niedziela, 10 czerwca 2018

Szyję sobie - czerwiec,lipiec i sierpień :)

To już 14 post z zagadnieniami do przeszycia- ależ ten czas leci;)


Dziewczyny (czyt Bewa i Agatka gratuluję wytrwałości i chęci dalszej zabawy) pozostały same na placu boju ale mnie i tak to cieszy, ze próbujecie i chyba załapałyście bakcyla , widać Wasze postępy w każdej kolejnej pracy :)
Zadanie które przygotowałam to kieszonka z zamkiem- ja takie wykorzystuje przy podszewkach torebek czy ostatnio nerek, ale można wszyć do polaru czy kurtki- Wy macie dowolność i od razu piszę jeżeli nie macie zapotrzebowania to poćwiczcie na resztkach, bo temat kieszonek nadchodzi nieubłaganie, a to najprostszy sposób :)
 Tutoriale znalazłam tutaj(klik) i tutaj (klik) , ale po prawej stronie znajdziecie jeszcze kilka innych filmów- obejrzyjcie na spokojnie , nie przygotowywałam swojego z braku czasu, przygotowuję inaczej, ale reszta to tak samo:)
Temat dodatkowy to wszystko to co potrzebne jest na wakacje- czapki, kapelusze, maty plażowe (klik), torbę plażową (klik) nerkę (klik)  ( Ewuś mówisz i masz)  mogą to być kosmetyczki, worki na czystą i brudną bieliznę, serwetki biwakowe i co tam jeszcze wymyślicie

Ten temat i zadanie będzie aktualne przez kolejne letnie miesiące i tylko jak sie wyrobię to przygotuję zadanie techniczne
I to na tyle:)
Jeżeli będziecie miały pytania to piszcie, w miarę pomogę
Bardzo dziękuje za komentarze i za to że jesteście:) czerwiec lipiec

11 komentarzy:

  1. Faktycznie wytrwałe dziewczyny. Myślę Reniu że to pogoda sprawia, iż dziewczyny siedzą mniej w domu. Jak tylko nadejdzie pora deszczowa będzie więcej chętnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu kieszonki z zamkiem bardzo przydatna rzecz. Fajny temat na lato . Może w tym miesiącu uda mi się coś uszyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, pytałaś o ten kordonek nowosolski. Wg mnie to bardziej nici są, mają słaby skręt, przez co w robocie nieco haczą o szydełko, rozwarstwiają się. Robótka jest miękka, co mi w serwetkach nie do końca pasuje i przez to wyszukuję "pełniejsze" wzory, bo i usztywnienie Ługą wychodzi duuużo gorzej niż w innych kordonkach. Nici są tańsze, no i całe szczęście. Nie wiem czy kupię ponownie, może ew. biały kolor.
    Przepraszam jeśli nie takiej odpowiedzi oczekiwałaś, ja po prostu miałam wyższe oczekiwania co do tych nici. Najlepiej kupić małą ilość albo próbki i się przekonać samemu, bo wiadomo, każdemu pasuje co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za wyrtwałość i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa dla dziewczyn za wytrwałość. Ciekawe wakacyjne tematy do uszycia. Ja mam maszynę, umiem szyć ale jakoś mnie nie ciągnie do niej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dziewczyny! W ogóle podziwiam ludzi, którzy mają zdolności, czy to plastyczne, czy to w kierunku rękodzieła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam sie ze juz jest 10ty!!! Zaskoczyłam sie ze to tak szybko zleciało ! Idę zerknąć co tam wymyśliłaś Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości dziewczynom! Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałaś Reniu najnowszy numer gazety Anna moda na szycie (2/2018)? http://bpv.pl/pl/gazeta/2568/Anna_Moda_2_2018/?from=356
    Zastanawiam się czy warto kupić. Podoba mi się kilka projektów (np. ta niebieska sukienka i tunika) ale nie wiem czy zrozumiem opisy i czy poradzę sobie bez owerlocka. Trochę mnie przeraża dekolt w przypadku dzianiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie wodzialam jej u nas
      Dzianina nie zawsze puszcza oczka (sprawdz przez naciaganie) co dodekoltu to mam fajny patent ale musze poszukac albo przygotować tutka. Zdjecia pooglądam jak będę na lapku.

      Usuń
  10. Reniu ani tam ani tam nie ma żaby więc link wrzucam tu

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2018/09/szyje-sobie-odc-15.html

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)