czwartek, 6 grudnia 2018

Hand Made Świętuje podsumowanie


Jak juz pisałam listopad był ostatnim miesiącem zabawy- bardzo dziękuję Wam za uczestniczenie w tej zabawie.
Muszę przyznać, ze sama czuję pewien niedosyt, bo w moich postanowieniach wytrwałam całe pół roku, ale cóż, życie rządzi sie swoimi prawami i nie na wszystko mamy wpływ.
Oczywiście będzie coś innego- ale tylko dlatego że nie lubię tkwić w czym zbyt długo- jedyny wyjątek to frywolitka;D ale tu zmieniamy temat co miesiąc i i co miesiąc mamy inne wyzwanie
Ta inna zabawa będzie wymagała kreatywności  i lekkiego poddania się regułom , ale myślę, ze nieco Was zaskoczy, mnie pomysł bardzo się podoba- zobaczymy jak będzie z Wami:)

A teraz już podsumowanie-
na żółto zaznaczyłam kto wziął udział w 5 miesiącach- tak było mi łatwiej:)
Nie wiem czy czegoś nie pominęłam, jak coś to przepraszam

Styczeń-maj
Agnieszka
x x x x x
DankaM x x x

x
zofiko xxx



xx

Ania I x x x x x
Tina x







Małgorzata B x x x x

Marysia x x x x x
Kazia x x





Maryla x x x x

Hania P x x x x

Renia x x x x x
Violka xx x x xx x
Ula K x x





mięta x

x



Carpediem30 x x x x

Pawanna

x





Aisha

x x






czerwiec - listopad

Agniesza x








DankaM x x x xxx x x
zofiko









Ania I x x x x x x x
Tina









Małgorzata B x x

x

x
Marysia x x x x x x
Kazia









Maryla x






x
HaniaP x



x x
Renia x x x x x x
Violka xxx x x x xx x
UlaK









mięta





x

Carpediem30 x xx

x x

Pawanna



x

x
Aisha








Klimju







x


nie umiem inaczej wklejać tabelek- przygotowuję sobie w Offisie i za każdym razem mi odrzuca :(
podpowiecie jak sobie z tym poradzić??
To tyle, heh nie tak całkiem, bo obiecałam że będzie nagroda i tym razem leci do Violki- proszę o adres :)
Violu dziękuje za tak liczny udział w zabawie jak i comiesięczne podsumowanie.

Mam jeszcze zaległe prace do pokazania, ale najważniejsze to moje sprostowanie ( też zaległe)
Jak już pisałam Lila wygrała konkurs ortograficzny i jak się okazało szkoła czekała do kolejnego apelu, który był z okazji 100 lecia Odzyskania Niepodległości, który notabene przygotowywała klasa Lili - nie muszę pisać że jesteśmy ogromnie dumni z Małej, prawda:D

i na koniec nasze czapuchy-
dla Lili szyta


i ukośniki ta bez pompona jest moja;D


i toby było na tyle:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i buziaki przesyłam


22 komentarze:

  1. dziękuję za miłą zabawę:)wytrwałąm jak zawsze w pełni i do końca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu również dziękuje że byłaś z nami:)
      buziaki

      Usuń
  2. Reniu dziękuję również za świetną zabawę,nie we wszystkich miesiącach się udzielałam,ale to z różnych powodów :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
    Ps.
    Gratulacje dla Lili ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacja dla wszystkich uczestników wyzwania, dla Ciebie i dla Lili :)
    A czapeczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz jeszcze gratulacje dla Lilli wygląda cudnie taka radosna i uśmiechnięta. Czapeczki extra!!
    Zabawy troszkę szkoda, ale rozumiem Cię doskonale, kiedyś się musiała skończyć. Ciekawa jestem co tam wymyśliłaś w zamian :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie jest wstyd ,że zabrakło mi dyscypliny,żeby linkować każdy miesiąc:)))bo przecież ciągle coś robię:)))pozdrawiam,ale nie obiecuję poprawy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratulacje dla Lili. Ale z niej ślicznota w tym wieńcu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Lili, wielkie gratulacje. Zuch Dziewczyna i pięknie wygląda na zdjęciu. Brawo, brawo. Czapki bardzo fajne poczyniłaś, a zabawa była bardzo fajna, chociaż ja to raczej sporadycznie się dołączałam, ale z przyjemnością zobaczę, co tam znowu wymyśliłaś :-) Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre podsumowanie, Twoja zabawa mobilizowała nas. Ale nie wszystkie Dziewczyny się spisały:) Tu mówię o sobie. Mało w tym roku się udzielałam, bardzo przepraszam:) Poprawię się w następnej, przez Ciebie wymyślonej, zabawie:)
    Gratulacje dla Lili, to ważne wyróżnienie! Nasz język jest trudny tym bardziej jej gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje dla Lili;-) A czapuchy są świetne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że szkoła się zrehabilitowała, bo aż ciężko mi było uwierzyć, że tak bez nagrody... Gratulacje raz jeszcze :)
    Świetne czapki, mnie się najbardziej podobają te z pomponami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Lili!!! :)
    Czapki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo dla Lilii! To też nie chciało mi się wierzyć, że szkoła mogła nie nagrodzić. U nas też dla docenienia nagradza się na apelach.
    Piękne czapy!
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdolnej córki :))
    Świetne czapki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie brawa dla Lili! Cudne zdjęcie:-) Dzisiaj tak wiało, ze nawet ja czapkę założyłam ale takiej ładnej czapeczki jak Twoje, to nie mam i chyba za szydełko czas złapać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu pięknie poprowadziłaś tę zabawę. Bardzo za nią dziękuję, choć nie we wszystkich miesiącach bawiłam się z Wami. Lila to bardzo dzielna dziewczyna. Gratulacje ponownie składam. Marzy mi się,żeby tak choć w połowie Polacy znali ortografię. Wszyscy mogą brać z niej przykład. Pozdrawiam i ściskam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę. Z przyjemnością brałam w niej udział. I myślę, że w czymś nowym, co planujesz, też mnie nie zabraknie - chyba, że ogromne zmiany w pracy już totalnie mnie odciągną od rękodzieła... zobaczymy... Na maila się do Ciebie zaraz odezwę.
    Gratuluję Lilce - wygrać taki konkurs to nie byle co - jestem pod wrażeniem :)
    A czapki zrobiłaś rewelacyjne, zima Was nie zaskoczy.
    Ściskam i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwsze - gratulacje dla Lili, wszak nasz język jest jednym z najtrudniejszych na świecie. Cieszę się, że szkoła jednak to doceniła i nagrodziła.
    Po drugie - gratulacje dla Violki za najlepszy wynik w zabawie. Ogólnie gratuluję wszystkim uczestnikom, bo sama jestem noga do tych spraw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Organizator zabawy zawsze ma najwięcej roboty,więc wielki szacun dla Ciebie .
    Gratulacje dla Lili. Jak czytam czasami niektóre wypowiedzi internautów ,to mam wrażenie, że *polska język, trudna język *.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Reniu za zorganizowanie zabawy,była dla mnie mobilizacją .
    Gratulację dla Lili,wspaniałe osiągnięcie.
    Gratulację dla najwytrwalszej i nagrodzonej Yiolki.
    Czapeczki świetne.
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)