sobota, 24 sierpnia 2019

z próżnego i Salomon nie naleje

ale za to mogę pokazać zaległe prace, a szczególnie jedną, która czeka na swoje 5 minut od lutego.
Zapomniałam o niej zupełnie, ale chyba dlatego ,że jej praca (prawie)bliźniacza miała być podarowana w marcu.



Zajęła mi mnóstwo czasu i tak naprawdę, gdyby nie to ze pomysł zaświtał jeszcze w ubiegłym roku ,gromadzenie materiału mogłam rozłożyć nie wiem, czy bym się wyrobiła, bo   pracy  było dość dużo- zresztą oceńcie sami :
Książeczka sensoryczna dla dzieci o 6 do 24 miesięcy
Uwaga duuuuuuuuuużo zdjęć
 Każda strona ma części ruchome, stymuluje zmysły dziecka oraz usprawnia takie zakresy jak np: motoryka mała, koordynacja wzrokowo-ruchowa.
Środkowe strony są "wyjmowane" co ułatwi ewentualne prani.Materiał to bawełna, usztywniane sztywnikiem krawieckim. Detale z filcu, dzięki czemu się nie strzępią :)

metki i ruchome łapki- zabawa w "a kuku"
pajęczynka i ruchoma pszczółka, do tego spirala z koralikami
faktury i przeplatanie przez dziurki
układanie prostych puzzli- można pobawić się jak robi........??
tak samo jak pojazdy, woda itp
układamy pieska oraz ukochany przez dzieciaki rzep, karabińczyk czy zatrzask




i na koniec sznurek i nakładamy kółka + małe klamerki
to wszystko bardzo rozwija chwyt dzieciaczków :)
książeczka w torbie, którą dziecko może zabrać ze sobą


















Jak widać  książeczka się spodobała, co mnie ogromnie cieszy.
Na allegro jeszcze dziś trafi druga, nieco różniąca się detalami i puzlami w kolorze miętowym i na dzień dzisiejszy, nie przewiduję kolejnych;) Mam nadzieję, ze ktoś chętny się znajdzie, bo i cena nie będzie wygórowana, a potrafią słono kosztować;)

Druga praca to "siatka Ali" na którą udało mi się załapać, gdy wzór był w fazie testów i darmowy ( bardzo dziękuje za tą możliwość;) Teraz do kupienia na Fb (klik) Kiedyś robiłam coś podobnego, ale wykończenie było na szydełku ta podoba mi się bardziej.
Siatka wygląda niepozornie, ale to tylko pozory. podczas napełniania zwiększa swoją objętość i potrafi pomieścić dość dużo, choć ja ograniczyłam sie do rzeczy lżejszych
W siatce 1kg jabłek;)
 Książkę polecam- Jadwiga Bryczkowska " sezam Tajemnic"lekki, babski kryminał- idealny dla rozluźnienia i odpoczynku, od ciężkich myśli :) Jeszcze niedawno omijałam polską literaturę współczesną teraz jednak uważam, ze jest wiele fajnych publikacji, i autorów, po których warto sięgnąć

i na koniec celtyckie maleństwo- wzór Basia Słodka udostępniony w grupie wydarzeniowej na Fb
Frywolitka-Tatting- Pasja która łączy (klik)
Jak widać trochę się nazbierało, a to jeszcze nie koniec- już wiem, że część prac "poszła" bez zdjęć i na pewno ich nie pokażę, co gorsza, dzisiaj kończy się następne wydarzenie i niestety nie uda mi się nic przygotować. Nie umiem się skupić na tych słupeczkach i wszystko ląduje w koszu.
To poniżej to czółenko celtyckie domowej roboty, z patyczka do lodów;)



I to tyle na dzisiaj;) dziękuję tym z Was, którzy dotrwali do końca i wszystkim pozostawiającym pod postami dobre słowo.
Kochani dziękuje za wsparcie, nawet nie wiecie, jak dużo to dla mnie znaczy:)

29 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, oglądając książeczkę. :)
    Widać duże zainteresowanie dzieci i się nie dziwię, bo pewnie sama pobawiłabym się nią, gdybym miała ją przed sobą.
    Siatka super, a pomysł na wykorzystanie patyczka od logów bardzo trafiony.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna jest ta książeczka Reniu, zrobiłaś to bardzo profesjonalnie. To bardzo pracowity projekt ale efekt jest świetny - na pewno każdy maluch będzie zachwycony taką zabawką.
    Siatka też fajna, pamiętam czasy gdy nosiło się takie siatki.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta książeczka Reniu, a widać radość dzieci to piękna sprawa. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta książka
    Pozdrawiam Reniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała książeczka i bardzo pracochłonna, ale po uśmiechu Piotrusia widać, że warto było.
    Siatka świetna! Słyszałam że gdzieś panie zorganizowały akcję dziergania siatek.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczką jestem zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności pokazałaś, ale chyba największe wrażenie zrobiła na mnie ta książeczka. Jest super, tyle szczegółów, jak to zrobić, jak misterne jest wykonanie. Reniu, chylę czoła - rewelacyjna praca.
    Siatka fajna, też już kilka wzorów oglądałam, ale ciągle odkładam.
    Celtyckie maleństwo urocze, mam też jedno do pokazania, ale …
    Pozdrawiam i serdeczności ze stolicy wysyłam :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa i prześliczna jest ta książeczka. Wyobrażam sobie jak dużo pracy w nia włożyłaś. Chylę czoła. Warto było, bo widać, że dzieciak jest bardzo zadowolony w czasie zabawy z tą książeczką. Takie roześmiane oczy bardzo cieszą. Siateczka ze sznureczków wygląda bardzo elegancko i jest z pewnością praktyczna. Co do frywolitkowych kolczyków, to jestem zauroczona ,szczególnie tym przeplataniem słupeczków. Marzy mi się mieć taką nauczycielkę gdzieś obok siebie. Nie musiałabym się głowić jak i co połączyć,by wyszło poprawnie. Póki co podgladam innych i podziwiam. Bowiem frywolitka to kolejna pasja, która mną zawładnęła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka jest niesamowita, bardzo dopracowana w szczegółach - naprawdę podziwiam :) Aż się chce samemu dotknąć i "pobawić" :)
    Siatka również bardzo mi się podoba (w dodatku w moim ulubionym kolorze), a ostatnio właśnie takie wróciły do łask i zrobiły się modne w tym sezonie ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace!!! Książeczka jest zachwycająca!!! Wiem dobrze, że to ogrom pracy bo sama szyłam podobne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książeczka jest cudna,byłaby idealna dla mojego synusia ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna książeczka i widać, że dzieciaczek też jest nią zachwycony :) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace piękne, Reniu, ale numerem jeden jest dzisiaj książeczka.
    Wspaniały pomysł i wykonanie, i ogrom Twojego serduszka :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna książeczka!!! Pomysłowa i pięknie wykonana :-) Frywolitka też cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna książeczka! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, piękne prace zrobiłaś, ale książeczka to mój numer jeden. Chyle Tobie nisko czoła za precyzję, dokładność, estetykę i staranność w jej wykonaniu. Jest po prostu śliczna i co ważniejsze rozwija maluszka :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Książeczka jest mega - super !!!
    Wiem ile kosztuje,bo moje wnuczki mają taką,jak były małe córka kupiła jedną :)
    Siatka choć niepozorna może rzeczywiście pomieścić parę kg :)
    Celtyckie maleństwo już podziwiałam w grupie,ja też zrobiłam sobie czółenko celtyckie,ale z wykałaczek -:)
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna książeczka! Miałaś świetne pomysły na zagospodarowanie stron, a słoneczko szczególnie przypadło mi do gustu;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, wszystkie prace są piękne, ale sensoryczna książeczka powaliła mnie po prostu na kolona. Jest przerewelacyjna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieto, przeszłaś samą siebie z tą Książeczką - istne arcydzieło. A jak wykończone i dopracowane szczegóły, to widać na zdjęciu. Piotruś ma świetną zabawę :) Mandala frywolitkowa też pięknie Ci wyszła na tym patyczkowym czółenku. No i siatka - bardzo udana i niech się dobrze użytkuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta książeczka jest wspaniała. I na pewno sprawi wiele radości Piotrusiowi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. No i się zapatrzyłam. Wszystko co tu widzę zachwyca moje oczy. Siatka, kolczyki. Książeczka jednak jest the best. Cudo nad cudami. Tyle tu zakamarków, fajnych rozwiązań i zagadek. Widać,ze bardzo zaciekawiła maluszka. Gratuluję. To na prawdę piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję, będę częściej wpadać, by oglądać takie cudeńka, miłego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu podziwiam i przeglądam i nadziwić sie nie moge ze mozna takie cuda samemu zrobic, rewelacyjna książeczka no chetnie ja kupie jak uda mi sie , dla chrzesnicy, no cudna jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Todo es precioso , espero tu opinión en mi última selección de vestidos , espero que te gusten ! 👗👗👗 Feliz día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudeńka :) Przepiękne prace wykonałaś. Książeczka jest przesłodka, bawi i uczy :) zawsze się rozczulam widząc takie rzeczy, sama bym się pobawiła hihi. Torba śliczna i praktyczna a i frywolitkowe maleństwo piękne <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)