środa, 4 maja 2016

Podsumowanie wygibasów :D

Nie mam weny do pisania, zaczynam już po raz kolejny i nic mi nie chce sie kleić, dlatego dzisiaj bardzo szybki post z podsumowaniem kwietniowego oswajania frywolitki.







Tematem było rolowanie lub zwijanie, a nawet wyginanie- możemy nazywać jak chcemy, ważne jest tylko to że powstało 8 prac- każda inna i wyjątkowa .
Najważniejsze jest jednak to że jest to jedno z ostatnich zadań technicznych.
Jak już wspomniała Justynka, nie zamykamy lekcji, ale będą ukazywały się w zmienionych formach i szukamy Gościnnej Projektantki, która pomoże nam w prowadzeniu kolejnych zadań.

A teraz banerek i podsumowanie
pierwsza byłam ja, ale swoją pracę pokażę na końcu, a potem były

Bożenka


Justynka

Madzia 





Ola




Anetka

Kazia



Panna Kajka


no i ja :)





Dziękuję wszystkim za komentarze, za to że wpadacie i zostawiacie kilka ciepłych słów :)

Na kolejną lekcje frywolitki zapraszam do Justynki (klik), i przypominam o widełkach (klik)
są już dwie prace, zaglądnijcie koniecznie:)

Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia życzę;)

21 komentarzy:

  1. Wygibasów trochę powstało i jakie ładne i to dzięki Tobie Reniu. Dzięki za pomysł bo inaczej nie wiem kiedy bym pomyślała o czymś takim.
    Reniu z ta weną Cię rozumiem i to doskonale. Nigdy nie byłam wylewna ale aż tak tak jak teraz ... :)
    Pozdrawiam i słoneczka , nie tylko na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie nam to wyszło, a temat nie był wcale taki łatwy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu nie ma co za dużo pisać, tu trzeba oglądać i podziwiać - ładne wygibasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygibasy wszystkie piekne, róża Kazi to mistrzostwo, pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorąc pod uwagę, że WF miałyśmy kilka;-) lat temu to super nam wyszły te wygibasy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, bardzo lubię patrzeć na frywolitkowe cuda! Ach dziewczyny! Jakie jesteście zdolne! Wigibasy śliczne i cieszę się, że mogę je oglądać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !!! same cuda :) może i ja kiedyś wreszcie się skuszę na frywolitkę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe te Wasze wygibasy:)! frywolitka jest piękna w każdej formie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu piękne te Wasze wygibaski powstały . Jesteście wszystkie zdolniachy i frywolitka nie ma dla Was tajemnic. A w podsumowaniu wszystkie prace wyglądają super.
    Z ciekawością obejrzałam widełkowe prace, fajne są
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze cudowne prace! Wisiorek ANETKI mnie urzekł a bransoletka JUSTYNKI oczarowała mnie, ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie prace sa magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się cieszę, że znów się w tym zacnym gronie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie wygibasy śliczne. W kwietniu nawaliłam a w maju na pewno będzie inaczej. Mam pomysł co zrobić i temat mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace.Jest co podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne. Mam nadzieję, że tak dokształcone technicznie uczestniczki kursów jeszcze długo pozwolą mi się zachwycać swoimi pracami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja dopiero nadrabiam zaległości czytelnicze:) Wspaniałe prace i każda inna -to się nazywa inwencja twórcza:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, na prawdę wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne wygibasy były
    szkoda, że nie dałam rady...:-(
    ale za dużo rzeczy mnie przygniotło

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)