wtorek, 1 sierpnia 2017

Hand Made Świętuje - sierpień

Powiem Wam szczerze, że strasznie trudno mi wrócić do blogowania- niby wyjazd nie był długi, ale nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć, wytrącił mnie zupełnie z rytmu
Nazbierało sie też dużo warzyw, które teraz trzeba będzie pozamykać w słoikach, ale tego odpuścić nie mogę.
Co prawda próbuję zaglądnąć do wszystkich, ale jeżeli gdzieś nie dotarłam to wybaczcie, postaram sie to nadrobić:)

Witam też nowe Dziewczyny, mam nadzieję, ze znajdziecie coś ciekawego dla siebie i zostaniecie na dłużej:)

Kochani czas na kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)
Bardzo mnie cieszy Was udział i podziwiam wszystkie prace.
Mnie udało sie przygotować kolejną chustę.
Kolejną według projektu Yellow Mleczyk zwana "Publiczną"
Ania opisała jej powstanie- w kolejce do lekarza i jestem pełna podziwu, bo mnie nie robiło sie wcale łatwo, miło i przyjemnie- wystarczyła chwila nie uwagi i "strzelałam byka"
Sam początek nie był łatwy, ale i potem trzeba było się pilnować.
Jak pisałam na Fb nie wiem co było przyczyną- czas przed i wczasowy, nerwy jednak były, bo to nasz pierwszy wyjazd od wieków;) bawełna -za którą średnio przepadam, czy dużo gładkiego którego wręcz nie lubię robić , bo jest nudny
Tego nie wiem, ale sprawdzę, przy kolejnej, bo sama chusta bardzo mi się podoba:)

A oto ona:)



Jak widać chusta bardziej zabudowana, przygotowana już z myślą o jesieni
Moja ma nazwę "Gorzka czekolada" bo z tym kojarzy mi sie i kolor i trudności z jej dzierganiem

Kochane życzę Wam owocnego ale i słonecznego sierpnia i czekam na wasze prace
Buziaki

30 komentarzy:

  1. Chusta piękna i jaka super nazwa - gorzka czekolada !
    Dziękuję za pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną chusta w ślicznym kolorze czekolady 😍
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta piękna. Ja ciągle przymierzam się do zrobienia bo jesienią by się przydała. Kolejny rok mija i nic. Ciągle nie ogarniam wszystkiego, za mało czasu. A blog też zapłaciłam. Reniu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny , oryginalny wzorek . Ale nie dziwie się Twojej niechęci , bo sama nie lubię robić dużych identycznych powierzchni.
    Chusta wyszła świetnie więc chyba było warto się pomęczyć. Reniu po urlopie trudno wrócić na utarte tory , więc nie przejmuj się , teraz warzywka najważniejsze.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, Reniu cudowna chusta, jest przepiękna! podziwiam! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię gorzkiej czekolady, ale chusta wygląda prześlicznie. Co roku obiecuje sobie jakąś wydziergać i kończy sie na planach;)
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest po prostu przepiękna! Mnie też ten wzór wygląda na dosyć trudny i wymagający 100% uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale apetyczna czekoladka, uwielbiam czekoladkę:-) Piękna robota i ten cudny kolorek. A moje postanowienie o wzięciu drutów do ręki ciągle czeka, ale druty już kupiłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu piękna ta chusta i wzór i kolorek, na chłodne jesienne wieczory jak znalazł:) Może i warto było się przemęczyć, bo efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny wzór, chusta wyszła po prostu cudownie. Mimo, że nie mój kolor, to i tak się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta chustka, a zwłaszcza wzór ♥ Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu!! Cudo stworzyłaś!! Podziwiam, bo ciągle druty mi obce:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta:) Fajny wzór i kolor. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorzka, czy nie gorzka - ale cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała chusta Reniu i jeszcze nazwa!!!! Uwielbiam gorzką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Renatko, przepiękna chusta! Kolor mi się podoba i ten wzór. Jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, ta chusta jest wspaniała.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta, Reniu!
    Jesienią i zimą będzie w niej cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. P R Z E Ś L I C Z N A!!!pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko jedyna Reniu ,błagam nie krzycz ,zapominam ostatnimi czasy o Twojej zabawie.Ale ostatnio mało co pokazywałam ,obiecuję ,że jak tylko coś wymodzę prezentowo zaraz tu przybędę .
    Znaczy prace są ,tylko czasu na pisanie postów nie mam za wiele.
    Pozdrawiam ciepluśko kochana i buziaki lodowate posyłam w tą gorącz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niewielkim poślizgiem, ale udało mi się pokazać "tegomiesięczne" prezenty.
    A ja padłam z zachwytu na widok tej chusty. Ja bym nie nazwała ją gorzaką czekoladą, tylko bardzo mleczną czekoladą.
    Wygląda rewelacyjnie. Jestem nią zachwycona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska chusta! Tak, to dobra pora by już sobie szykować jakieś cudeńka na jesień - ta chusta będzie przyciągać wzrok. Lubię gorzką czekoladę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna chusta kolor idealny na jesień:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna chusta, przepiękna, a nazwa idealnie do niej pasuje. Szkoda, że tak mało lubimy się z drutami, bp nic tylko brać się do roboty :-) Piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu chusta jest zjawiskowa i mów co chcesz,ale jest przepiękna.
    Cieszę się że wyjazd się udał,piękna fotka Lili z nad morza na pasku,tyle radości i szczęścia widać na jej twarzy,że sama się uśmiecham :)
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz, chusta urocza. Tym razem wstawiłam moja prace. Ale moze czegos nie doczytałam i sie nie nadaje, daj znać . Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)