wtorek, 1 sierpnia 2017

Hand Made Świętuje - sierpień

Powiem Wam szczerze, że strasznie trudno mi wrócić do blogowania- niby wyjazd nie był długi, ale nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć, wytrącił mnie zupełnie z rytmu
Nazbierało sie też dużo warzyw, które teraz trzeba będzie pozamykać w słoikach, ale tego odpuścić nie mogę.
Co prawda próbuję zaglądnąć do wszystkich, ale jeżeli gdzieś nie dotarłam to wybaczcie, postaram sie to nadrobić:)

Witam też nowe Dziewczyny, mam nadzieję, ze znajdziecie coś ciekawego dla siebie i zostaniecie na dłużej:)

Kochani czas na kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)
Bardzo mnie cieszy Was udział i podziwiam wszystkie prace.
Mnie udało sie przygotować kolejną chustę.
Kolejną według projektu Yellow Mleczyk zwana "Publiczną"
Ania opisała jej powstanie- w kolejce do lekarza i jestem pełna podziwu, bo mnie nie robiło sie wcale łatwo, miło i przyjemnie- wystarczyła chwila nie uwagi i "strzelałam byka"
Sam początek nie był łatwy, ale i potem trzeba było się pilnować.
Jak pisałam na Fb nie wiem co było przyczyną- czas przed i wczasowy, nerwy jednak były, bo to nasz pierwszy wyjazd od wieków;) bawełna -za którą średnio przepadam, czy dużo gładkiego którego wręcz nie lubię robić , bo jest nudny
Tego nie wiem, ale sprawdzę, przy kolejnej, bo sama chusta bardzo mi się podoba:)

A oto ona:)



Jak widać chusta bardziej zabudowana, przygotowana już z myślą o jesieni
Moja ma nazwę "Gorzka czekolada" bo z tym kojarzy mi sie i kolor i trudności z jej dzierganiem

Kochane życzę Wam owocnego ale i słonecznego sierpnia i czekam na wasze prace
Buziaki

31 komentarzy:

  1. Chusta piękna i jaka super nazwa - gorzka czekolada !
    Dziękuję za pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną chusta w ślicznym kolorze czekolady 😍
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta piękna. Ja ciągle przymierzam się do zrobienia bo jesienią by się przydała. Kolejny rok mija i nic. Ciągle nie ogarniam wszystkiego, za mało czasu. A blog też zapłaciłam. Reniu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny , oryginalny wzorek . Ale nie dziwie się Twojej niechęci , bo sama nie lubię robić dużych identycznych powierzchni.
    Chusta wyszła świetnie więc chyba było warto się pomęczyć. Reniu po urlopie trudno wrócić na utarte tory , więc nie przejmuj się , teraz warzywka najważniejsze.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, Reniu cudowna chusta, jest przepiękna! podziwiam! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię gorzkiej czekolady, ale chusta wygląda prześlicznie. Co roku obiecuje sobie jakąś wydziergać i kończy sie na planach;)
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest po prostu przepiękna! Mnie też ten wzór wygląda na dosyć trudny i wymagający 100% uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale apetyczna czekoladka, uwielbiam czekoladkę:-) Piękna robota i ten cudny kolorek. A moje postanowienie o wzięciu drutów do ręki ciągle czeka, ale druty już kupiłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu piękna ta chusta i wzór i kolorek, na chłodne jesienne wieczory jak znalazł:) Może i warto było się przemęczyć, bo efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny wzór, chusta wyszła po prostu cudownie. Mimo, że nie mój kolor, to i tak się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta chustka, a zwłaszcza wzór ♥ Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu!! Cudo stworzyłaś!! Podziwiam, bo ciągle druty mi obce:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta:) Fajny wzór i kolor. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorzka, czy nie gorzka - ale cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała chusta Reniu i jeszcze nazwa!!!! Uwielbiam gorzką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Renatko, przepiękna chusta! Kolor mi się podoba i ten wzór. Jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, ta chusta jest wspaniała.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta, Reniu!
    Jesienią i zimą będzie w niej cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. P R Z E Ś L I C Z N A!!!pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko jedyna Reniu ,błagam nie krzycz ,zapominam ostatnimi czasy o Twojej zabawie.Ale ostatnio mało co pokazywałam ,obiecuję ,że jak tylko coś wymodzę prezentowo zaraz tu przybędę .
    Znaczy prace są ,tylko czasu na pisanie postów nie mam za wiele.
    Pozdrawiam ciepluśko kochana i buziaki lodowate posyłam w tą gorącz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niewielkim poślizgiem, ale udało mi się pokazać "tegomiesięczne" prezenty.
    A ja padłam z zachwytu na widok tej chusty. Ja bym nie nazwała ją gorzaką czekoladą, tylko bardzo mleczną czekoladą.
    Wygląda rewelacyjnie. Jestem nią zachwycona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska chusta! Tak, to dobra pora by już sobie szykować jakieś cudeńka na jesień - ta chusta będzie przyciągać wzrok. Lubię gorzką czekoladę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna chusta kolor idealny na jesień:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna chusta, przepiękna, a nazwa idealnie do niej pasuje. Szkoda, że tak mało lubimy się z drutami, bp nic tylko brać się do roboty :-) Piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu chusta jest zjawiskowa i mów co chcesz,ale jest przepiękna.
    Cieszę się że wyjazd się udał,piękna fotka Lili z nad morza na pasku,tyle radości i szczęścia widać na jej twarzy,że sama się uśmiecham :)
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz, chusta urocza. Tym razem wstawiłam moja prace. Ale moze czegos nie doczytałam i sie nie nadaje, daj znać . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam czekoladę, na widok Twojej pracy od razu ślinka pociekła :D

    Podrzucam motylka do zabawy. Wyzwanie kuszące i może jeszcze w tym roku uda mi się jeszcze coś dorzucić, bo właściwie produkuję wyłącznie prezenty. Ale podczas mojej wędrówki tworzyć mogę tylko we własnej głowie, więc najwcześniej zgłoszę się dopiero po (studenckich) wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)