
Bawełna z niewielką domieszką poliamidu- cudo!!



 Komplecik dorzucam jeszcze do wyzwania na blogu DIY , gdzie tematem jest biel, a tego chyba nie brakuje:)

https://reanja1.blogspot.com/2020/01/styczen-1-z-12.htmlhttp://diytozts.blogspot.com/2020/01/51-wyzwanie-w-bieli-moodboard.html


 2. Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem.

Tym sposobem przerobiłam kolejne motki, ale zostało ich jeszcze ogrom;) a moim nie pisanym postanowieniem na ten rok jest wydzierganie jak największej ilości,
Dziękuje że jesteście i miłego weekendu Wam życzę

35 komentarzy:

  1. Ale piękny komplecik ☺️ to prawda że komentarze i ciepłe słowa innych dodają nam skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny komplet, prezentuje się tak lekko i delikatnie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie biały komplecik, jest uroczy i wydaje się taki lekki i mięciutki. Piękny, życzę powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplecik Reniu! Czekam na kolejne dziergadla:) :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. To trzymam kciuki, żeby Ci się udało motki wyrobić:) Sama pozbyłam się ich już dużo bo czwarty rok tak wyrabiam i ile miejsca w szafie przybyło:) Ładny komplet:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bieluśki komplecik, bardzo mi się podoba 🙂
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest ten komplecik Reniu, jestem zachwycona - prawdziwa z Ciebie czarodziejka.
    Każda z nas ma podobne myśli i wątpliwości i dlatego tak dobrze się rozumiemy:)))
    Przesyłam uściski i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplecik! Chyba każda osoba zajmująca się rękodziełem i blogowaniem miewa chwile zwątpień i obaw... Mnie niestety zdarza się to dość często :( Ale będzie dobrze! Głowa do góry Reniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu doprawdy aż nie wiem co powiedzieć bo ten komplecik jest cudowny. Biel aż bije po oczach a ta włóczka jest przepiękna z tym delikatnym puchem. Aż samej mi się taki zamarzył :-) Tylko czy w naszych warunkach klimatycznych warto , tym bardziej że ja nienawidzę czapek. Musi byc tak z minus 10 żebym się z czapką przeprosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to już sama nie wiem, która wersja jest najładniejsza:) Jednak ta biel przyciąga wzrok jak magnes a cały komplecik jest po prostu uroczy. Fajna włóczka i czapeczka do przysłowiowa kropka nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadzwyczaj twarzowy komplecik.W dodatku materiał w dobrym gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik! Nawet na zdjęciu widać, że milutki.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi się miło i ciepło zrobiło. Piękny komplecik. Doskonale by się w zimowy krajobraz wpasował, ale zimy jak dotąd nie ma, więc chociaż tą piękną , puchatą namiastką oczy nacieszyć można.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, bielutki komplecik. Ja się do białego całkowicie nie nadaje, bo u mnie szybko b y czarny był :D zawsze się gdzieś obetrę, więc tym bardziej sobie podziwiam z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu przepiękny komplecik widać, że miękki i puchaty.Bardzo mi się podoba.
    Może jeszcze zima będzie. Też wyrabiam resztki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw :) ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplecik Reniu zjawiskowy, aż skrzy się delikatnie niczym szron. Każda z nas ma czasem chwile zwątpienia. Wspólnie damy rade i znów wróci chęć i wena. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. no włąsnie bielutki jak śnieżek ten komplecik ślicznie nadziergałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny zimowy komplet. Otulić się w taki, to musi być wielka przyjemność.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały komplet. Nie mamy białej zimy, więc tym bardziej cieszy ta biel w szare, zimowe dni :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny komplecik i jest tak biały, że świetnie interpretuje przysłowie. :)
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy i mam nadzieję, że będziesz dobrze bawić się z nami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu, jaki piękny ten komplecik, taki śnieżny i zimowy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna chusta i cały komplet. Wzór zrobił na mnie wielkie wrażenie, taki lekki, taki zwiewny, no cudo, cudo, cudo :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Komplecik jest cudny. Taki lekki jak mgiełka. To chyba zawdzięcza wzorowi i wełence:) Reniu Twoje postanowienia zawsze realizujesz. Czekam na następne prace:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy jest ten komplecik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękny komplet. Cudowny.
    Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wydziergany komplecik!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny komplet :) Właśnie takiej bieli nam potrzeba, gdy wokół nie ma śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój komplet jest cudowny ... na pewno cieplutki i mięciutki, no i bielusieńki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo elegancki komplecik. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  32. Reniu, cudowny komplecik! Dziekuje za udzial w zabawie DIY. Zycze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)