środa, 13 sierpnia 2014

Kolczyki sutaszowe

Nie, nie robiłam, ale wygrałam na początku sierpnia u Agnieszki  - której to bardzo, ale to bardzo gorąco dziękuje :))
nawet pudełko jest zrobione przez Agnieszka- cudne!!Prezent doszedł i dlatego sie chwalę:) tym bardziej, że ja do tej pory raczej nie miałam szczęścia w grach a to jest już druga wygrana w tym roku:))
 może powinnam grać  w tottka? nie nie ma mowy, żebym wygrała:)
To co zobaczyłam po otwarciu przesyłki mnie tak zaskoczyło, że ręce zaczeły mi się trząść i od razu muszę przeprosić dziewczyny które wygrały u mnie, bo w porównaniu z tym to dostały zwykły landrynek, a ja dostałam ekskluzywną pomadkę.
Ale po kolei zobaczcie same- zdjęć jest dużo bo sama nie mogłam sie zdecydować które pokazać:)















i co podoba się Wam?? bo mnie bardzo :)
A na koniec jeszcze

tym bardziej, że u nas leje codziennie od prawie dwóch tygodni!!
Buziaki dla wszystkich i wielgachne podziękowania za komentarze:))

38 komentarzy:

  1. Piękny prezent, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się takie kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne wytworki dostałaś, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:) też bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj za duzo tych wolnych weekendow mamy - oj duzo ale ma i to swoje dobre strony - Reniu droga kolczyki sa takie sliczne - sutasz to dla mnie czarna magia - dobrze ze nie nosze kolczykow bo bylabym zawsze o takie rzeczy zazdrosna choc powiem szczerze bransoletki i naszyjniki na jakies okazje to uwielbiam no i klipsy - nie koczyki brrr. przykre wspomnienia po przekluciu uszow - prezent jest wspanialy gratulauje ci - piszesz landrynek czy pomadka - kochana ja ci nie zazdroszcze ale sie ciesze razem z toba za tak wspaniale puzdereczko - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent, śliczny.
    To kiedy zabieramy się za naukę sutaszu? Dobrze, dobrze trochę żartowałam, ale tylko trochę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko z Tobą choćby jutro:) i nie żartuję:) buziaki:)

      Usuń
    2. Spróbujcie dziewczyny sutaszu koniecznie, bo to fajna zabawa, choć na początku uciekające tasiemki trochę wkurzają :)
      Prezent prześliczny
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo piękny prezent, a w tych sutaszowych kolczykach, wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent, kolczyki bardzo ładne a i pudełko świetnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolczyki :) i cały prezencik łacznie z pudełeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo:) a wszystko wykonane jest perfekcyjnie:)

      Usuń
  10. Czytam temat i normalnie byłam pewna , ze znalazłaś czas i nauczyłaś się sutaszu. Ale Reniu piękny prezent ale torebkę od Ciebie wciąz i codziennie noszę, innych już nie lubię i pewnie niebawem zamówię u Ciebie następną Pozdrawiam cieplutko. U mnie dziś zaczęło kropić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu bardzo sie cieszę, że torebka grzecznie służy:))a do sutaszy się przymierzam, może zwariowałam, ale co mi tam:) pozdrawiam cieplutko, buziaki:)

      Usuń
  11. Samo opakowanie to dzieło sztuki, a w środku biżuteria dla księżniczki! Wspaniały prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Renatko Kochana, piekny prezencik dostalas ! Gratuluje Ci serdecznie, mnie tez odziwo udaje sie wygrywac candy , ale w tottka to nie mam szans hhiihi ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolczyki, gratuluję wygranej :) też chciałabym trochę ładniejszej pogody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już sie bałam, że te chmurska to tylko nad nami zwisły, bo wszyscy piszą o upale i duchocie:)

      Usuń
  14. Renatko otrzymałaś śliczny prezencik:))) Gratuluję wygranej!!! Jakbym taki prezencik dostała, to też bym się pochwaliła;) Mi szczęście nie dopisuje w losowaniach;(, ale bawię się bo lubię:) Może kiedyś uda mi się...
    No a pogoda u mnie w kratkę - zdecydować się nie może ... Kociak dobrze mówi:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)) na początku tez nic nie wygrywałam, więc i do Ciebie szczęście sie uśmiechnie, zobaczysz:)

      Usuń
  15. Piękny prezencioch, nie dziwię się, że zachwalasz. A co do wygranej w totka- jak to nie ma mowy żebyś wygrała?! Może czas pomyśleć ,,kiedyś na pewno wygram"- nie wiele to co prawda zmieni, ale wieje optymizmem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Renyu piękny prezent dostałaś. No i to własnoręcznie robione pudełeczko tez mnie zauroczyło :)
    Życzę słonecznego i cieplutkiego weekendu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że spodobały Ci się moje prezenty :) Lubię obdarowywać ludzi chyba bardziej nawet, niż sama być obdarowywaną ;) I mam nadzieję, że wygrana w moim candy rozpocznie dla Ciebie całą serię kolejnych wygranych :)
    Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości w nauce sutaszu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję jeszcze raz:) też zawsze mówiłam że bardziej lubię obdarowywać, ale i wygrywanie to wielka przyjemność:)

      Usuń
  18. Rzeczywiście piękny prezent i bardzo gustownie zapakowany. Gratuluję Ci Renatko! A na długi weekend życzę Ci dużo słoneczka i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, Tobie również życzę słonecznego i spokojnego weekendu:)

      Usuń
  19. Gratuluję wspaniałego prezentu, kolczyki śliczne. Życzę Ci Reniu dużo słoneczka na weekend, pozdrawiam cieplutko Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, mam nadzieję, ze sie uda:)

      Usuń
  20. O jaaaa... miałam właśnie chrapkę akurat na tę parę :D Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)