poniedziałek, 1 maja 2017

Decoupage krok 23

Czas na kolejną lekcję w naszej nauce Decoupage- czyli



 efekt drewna- imitacja drewna, ale bez opalania czy szczotkowania:)
Wystarczy pomalować drewno bejcą, tak żeby były widoczne słoje,
Ale jeżeli to będzie skrzynka to efekt musi być widoczny na zewnątrz- środek nie wystarczy i ozdobić według uznania :)
 Bejca to metoda dla tych co nie mają ręki do malowania- czyli dla mnie też i dlatego
 poszukałam jeszcze innych sposobów dopuszczalnych do tej lekcji.

Pierwszy to malowanie od szablonu i ten znalazłam u naszej Agnieszki z HagArt (Tutaj)
Drugi poszukajcie w warsztacie męża to szpatułka do malowania- wygląda niepozornie a jakie daje efekty!
ja mam zamiar poćwiczyć może przyda sie przy moich staruszkach ( mam na myśli meble;)


kursiki choćby tutaj, ale jest ich całe mnóstwo w sieci
Vidaron pokusiła sie o swój film

  https://www.youtube.com/watch?v=uVg1lY3e3GM

https://pl.pinterest.com/pin/518828819554348760/

Trzecia metoda to malowanie farbami
Jak malować ?
Zacznę od naszej Anetki ;)
http://jamiolowopl.blogspot.com/search/label/tutorial


jeszcze 
http://agnes76decoupage.blogspot.com/2014/08/diy-efekt-desek.html



http://violinowepasje.blox.pl/2016/05/Tacka-decoupage-krok-po-kroku.html

Film od   Inspirello(klik)





Tu przy wykorzystaniu zwykłego kartonika
https://www.youtube.com/watch?v=Iwd-XwBY2lk

a tutaj ponownie Inspirello i kurs na całą tacę
zwróćcie uwagę na boki

https://www.youtube.com/watch?v=YdxI7NMwlwc


Chyba to wszystko, ale jeżeli znajdziecie inne sposoby to piszcie:)
Teraz kilka inspiracji :



tutaj(klik)
http://aniapawlak.blogspot.com/2014/02/kufer-na-zdjecia-slubne.html

tutaj (klik)
http://moje.creativehobby.pl/2015/09/jak-uzyskac-efekt-malowanego-drewna-decoupage.html#
tutaj 

http://nicnierobienie.blogspot.com/2012/12/decoupage-i-malowanie-drewna-efekt.html
i to by było na tyle;)
Oczywiście czekamy na Wasze prace:)


22 komentarze:

  1. Uwielbiam drewno, ale takiej imitacji jeszcze nigdy nie próbowałam. Widziałam kiedyś zastosowanie tej szpatułki do malowania: faktycznie cuda wychodzą jak się nabierze wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drewno zawsze dobrze wypadnie, bo samo w sobie jest piękne. Nigdy jeszcze nie próbowałam bawić się w imitację. Może to być ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba i tego spróbować, żeby się przekonać. Temat wygląda ciekawie, a jeszcze ciekwasze jest to, jakie prace powstaną. Do roboty więc :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sposoby na imitacje drewna-na pewno powstaną piękne prace:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę!!! A ja już coś mam:) bardzo fajny temat więc kto wie może coś jeszcze zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie znałam takich trików jak uzyskać efekt drewna. Podoba mi się i już mam pomysła. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, lubię drewno, może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imitować drewno to już sztuka przez S,przykłady są świetne! Pozdrawiam Cię Renatko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustrojstwo do malowania słojów mam - raz próbowałam - nie spodobało się... zostaję przy bejcy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe inspiracje, jestem pewna że powstanie mnóstwo pięknych prac.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę musiała spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam zielonego pojęcia o tej technice:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm powiem Ci kusisz😊
    Urodzinowe tulaski dla Lilki💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu ciekawy temat , bejcę mam, ustrojstwa do robienia słoi niestety nie , więc coś czuję że tym razem pójdę na łatwiznę .. ale maj ma 31 dni to kto wiem co mi tam jeszcze do łba strzeli :-)
    Dziękuję za kolejne inspiracje.
    Uściski urodzinowe dla solenizantki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyższa szkoła jazdy, niestety póki co nie dla mnie hihi, za kiepsko mi idzie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności! Ale u mnie decu poszło poki co w odstawke.... Moze kiedys wrócę:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. No no temat super! życzę powodzenia! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne prace. Bardzo podoba mi się serce na przedostatnim zdjęciu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda fajnie. Reniu nie wiem skąd bierzecie czas na te różne wyzwania i opracowywanie zadań . Ja nie daje rady, choć przyznam, że mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokibicuję :) Bardzo fajny temat i inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę kibicować,bo temat fajny i pewnie powstaną ciekawe prace.
    Osobiście wolę bejcę na drewno,tak wizualnie jakoś mi bardziej pasuje,ale nie próbowałam nigdy z innymi gadżetami,ciekawa jestem co ciekawego wymyślą dziewczyny:)
    Pozdrawiam cieplutko Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne inspiracje...ale ludziska mają talenta! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)