poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Akcja uwolnj tkaninę

Udało mi się skończyć i zrobić zdjęcia kilku szytym ostatnio ciuszków z starych zapasów materiałowych.
O ile jedną spódnicę musiałam odświeżyć to kremowy żakiet jutro wędruje do pralni- oba materiały leżały w szafce 9 lat.
Co do parasola to materiał nieco nowszy ale po otwarciu paczki mnie przeraził- miała być podszewka a Wygląda jak flanela satynowa:( do tego te kolory bijące po oczach, tragedia!!

Na zdjęciu tego nie widać, ale kolory parasola są neonowe:)
Dobrze,że jako parasol prezentuje się, powiedzmy wesoło:)






7 komentarzy:

  1. Czemu Ty nie mieszkasz blisko mnie?!;)))Świetnie Ci idzie szycie,więc chętnie korzystałabym z Twoich zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko Irlandia tak? przecież to bliziutko- rzut beretem jak się u nas mówi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Przyszłam z forum "szycie po.."za sprawą super filcowej torebki. I będę zaglądać. Sporo ciekawości...muszę doczytać w stecz :)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy żakiet i spódnica to jest to, co sama chciałabym mieć/uszyć. Piękne efekty uwalniania :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)