sobota, 8 lutego 2014

Organizer recyklingowy

Witam Was bardzo serdecznie i słonecznie- u nas +10 stopni i piękna słoneczna pogoda:)
Staram się zmniejszyć moje zasoby i zrobić trochę miejsca na nowe rzeczy:)
Spodnie od samego początku miały być do przerobienia, ale do tej pory nie znalazły swojego przeznaczenia, a leżą w szafie już jakiś czas.
Potrzebowałam nieco większy organizer, ale taki który mogę wziąć ze sobą np w podróż.
Sam wzór podpatrzyłam TUTAJ a organizer wyszedł tak:





Organizer zgłaszam do wyzwania organizowanego przez blog  Klub Twórczych Mam

19 komentarzy:

  1. Świetny i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne, oryginalne i funkcjonalne i do tego ładne... Czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Reniu takiego pięknego organizera nie zrobię,za bardzo skomplikowany,ale zaczęłam szyć kosmetyczkę i mam nadzieję,że jakoś mi wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko nie bądź taka skromna, bo szyjesz śliczne rzeczy:)

      Usuń
  4. Fajniutki;))) Bardzo pomysłowe są te dziureczki z tyłu na włóczkę;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to nie mój pomysł- widziałam to na jednym z chińskich blogów, tylko nie pamiętam na którym:)

      Usuń
  5. Fajne, masz dar do takich rzeczy
    Basia
    mój blog: http://sekreturody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł z tym organizerem! I do tego ślicznie odszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny organizer i jaki praktyczny! Fajne są te kieszonki na włóczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) kieszonki może nie są praktyczne przy większych motkach, ale przynajmniej można zachować względny porządek podczas podróży:)

      Usuń
  8. Świetny i funkcjonalny ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny i jaki poręczny :) dziękuję za udział w zabawie pozdrawiam i zapraszam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zabawę i oczywiście w miarę możliwości i czasu będę brała udział w kolejnych:)

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)